е90 320д придърпва
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: е90 320д придърпва
sapio написа:baga написа: Имах късмета да попадна на човек, който знаеше от къде идват главоболията и ми го демонстрира за две минути. Спести ми много време и пари.
Трябва ли да ти пълним личните съобщения с въпроси кой е човекът?
Човекът е мой приятел, не е монтьор! Не ти трябва никой, дръпни мъркуча!
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: е90 320д придърпва
Пичове, аз съм смяна или рециклация на торк конвертор
Да препоръчате място, майстор, сервиз...?
Да препоръчате място, майстор, сервиз...?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 320д придърпва
прочети темата в Е60 форума
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 320д придърпва
Здравейте, колеги.
Поради причината, че проблема с придръпването си го има ( прави го рядко ) тези дни четох по-чуждите форуми дали са имали такъв проблем. Оказа се, че не само ние се оплакваме от този досаден проблем. Поляците споделят същите симптоми в техния форум на БМВ и дискутират проблема 28 страници ( аз четох до 15-та страница и ми писна ) В общи линии това, което успях да разбере от техния език е, че главния виновник за този проблем е ЕГР-ра. Първоначално набеждават ДПФ но се оказва, че коли, които фабрично нямат ДПФ имат същия проблем. В крайна сметка няколко човека за запушили вакумния маркуч на ЕГР и са карали известно време така и споделят след това, че проблема е изчезнал напълно.
Мисля и аз да пробвам да го направя но се притеснявам от факта, че имам ДПФ, който при последното преглеждане на колата ми казаха, че е със стойности на нов. Ако сложа винтче и запуша маркуча и карам така да кажем 1-2 седмици ще му стане ли нещо на ДПФ и освен грешката, която би трябвало да светне ще има ли други проблеми за колата ?
Забравих да допълня, че всички споделят, че проблема се появява само когато външната температура е около 15+ и нагоре ( но не винаги като е топло ) Зимата нямат този проблем. При ме също зимата в студеното време го нямаше, появи се за пръв път след като чистих ЕГР и температурата беше около 14+
В темата един колега е качил клип с придръпването ( при него доста сериозно прекъсва мотора )
https://www.youtube.com/watch?t=36&v=9fnPhmwuseM
Поради причината, че проблема с придръпването си го има ( прави го рядко ) тези дни четох по-чуждите форуми дали са имали такъв проблем. Оказа се, че не само ние се оплакваме от този досаден проблем. Поляците споделят същите симптоми в техния форум на БМВ и дискутират проблема 28 страници ( аз четох до 15-та страница и ми писна ) В общи линии това, което успях да разбере от техния език е, че главния виновник за този проблем е ЕГР-ра. Първоначално набеждават ДПФ но се оказва, че коли, които фабрично нямат ДПФ имат същия проблем. В крайна сметка няколко човека за запушили вакумния маркуч на ЕГР и са карали известно време така и споделят след това, че проблема е изчезнал напълно.
Мисля и аз да пробвам да го направя но се притеснявам от факта, че имам ДПФ, който при последното преглеждане на колата ми казаха, че е със стойности на нов. Ако сложа винтче и запуша маркуча и карам така да кажем 1-2 седмици ще му стане ли нещо на ДПФ и освен грешката, която би трябвало да светне ще има ли други проблеми за колата ?
Забравих да допълня, че всички споделят, че проблема се появява само когато външната температура е около 15+ и нагоре ( но не винаги като е топло ) Зимата нямат този проблем. При ме също зимата в студеното време го нямаше, появи се за пръв път след като чистих ЕГР и температурата беше около 14+
В темата един колега е качил клип с придръпването ( при него доста сериозно прекъсва мотора )
https://www.youtube.com/watch?t=36&v=9fnPhmwuseM
- baga
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: е90 320д придърпва
Казвам ви, че е от Агр-а, но никой не слуша. Колега, щом имаш Дпф, запуши вакума само за проба. Щом изолираш Агр-а, ще затлачи Дпф-а.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 320д придърпва
Така......
Мога да кажа, че проблема е изяснен и отстранен.
Във вторник ходих при колегата Никола.
Закачи колата и първоначално каза, че има проблем с електронното управление на турбината.
Казах му, че аз се съмнявам в ЕГР и той го разкачи за проба.
Без ЕГР стойностите бяха в норми и първоначално набеденото управление отпадна като проблем.
Никола имаше соленоиден клапан като моя и го сложихме за проба. Карах така два дни и общо 150км. Колата за момента се държи перфектно и няма и помен от придръпването.
Днес сутринта му върнах неговия и сложихме чисто нов. Отново закачихме колата и всичко беше ОК.
Искам да изкажа искрени благодарности на Никола и на колегата baga
Мога да кажа, че проблема е изяснен и отстранен.
Във вторник ходих при колегата Никола.
Закачи колата и първоначално каза, че има проблем с електронното управление на турбината.
Казах му, че аз се съмнявам в ЕГР и той го разкачи за проба.
Без ЕГР стойностите бяха в норми и първоначално набеденото управление отпадна като проблем.
Никола имаше соленоиден клапан като моя и го сложихме за проба. Карах така два дни и общо 150км. Колата за момента се държи перфектно и няма и помен от придръпването.
Днес сутринта му върнах неговия и сложихме чисто нов. Отново закачихме колата и всичко беше ОК.
Искам да изкажа искрени благодарности на Никола и на колегата baga
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: е90 320д придърпва
Tsapo написа:Така......
Мога да кажа, че проблема е изяснен и отстранен.
Във вторник ходих при колегата Никола.
Закачи колата и първоначално каза, че има проблем с електронното управление на турбината.
Казах му, че аз се съмнявам в ЕГР и той го разкачи за проба.
Без ЕГР стойностите бяха в норми и първоначално набеденото управление отпадна като проблем.
Никола имаше соленоиден клапан като моя и го сложихме за проба. Карах така два дни и общо 150км. Колата за момента се държи перфектно и няма и помен от придръпването.
Днес сутринта му върнах неговия и сложихме чисто нов. Отново закачихме колата и всичко беше ОК.
Искам да изкажа искрени благодарности на Никола и на колегата baga
Искаш да кажеш соленоиден клапан е управление на вакума за ЕГР.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 320д придърпва
awful написа:Tsapo написа:Така......
Мога да кажа, че проблема е изяснен и отстранен.
Във вторник ходих при колегата Никола.
Закачи колата и първоначално каза, че има проблем с електронното управление на турбината.
Казах му, че аз се съмнявам в ЕГР и той го разкачи за проба.
Без ЕГР стойностите бяха в норми и първоначално набеденото управление отпадна като проблем.
Никола имаше соленоиден клапан като моя и го сложихме за проба. Карах така два дни и общо 150км. Колата за момента се държи перфектно и няма и помен от придръпването.
Днес сутринта му върнах неговия и сложихме чисто нов. Отново закачихме колата и всичко беше ОК.
Искам да изкажа искрени благодарности на Никола и на колегата baga
Искаш да кажеш соленоиден клапан е управление на вакума за ЕГР.
Да, намира се непосредствено до ЕГР.
- yordan_ichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 13.03.2013
Re: е90 320д придърпва
Tsapo написа:Да, намира се непосредствено до ЕГР.
А ако ЕГР е изключен софтуерно и пак придърпва?
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 320д придърпва
yordan_ichev написа:Tsapo написа:Да, намира се непосредствено до ЕГР.
А ако ЕГР е изключен софтуерно и пак придърпва?
Остава тогава управлението на турбината да е сдало багажа
- baga
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: е90 320д придърпва
Tsapo написа:Така......
Мога да кажа, че проблема е изяснен и отстранен.
Във вторник ходих при колегата Никола.
Закачи колата и първоначално каза, че има проблем с електронното управление на турбината.
Казах му, че аз се съмнявам в ЕГР и той го разкачи за проба.
Без ЕГР стойностите бяха в норми и първоначално набеденото управление отпадна като проблем.
Никола имаше соленоиден клапан като моя и го сложихме за проба. Карах така два дни и общо 150км. Колата за момента се държи перфектно и няма и помен от придръпването.
Днес сутринта му върнах неговия и сложихме чисто нов. Отново закачихме колата и всичко беше ОК.
Искам да изкажа искрени благодарности на Никола и на колегата baga
Радвам се, че успях да помогна!
- morto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: е90 320д придърпва
Имам същия проблем с придръпването + при форсиране на колата до 4000об на втора или трета предавка - загуба на мощност между 2 и 3000 об. чух теорий от майстори като скапано ел.управление на турбо, разбита геометрия на турбо и т.н... днес го разкачих маркучлето от ЕГР, колата върви по-добре проблема с загубата на мощността при форсиране не се появи докато карах, придърпването също не съм го усетил. Интересното е, че не ми святка чек на таблото! Въпроса е кво да го правя соленоидов клапан ли да търся, нов ЕГР ли? Да остане изолиран ли?
p.s. след около 40км светна чека, но пък колата лети...
p.s. след около 40км светна чека, но пък колата лети...
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 320д придърпва
morto написа:Имам същия проблем с придръпването + при форсиране на колата до 4000об на втора или трета предавка - загуба на мощност между 2 и 3000 об. чух теорий от майстори като скапано ел.управление на турбо, разбита геометрия на турбо и т.н... днес го разкачих маркучлето от ЕГР, колата върви по-добре проблема с загубата на мощността при форсиране не се появи докато карах, придърпването също не съм го усетил. Интересното е, че не ми святка чек на таблото! Въпроса е кво да го правя соленоидов клапан ли да търся, нов ЕГР ли? Да остане изолиран ли?
p.s. след около 40км светна чека, но пък колата лети...
Въпросното " придръпване " само в средните обороти с леко натиснат педал на газта ли ти го прави ?
Щом нямаш проблеми с разкачен ЕГР значи проблема ще е в управлението му.
Може да потърсиш от някой със същата кола да ти даде управление за проба преди да купуваш ново ( на мен ми дадоха старо управление и карах с него 2 дни ).
Ако се потвърди, че упр. на ЕГР е проблема сваляш чистиш самия ЕГР слагаш ново управление и си готов ( тези манипулации са лесни и не изискват да имаш сериозни умения )
Управлението в БМВ е 240лв. но има колеги от форума, които могат да ти го предложат на цена около 120лв. ( ново )
p.s. Колега ако колата ти има ДПФ, който е изправен, не карай много с разкачен ЕГР, защото не е добре за ДПФ-а.
- morto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: е90 320д придърпва
Придърпването го праваше около 1500+оборота, егр съм го чистил преди време и преди и след чистенето проблемите бяха същите. Нямам дпф още от завода, което ме бута към премахването на егр,единственото което ме притеснява е какво се случва със загряването и малкия термостат при евентуалното премахване на егр... мисля да покарам известно време със светещ чек да се убедя че е от там идват проблемите.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 320д придърпва
morto написа:Придърпването го праваше около 1500+оборота, егр съм го чистил преди време и преди и след чистенето проблемите бяха същите. Нямам дпф още от завода, което ме бута към премахването на егр,единственото което ме притеснява е какво се случва със загряването и малкия термостат при евентуалното премахване на егр... мисля да покарам известно време със светещ чек да се убедя че е от там идват проблемите.
Щом си го чистил значи му сменяш управлението за 2мин. и си готов. Покарай още така поне за да си сигурен, че няма да даваш пари на вятъра.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани