Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Mikenc
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 3.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 330D E90
- Мечтае да кара: //M
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И.. Аз да се посаветвам евентуално http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2xjbjo ,да се има в предвид,че колата е произжедена 2005,с доста пълна серв.история до към края на 2015 като при последното сканиране на ключа е била на 293 хлд.км..,но пък се усеща изключително стегнато,все пак на 256 хлд. са сменени предни амортисьори ,мотора след като позагря за около 2,3 мин. ми беше трудно да го чуя,работеше мн тихо. Първоначално ,след проверката на историята направо се отказах, но се оказва ,че няма голям избор при комбитата с този мотор и богато оборудване,което при нас е важен критерйи! Съмненията са ми с какъв ресурс може да разполага подобен мотор,пък и ск.кутия..
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
hiloallstars написа:http://www.cars.bg/c2103235
Колеги някакво мнение ?
без чек по ВИНА мненията са повърхностни и все пак си го пиши без нави
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
hiloallstars написа:http://www.cars.bg/c2103235
Колеги някакво мнение ?
По снимки колата изглежда много хубава, всичко е автентично, няма замазано изглежда в оригинално състояние на мен много ми допада. Провери вина и по принцип имай 1 наум, че може да се наложи веригата да смениш на около 200.000 е хубаво да се смени на N47/57 дори и да няма шумове. Но това е просто "голямото" обслужване на колата.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Личното ми мнение е, че за тез пари по-добре хубав префейс със здрав мотор и доволни екстри отколкото постно и въпросително LCI и то с най-набедената ревизия на N47.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Направо си приготви 2к да сменяш верига и още малко за някое друго дребно ремонтче дето може да изскочи.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Личното ми мнение е, че за тез пари по-добре хубав префейс със здрав мотор и доволни екстри отколкото постно и въпросително LCI и то с най-набедената ревизия на N47.
Това е абсурдно, по тая логика една хубава Е36ца да си вземе направо, че били "Железни" Тази кола е по нова и по запазена и освен фаровете има и други неща, писал съм подробно за разликите между 2те. И последното "хубава" здрава с екстри от преди фейса не вярвам, че е възможно да се намери в България. Освен това човека ще иде и ще види, може и да не е наложително да сменя верига, и дори да има нужда от смяна не е нещо страшно това е обслужване, а пред фейсовите просто се чупят защото вече са ремонтирани с части на "лемфьордер" "феби" и други реномирани марки на БГ гаражите Ако колата е наистина от представителство на БМВ ще е с технически сертификат.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Винаги е по добре фейс спрямо префейс, ама винаги, има доста неща които са подобрени.
Като се добави и факта, че префейс на под 300к е почти невъзможно да се намери вече....
Аз си зяпам единички напоследък хем са малки коли и уж не би трябвало да са много карани, еми да ама не...пак е супер рядко се среща някоя под 200к. км.
Като се добави и факта, че префейс на под 300к е почти невъзможно да се намери вече....
Аз си зяпам единички напоследък хем са малки коли и уж не би трябвало да са много карани, еми да ама не...пак е супер рядко се среща някоя под 200к. км.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
При тази дори няма въпросителни ето :
http://www.cars.bg/c2043260
http://www.cars.bg/c2043260
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е нужно да прибягваме до крайни твърдения, че няма запазени префейс - какъвто е шансът да попаднеш на LCI на реални 400 хил. км. такъв е и шансът да си намериш по-малко карана префейс стига да знаеш какво да търсиш - префейсът е на има-няма 10 год - по 25 хил км карана е 250 хил км, което не мисля, че е много, а не всички префейски са карани по 50 хил км на година.
А относно екстрите наистина това ЛЦИ има по-малко екстри дори от моята постна 318-ка - единствената екстра е автоматика и тази навигация (ако минават за екстра). Абсолютно неоправдано е за мен да се гледа таз конкретна кола - това е абсолютно мое лично мнение след като вече си закупих постна кола, която въпреки всичко е с повече екстри от дадената.
И аз ги гледам и вербувам приятлеката, че 1-ката е добра кола. Според мен на туй малко купе 2-ка дизел стои много добре като двигател.
Съгласен съм, че фейс е по-добре от префейс, и като линии е далеч по-красиво. Но конкретната тотално гола фейслифт 320-ка според мен не си заслужава. А префейс с бюджет от 15к ще се намери ако не малко карана, то поне добре поддържана и с по-голям двигател. Искам да кажа, че префейсово за 15к ще е далеч повече БМВ отколкото фейслифтова 2009 год без никаква екстра. И това за 2 год разлика не знам дали си заслужава като цяло.
А относно екстрите наистина това ЛЦИ има по-малко екстри дори от моята постна 318-ка - единствената екстра е автоматика и тази навигация (ако минават за екстра). Абсолютно неоправдано е за мен да се гледа таз конкретна кола - това е абсолютно мое лично мнение след като вече си закупих постна кола, която въпреки всичко е с повече екстри от дадената.
Аз си зяпам единички напоследък хем са малки коли и уж не би трябвало да са много карани, еми да ама не...пак е супер рядко се среща някоя под 200к. км.
И аз ги гледам и вербувам приятлеката, че 1-ката е добра кола. Според мен на туй малко купе 2-ка дизел стои много добре като двигател.
Съгласен съм, че фейс е по-добре от префейс, и като линии е далеч по-красиво. Но конкретната тотално гола фейслифт 320-ка според мен не си заслужава. А префейс с бюджет от 15к ще се намери ако не малко карана, то поне добре поддържана и с по-голям двигател. Искам да кажа, че префейсово за 15к ще е далеч повече БМВ отколкото фейслифтова 2009 год без никаква екстра. И това за 2 год разлика не знам дали си заслужава като цяло.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И сега докато търсех 60ката и преди две гидини докато търсех тройката доста коли проверих по рама, ами да ти кажа докато са в гаранция първите три години повечето бяха подминали 150к км., някой имаха по 250к за три години!
За 10 години не ми се мисли изобщо, вярно е че има периоди на много каране, както и периоди на малко, но като цяло 10г са си по към 400к.
15-25к се кара в България, в Италия и въобще по западна Европа 30-40к са си за добър ден
За 10 години не ми се мисли изобщо, вярно е че има периоди на много каране, както и периоди на малко, но като цяло 10г са си по към 400к.
15-25к се кара в България, в Италия и въобще по западна Европа 30-40к са си за добър ден
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз лично имам няколко познати и приятели в западна европа и много и малко се кара - зависи и е супер относително. Имам познат в Италия, който си кара колата 15-20 хил годишно.
Както ти каза може за 3 год да има 150 хил. Значи ЛЦИ 2009-та год може като нищо да има 400 хил км, за префейс вече не ми се мисли. Може и да се кара само за пътувияния/екскурзии почивки и ще е не повече от 25 хил годишно в западна европа. Много са относителни тези километри които все се гледат. Тая моята според оскъдната история, която има е карана по 25хил. на година в Италия първите няколко години.
Както ти каза може за 3 год да има 150 хил. Значи ЛЦИ 2009-та год може като нищо да има 400 хил км, за префейс вече не ми се мисли. Може и да се кара само за пътувияния/екскурзии почивки и ще е не повече от 25 хил годишно в западна европа. Много са относителни тези километри които все се гледат. Тая моята според оскъдната история, която има е карана по 25хил. на година в Италия първите няколко години.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
по темата с избора ... абе винаги е за предпочитане да се закупи от частно лице а не от някой крайпътен авто-мошеник аз бих заложил на лице от форума което си продава колата ще има налична информация за обслужване по темите а и едва ли някой ще си понронва имиджа ... но както казаха по горе по добре подържана и по "стара"кола отколкото "гол феис" тез годинки са само за пред КАТ те не продават ... продава СЪСТОЯНИЕТО затова лично аз си правя тема в един форум кое кога е сменено и когато реша да продавам винаги може да се види ...
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- straychev
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 25.03.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW Е90/Е92
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
С едно приятелче сме се наели да ходим до Сливен да гледаме 2 коли, та да питам предварително някой дали има информация за това по-специално: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
И също така за следните:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
И също така за следните:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
straychev написа:С едно приятелче сме се наели да ходим до Сливен да гледаме 2 коли, та да питам предварително някой дали има информация за това по-специално: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
И също така за следните:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ye0sx
Ще те разочаровам от първата сивата на която пише продадена. Колата беше качена в две различни обяви с различни години в две автокъщи които са през 1 километър всички знаем за автокъщите в Сливен с цени под пазарните. Преди няколко месеца километрите им се различаваха сега поне са еднакви. Отивам да я видя и ме посрещат веднага с най изтъркания лаф на всички времена в автокъщите "Те вчера идваха да я гледат днеска казаха ше се обадят" демек купувай я ше са избият за нея. Огледах цялата кола боята наистина е перфектна под багажника вратите до последниа милиметър не си личи нищо докоснато със светлинен пакет на дръжките интериора и външния вид на фона на останалите е много добър. Мн хубав салон седалки свети отвътре. Единия ксенон беше заминал. С коректор беше заличена информацията на един от стикерите. Само че на кола за 12 000 лева интериора и е последната грижа ако обиколиш цяла България както мен ще видиш че почти всички са с чисто нов интериор .. почнахме да я палим въобще никакъв шанс.. викам тая кола ше запали ли "Ами паднал акумулатора .. ти ако не си палиш колата една седмица как искаш да запали" ама много нагло все едно ше ма бий че съм го питал.. Викам ше замълча след 45 дена съм палил форд 1995 година с 8 годишен акумулатор .. Донесе патрона акумулатора с уникално нежелание едвам са влачи цъка пъка колата не пали .. и ми вика еми нафта няма сори ..това е кола която са я гледали вчера и щели да идват днеска да я купуват без акумулатор и нафта сам си прави извода.. гумите бяха летни галоши ходих зимата да я гледам.. след 10 минути сложихме нафта колата запали.. никаква мощност едвам се изстрелваше .. питах може ли да я закача на компютър в сервиз и край на мача: Какво могат да ти кажат в тос сервиз? Къде ше ходиш в кой сервиз ? Ако тръгнеш към сервиз на твоя отговорност ше я караш знаеш ко става ако та хванат.. кола и жена и се купуват на късмет...
Сам си прави изводите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани