Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
nero_ написа:Bexim написа:Габи, ти по принцип средното гърне или резонатора, можеш направо да го махнеш.. Аз също го обмислям.
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.
Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.
Това ако го правите имайте в предвид, че 2 отделни тръби от край до край дават по-силен звук, но е по-вероятно да има резонанс. По-добре x-pipe, който усилва звука спрямо резонатор, но не внася резонанс (един вид ставате с Е92 сетъп)
X pipe не става,защото при 330 от 2 след средно гърне са в 1 тръба...
Bexim - тихо бе -ти нали си с performance гърне което звучи не ти трябва по-шумна...пък ако толкова сакаш шум - метни оферта да трампим и да тунинговаш моето
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Хахахах, тъкмо си мислех, че ми е много тихо и не е нищо особено и точно сега обедната имах едно излизане.. А то какво било?.. Просто твърде дълго съм карал със затворени прозорци..
И при 325 е така - от 2 в една.. Д**а, значи няма какво да махна.. Така ще си карам за сега, докато катовете сдадат и ги разкарам, та и да ремапвам тогава..
И при 325 е така - от 2 в една.. Д**а, значи няма какво да махна.. Така ще си карам за сега, докато катовете сдадат и ги разкарам, та и да ремапвам тогава..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:Хахахах, тъкмо си мислех, че ми е много тихо и не е нищо особено и точно сега обедната имах едно излизане.. А то какво било?.. Просто твърде дълго съм карал със затворени прозорци..
И при 325 е така - от 2 в една.. Д**а, значи няма какво да махна.. Така ще си карам за сега, докато катовете сдадат и ги разкарам, та и да ремапвам тогава..
мисля,че моя единия вече е аут..но не искам нито мап нито да ги махам...та ще видя може и някоя ламбда сонда да се е омърсила,но чакам да се стопли да разглабям
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Сори момчета, поизлъгал съм ви значи... мислех че 325/330 се събират в резонатора и после чак в крайното, но явно съм в грешка. След като се събират не би трябвало да е проблем да се премахне резонатора.
Какво ги пазите толкова тия катализатори? Заради еко подбуди (напълно валидни - подкрепям) или нещо друго?
Като звук подозирам, че 325/330 може да стане по-добре от 335, защото липсват турбините, които като цяло прецакват акустиката.
Какво ги пазите толкова тия катализатори? Заради еко подбуди (напълно валидни - подкрепям) или нещо друго?
Като звук подозирам, че 325/330 може да стане по-добре от 335, защото липсват турбините, които като цяло прецакват акустиката.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Ами нали уж все се точат да затягат контрола, то не че на 200К катовете работят, но не съм се занимавал още. А и не знам в Меднес ли да ходя за софта... Още го обмислям..
Аз дори не знам дали като отида след седмица на преглед ще си хване газовете .. Заядат ли ми се веднага отивам да махам вторите катове и директно си наливам по-големия софт, за да си отиде там, където трябва..
Иначе при Габи, ако се реши най-накрая, направо да го разделя и с Х-пайпа да го прави като 335.. За мен това ще стане много як звук и нямам търпение да го чуя, честно казано..
Аз дори не знам дали като отида след седмица на преглед ще си хване газовете .. Заядат ли ми се веднага отивам да махам вторите катове и директно си наливам по-големия софт, за да си отиде там, където трябва..
Иначе при Габи, ако се реши най-накрая, направо да го разделя и с Х-пайпа да го прави като 335.. За мен това ще стане много як звук и нямам търпение да го чуя, честно казано..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:Ами нали уж все се точат да затягат контрола, то не че на 200К катовете работят, но не съм се занимавал още. А и не знам в Меднес ли да ходя за софта... Още го обмислям..
За това моите си чакат времето в мазето Труда не е толкова много по сваляне/качване (на Х-а не знам дали няма подводни камъни).
За Маднес... със сигурност са правили и знаят какво трябва да се направи. Но като цяло не ми харесва как работят - някой неща ги правят без разбиране, диното им показва винаги каквото трябва и винаги на мотора (тоест могат със загубите да си играят колкото искат). Ако закарам моята ще кажат, че е 450кс сигурно...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Ясноо, ще го обсъдим на някоя среща
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:Ясноо, ще го обсъдим на някоя среща
Която е.... кога? Почна да се стопля
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Крайно гърне/генерация 325/330/335i
nero_ написа:Bexim написа:Ясноо, ще го обсъдим на някоя среща
Която е.... кога? Почна да се стопля
Върти ми се идеята,ще пусна темичката скоро
Bexim - ако е речено,скоро ще чуеш разликата
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Айде, скоро правим срещичка, то си е бирено време вече
Габи, разчитаме на теб, като ъпдейтнеш изпускателя да се съберем
ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:
https://youtu.be/CRKKBIzamgk?t=68
https://www.youtube.com/watch?v=9TLMZavouw0
Габи, разчитаме на теб, като ъпдейтнеш изпускателя да се съберем
ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:
https://youtu.be/CRKKBIzamgk?t=68
https://www.youtube.com/watch?v=9TLMZavouw0
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:
ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:
Интересно... погледнах и аз и наистина дават еднакъв номер.
Иначе ето какво имам в предвид:
Е92
Е90
По US форумите навсякъде го споменават, че е90 е резонатор, а е92 x-pipe. Сега се замислих, че не се сещам при мен как е....
ПП: сега отворих видеото и видях че 330 си постнал... заради това, че се събират в една тръба след средната секция, не знам как би могло да стане X-pipe... по-скоро може да е Y-pipe
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:Айде, скоро правим срещичка, то си е бирено време вече
Габи, разчитаме на теб, като ъпдейтнеш изпускателя да се съберем
ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:
https://youtu.be/CRKKBIzamgk?t=68
https://www.youtube.com/watch?v=9TLMZavouw0
Няма 330 с X pipe - всички са с Y pipe...
Има разлика между US Performance Exhaust - по спомен той е с клапа,докато европейския мисля няма клапа (ти можеш да потвърдиш със сигурност,за EU версията)
Ако искаш звук и при теб има средно гърне ОЕМ е така средната част,според мен тя ще направи разлика
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Дам, явно ще го "гащовам", за да изолирам този резонатор.. При всички случаи ще се заиграя след време, живи и здарви, разбира се..
Иначе, да, логично е при 335 да са си така нещата заради двата изхода, но там си е сериозната игра.
Поне разнищихме темата из основи
Иначе, да, логично е при 335 да са си така нещата заради двата изхода, но там си е сериозната игра.
Поне разнищихме темата из основи
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:Дам, явно ще го "гащовам", за да изолирам този резонатор.. При всички случаи ще се заиграя след време, живи и здарви, разбира се..
Иначе, да, логично е при 335 да са си така нещата заради двата изхода, но там си е сериозната игра.
Поне разнищихме темата из основи
Из основи що годе,мен единствено ме притеснява захващането на генерацията отдолу - честно да си кажа 300лв само за тампони и стойки няма да дам и ще го мисля евентуално на място ...
Намерих една УЖ валидна обява за 335и на части пък да видим(за стойките ,изолацията и легена) генерацията май скоро ще е налице
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Здравейте, купих си BMW 335i и гърнетата ги няма.Една сутрин като запилих колата ми изписа "CHECK ENGINE" лампата.Откарах го да го погледнат на компютър и човека ми каза че няма задните клапи и дава грешка с някви помпа която вкарва кислород към катализаторите за да не изгорят защото смукача вкарвал много богата смес.Ако има някакъв начин да излъжа компютъра да не ми свети лампата "CHECK ENGINE" и можете да помогнете ще съм благодарен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани