Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
atilaatila написа:Готово !!
Колата работи, няма воланче с катинарче, няма проблеми с ключалката ....
Смазахме много внимателно с обикновен вазелин движещите се части, според механиците вазелина е за предпочитане пред грес или спрей за смазване - защото изсъхвали и запичали с времето.
Ще опитам да кача клипче какво точно се случва когато се вкара ключа и когато се вади....
На таблото обаче се появиха два чека - за колан и за ербег, вероятно е от изваждането на кабели, откачане на акумулатор и т.н.
Трябваше също така да се ресетнат разхода, часовника и датата..... всичко останало е наред.... чукам на дърво
stankata777 ще го почерпя за линка при първи удобен случай
Ако някой има същия проблем веднага ще го пратя в сервиза, най-малкото вече са спецове в разглобяването и сглобяването ....
Колега, привет, кой е сервиза, ще дадеш ли координати? Имам същия проблем
- TSMT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
И аз имам същия проблем от време на време. Кой и къде е сервиза, колега?
Освен това в последно време волана ми доста почна да скърца. Това има ли нещо общо с грешката с жълтия катинар?
Оправя ли се този проблем, ако се лубрикира под волана или трябва да си се смени някоя част?
Благодаря предварително!
Освен това в последно време волана ми доста почна да скърца. Това има ли нещо общо с грешката с жълтия катинар?
Оправя ли се този проблем, ако се лубрикира под волана или трябва да си се смени някоя част?
Благодаря предварително!
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Ако скърца - има прах отдолу, чистиш и си готов
- TSMT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Taruno написа:Ако скърца - има прах отдолу, чистиш и си готов
В тубето намерих ето този клип: https://www.youtube.com/watch?v=gRH8caDH_uE
Ще пробвам и ще видя дали ще има ефект. Ще сменя също и хидравл.течност, че откакто съм купил колата
не съм я сменял.
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Потърси малко по внимателно. Имаше тема със снимки точно за този проблем, но за съжаление и аз не мога да я намеря.
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Привет, колеги. Да събудя темата с един заключен волан... Отключвам колата, вкарвам ключа и установявам, че волана не се отключва. Съответно не мога и да дам контакт. Късно вечерта чух няколко пъти на заключен автомобил този механизъм да "щрака" от само себе си. Сутринта акумулатора го нямаше никакъв. Този механизъм може ли да се смени и на каква цена, или целия кормилен прът е за смяна? Майстор ми каза, че има вариант при който се монтира някакъв емулатор и волана никога вече не се заключвал. Колко надеждна е тази интервенция? Някой скоро сблъсквал ли се е с подобен и много неприятен проблем?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Dany Boy написа:Привет, колеги. Да събудя темата с един заключен волан... Отключвам колата, вкарвам ключа и установявам, че волана не се отключва. Съответно не мога и да дам контакт. Късно вечерта чух няколко пъти на заключен автомобил този механизъм да "щрака" от само себе си. Сутринта акумулатора го нямаше никакъв. Този механизъм може ли да се смени и на каква цена, или целия кормилен прът е за смяна? Майстор ми каза, че има вариант при който се монтира някакъв емулатор и волана никога вече не се заключвал. Колко надеждна е тази интервенция? Някой скоро сблъсквал ли се е с подобен и много неприятен проблем?
Чиста-работа - изхвърляш ELV-ключалката, на нейно място слагаш ELV-емулатор и забравяш веднъж за винаги повече за тоя проблем, защото така може да те постави на колене в най-неподходящият момен на неподходящо място на отбивка извън населено място или в друг град и си до там - Бетон не мойш помръдна от там без пътна помощ съответно за репатраж и ремонт отидоха поне 600лв. и свят ще ти се завие от тоя дребен проблем, какви големи разходи може да ти направи, а при тея коли този проблем задължително рано или късно се появява и ако е някъде си там , спукана ти е работата.
Аз го папах това, но добре че беше пред дома да не се отключи волана и да не мога да запаля.
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Пиша с малко закъснение... Оказа се, че волана се е заключил заради повреден кабел. Intelligent Battery Sensor е виновника, който е на минусовия кабел на акумулатора. Откачиха кабелчето и волана се отключи и запалих. Даже се бяха появили и доста грешки. Луда работа. Едно кабелче и ти блокира цялата кола! На другия ден смених минусовия кабел и за сега нямам проблеми.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?
Dany Boy написа:Пиша с малко закъснение... Оказа се, че волана се е заключил заради повреден кабел. Intelligent Battery Sensor е виновника, който е на минусовия кабел на акумулатора. Откачиха кабелчето и волана се отключи и запалих. Даже се бяха появили и доста грешки. Луда работа. Едно кабелче и ти блокира цялата кола! На другия ден смених минусовия кабел и за сега нямам проблеми.
Това е някакво съвпадение и ще е временно - 2-те неща , нямат нищо-общо !
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]