Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Rainbow написа:Яката работа
Супер е станало, може да помислиш и за една fuel-it помпа (освен ако не си като мен и не ти се пипа по горивната система де). Дропа на графиката от нея ли е?
Сега ако някой изкочи и с Pure Stage 2 DD в България ще ми е много интересно какви коне ще извади (че онези диваци в САЩ са масово с етанол + метанол и доста изкривяват представата какво да се очаква ).
Даа, тука не е като при тях В резервоара съм с Fuel-it stage 2 bucketless, а тази за високото взе да изнемогва. Вариант е на VTT Shotgun кита, ама лимита пак ще е октановото число на бензините ни... И остава метанола като вариант... Дропа на торка се притеснявам, че може да е съединителя
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
E92 335d - 359 коня и 746НМ на мотора, съответно на колела 305 коня и 650НМ на Dynostar в Madness. Колата е без ДПФ и без ЕГР.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
andy написа:Как ти дадоха данни на двигател като си автомат?
смята си всичко диното. меренето е в ръчен режим, така че не виждам проблем с това. в Маднес винаги дават инфото на мотор, понеже на никой не му пука за колелата ако колата е само с ремап. Вече ако някой иска повече детайли всичко може да се види
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
bai_ILIA написа:andy написа:Как ти дадоха данни на двигател като си автомат?
смята си всичко диното. меренето е в ръчен режим, така че не виждам проблем с това. в Маднес винаги дават инфото на мотор, понеже на никой не му пука за колелата ако колата е само с ремап. Вече ако някой иска повече детайли всичко може да се види
Е то ако за мощността която слагаш на асвалта не им пука, тогава за какво въобще си тунинговат колите?
Само като знам как се смятат тия коне на колелата и как всичко зависи от това какъв коефицент ще напишеш в софтуера....
П.С твоята ще да е с много щадящ ремап, като гледам как ги надуват 330ките си на кантар с тях
По принцип така ли си е от както си го направил или си го променял по някое време?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
самото дино мери на колелата и си смята мощноста на мотора. Там е въпросът, че нищо не се пише никъде. Да, можеш да пишеш и да манипулираш, но какъв е смисълът от адската дино графика примерно на някое ТДИ 140 коня с ремап? смея да твърдя, че е много точно диното с оглед на конете изкарани от доста сток коли, които съм гледал там.
така си я карам от 2 години. Колата си е stage 2 без пушилки, но не бих казал щадяш...Щадяш беше с ДПФ-а 350/650. Може и 380-90 коня и 830-850НМ, но не си заслужава понеже почват да гърмят мъркучи и иска кулер и генерация, а и пушилката ми идва в повече. Както знаем на Dynojet може повече. Съгласен съм с колегите, че е важно да се мери на едно и също дино преди/след ако има подобрения.
според мен сме на кантар ама на дино графики Всяко дино мери различно. Вичката казва, че 100-200 му трябват 2 секунди повече Ако 100-200км/ч става за 10.5 секунди може и да сме на кантар незнам https://youtu.be/YDVqu_SiLec
Този сладур и той е за 10-на секунди, а е 440 коня и 850НМ - https://youtu.be/dJPQ_fMh-M8 Истината е някъде там Даже е с три-турбо мотора и 8 степенната кутия. Такива пък колко съм ги приплясквал по Тракия не е истина Ф10-ки М550д по 2 тона остават в точка...Този маняк, чак го натъпкал в 3-ка
така си я карам от 2 години. Колата си е stage 2 без пушилки, но не бих казал щадяш...Щадяш беше с ДПФ-а 350/650. Може и 380-90 коня и 830-850НМ, но не си заслужава понеже почват да гърмят мъркучи и иска кулер и генерация, а и пушилката ми идва в повече. Както знаем на Dynojet може повече. Съгласен съм с колегите, че е важно да се мери на едно и също дино преди/след ако има подобрения.
според мен сме на кантар ама на дино графики Всяко дино мери различно. Вичката казва, че 100-200 му трябват 2 секунди повече Ако 100-200км/ч става за 10.5 секунди може и да сме на кантар незнам https://youtu.be/YDVqu_SiLec
Този сладур и той е за 10-на секунди, а е 440 коня и 850НМ - https://youtu.be/dJPQ_fMh-M8 Истината е някъде там Даже е с три-турбо мотора и 8 степенната кутия. Такива пък колко съм ги приплясквал по Тракия не е истина Ф10-ки М550д по 2 тона остават в точка...Този маняк, чак го натъпкал в 3-ка
Последна промяна bai_ILIA на 06 Ное 2017, 21:48, променена общо 2 пъти
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Аз съм сигурен, че той не би отказъл един бърз тест
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
vld написа:Аз съм сигурен, че той не би отказъл един бърз тест
аа без нелегални гонки. Тук си мерим графиките
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата..,
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
За това и попитах, защото за да се даде реално графика на мотора трябва да се мерят загубите. За да се измерят загубите от диното реално, трябва да се изключва колата от скорост и така до покой.
Не знам някой дали ще иска да му се върти кутията на N толкова продължително време ( визирам само автоматите).
Друго е като видиш примерно : сток на колела 255 коня (от 286) ; след ремапа 315 на колела ; 525 Нм (oт 580) на колела, след ремапа 650нМ
Знаеш че си имаш едни 60 коня на колела след ремапа и 125 Нм, а всеки да си смята колкото иска на вала колко са.
Не знам някой дали ще иска да му се върти кутията на N толкова продължително време ( визирам само автоматите).
Друго е като видиш примерно : сток на колела 255 коня (от 286) ; след ремапа 315 на колела ; 525 Нм (oт 580) на колела, след ремапа 650нМ
Знаеш че си имаш едни 60 коня на колела след ремапа и 125 Нм, а всеки да си смята колкото иска на вала колко са.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Satanism написа:Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата..,
при положение, че загубите са константа, нали се сещаш, че колкото и преди ама малко повече отгоре след ремапчето за мен лично е все едно дали от 286 е 360 или от еди колко си на колела е повече на колела след ремапа. В двата случай повечето е едно и също като краен резултат на пътя. Особено за обикновени коли с ремап като моята...За тунинг проекти е друго. Това ми е идеята, естествено, че каквото отива на пътя, това е мерилото за ефективна мощност, но при колите само с ремап
Верно, тук е технически форум ама на колегата ми батка от Бургас ако му кажа 305 коня на колелата ще ми отговори - брат, твойта мания пръска, как само 20 коня отгоре чуек? Кви са ти колела бе, 19-ките ли? Между другото почти същото ми каза ония ден хахахахахха
Последна промяна bai_ILIA на 07 Ное 2017, 11:04, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Те загубите се мерят в % така или иначе...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Да не се чудите,ако изчезнат мнения - достатъчно се спами насякъде...я да видиме
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
bai_ILIA написа:Satanism написа:Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата..,
при положение, че загубите са константа, нали се сещаш, че колкото и преди ама малко повече отгоре след ремапчето за мен лично е все едно дали от 286 е 360 или от еди колко си на колела е повече на колела след ремапа. В двата случай повечето е едно и също като краен резултат на пътя. Особено за обикновени коли с ремап като моята...За тунинг проекти е друго. Това ми е идеята, естествено, че каквото отива на пътя, това е мерилото за ефективна мощност, но при колите само с ремап
Верно, тук е технически форум ама на колегата ми батка от Бургас ако му кажа 305 коня на колелата ще ми отговори - брат, твойта мания пръска, как само 20 коня отгоре чуек? Кви са ти колела бе, 19-ките ли? Между другото почти същото ми каза ония ден хахахахахха
Леле заболя ме корема
Габи ще разчистиме после, за какво ги правиме тия коли ако не си говориме за тях
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
vld написа:bai_ILIA написа:Satanism написа:Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата..,
при положение, че загубите са константа, нали се сещаш, че колкото и преди ама малко повече отгоре след ремапчето за мен лично е все едно дали от 286 е 360 или от еди колко си на колела е повече на колела след ремапа. В двата случай повечето е едно и също като краен резултат на пътя. Особено за обикновени коли с ремап като моята...За тунинг проекти е друго. Това ми е идеята, естествено, че каквото отива на пътя, това е мерилото за ефективна мощност, но при колите само с ремап
Верно, тук е технически форум ама на колегата ми батка от Бургас ако му кажа 305 коня на колелата ще ми отговори - брат, твойта мания пръска, как само 20 коня отгоре чуек? Кви са ти колела бе, 19-ките ли? Между другото почти същото ми каза ония ден хахахахахха
Леле заболя ме корема
Габи ще разчистиме после, за какво ги правиме тия коли ако не си говориме за тях
Е то за друго говориме ли - иначе сделка после ще доуправям,като знам що моднати има и колко са малко пуснатите - крият се
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани