Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
expl0de написа:почисти дебитомера с препарат за спирачки, не вярвам да е заминал. Ако не е в ред щеше да ти играе празният ход и да имаш лошо ускорение.
Ами ако натисна рязко газта до 1500 оборота има малко като замисляне(да тръгна ли или да не тръгна) и след това се ускорява. Затова предпочетохме да вземем нов

- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Няма лошо, пиши дали има разлика. Иначе и моята не се форсира веднага като натисна педала. Има някакъв лаг.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
А някои да ми каже майстор от Варна който разбира от тези двигатели, защото след смяна на дебитомера ако не се оправи проблема да закарам колата при него и да направи читава диагностика и да каже в ТОВА Е ПРОБЛЕМА и да знам какво да сменям. Не ми се ходи във Варна Карс че там кафето много скъпо ми излиза по 97лв за 1 час работа 

- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Искам да попитам дали ако дебитомера се бъзика може да окаже влияние на VVT сензора, защото докато си чакам новия дебитомер ми светна чека. Зареждам за грешки и първо ми е изписало 2 грешки за дебитомер и след това за сензора. Дали ако дебитомера дава грешни данни валвтроника се шашка и той, тъй като симптомите за за проблем с ввт сензора които бяха преди изчезнаха сега остана само играенето на оборотите.
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Не мога да ти отговоря, но аз съм със 170 коня мотора и ми играеха по едно време оборотите и светваше чека с 2 грешки за неправилна смес на бак1 и банк2. Оказа се от капачката за маслото, не държи вакуум. Смених я и грешките се оправиха, тресенето също. Като ми тресеше даже хвърляше масло през тази капачка, а когато се сети да уплътни колата ставаше нормална. С новата капачка понякога пак имах леко притрисане(моментно, без да записва грешка) и знаех че ми сълзи масло от гарнитурата на клапаните, също и от вакуум помпата предполагах. Затова купих уплътненията и и тях ги смених. Сега е много спокоен моторът. Преди да сменяш разни скъпи части си огледай вакуумните пътища и гарнитурите. Където има теч го оправи. Ако ти е проблемен дебитомера го откачи и виж дали се нормализира работата на мотора. При мен не се оправяше, а би трябвало, ако там ти е проблемът.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Той дебитомера е евтин. Има едно леко умисляне като настъпиш и знам че е пътник. Капачката на маслото е нова на 1 седмица,гарнитура на капака нова на 4 дена... остана само тоя дебитомер... за вакуум не съм проверявал как е. Може и от някоя гума да засмуква въздух. Но това играене е само в ниските обороти. Ще видим утре или вдругиден като сложа дебитомера
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Колата бе оправена на 100% след смяна на нов дебитомер, нов датчик на валвтроника и нов мотор на валвтроника. Сега колата е пушка. След смяната на въпросните елементи трябваше да бъдат изтрити бензиновите карти и да си направи сама защото със старите работеше на 2-3-4 цилиндъра заради грешните показания които са и подавали предните части. Така че ако някой има подобен проблем първо да пробва със смяна на моторчето което е по евтината част датчика(може да се пробва дали работи старото като се махне и му се подадат 12в от акомулатор) и ако върти нормално значи е то, ако ли не отиваме за смяна на датчика. Дебитомера не е задължителен но той е евтин(ОЕМ)
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя.
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя.

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
smyrfcheto написа:Колата бе оправена на 100% след смяна на нов дебитомер, нов датчик на валвтроника и нов мотор на валвтроника. Сега колата е пушка. След смяната на въпросните елементи трябваше да бъдат изтрити бензиновите карти и да си направи сама защото със старите работеше на 2-3-4 цилиндъра заради грешните показания които са и подавали предните части. Така че ако някой има подобен проблем първо да пробва със смяна на моторчето което е по евтината част датчика(може да се пробва дали работи старото като се махне и му се подадат 12в от акомулатор) и ако върти нормално значи е то, ако ли не отиваме за смяна на датчика. Дебитомера не е задължителен но той е евтин(ОЕМ)
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя.
Здравей колега, може ли да те попитам какъв е този датчик на валвтроника/може ли да ми го покажеш в RealOEM/. Тъй като и аз скоро ще започна да сменям едно по едно нещата, докато дойде наред тази кола, понеже в момента е тотален куц кон. А и да попитам, как освен диагностика се разбира дали дадена Бобина работи или не? Лошото при мен, е че при слагането на ГИ, майстора явно е преебал нещо по инсталацията и голяма част от диагностичните апаратури не могат да установят връзка с автомобила.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
dewey написа:smyrfcheto написа:Колата бе оправена на 100% след смяна на нов дебитомер, нов датчик на валвтроника и нов мотор на валвтроника. Сега колата е пушка. След смяната на въпросните елементи трябваше да бъдат изтрити бензиновите карти и да си направи сама защото със старите работеше на 2-3-4 цилиндъра заради грешните показания които са и подавали предните части. Така че ако някой има подобен проблем първо да пробва със смяна на моторчето което е по евтината част датчика(може да се пробва дали работи старото като се махне и му се подадат 12в от акомулатор) и ако върти нормално значи е то, ако ли не отиваме за смяна на датчика. Дебитомера не е задължителен но той е евтин(ОЕМ)
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя.
Здравей колега, може ли да те попитам какъв е този датчик на валвтроника/може ли да ми го покажеш в RealOEM/. Тъй като и аз скоро ще започна да сменям едно по едно нещата, докато дойде наред тази кола, понеже в момента е тотален куц кон. А и да попитам, как освен диагностика се разбира дали дадена Бобина работи или не? Лошото при мен, е че при слагането на ГИ, майстора явно е преебал нещо по инсталацията и голяма част от диагностичните апаратури не могат да установят връзка с автомобила.
Моторчето е No.9 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-12-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3296,а датчика e No.7 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-12-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3009 . А за бобината през ОБД-то със диагностика, за друг начин не се сещам по който можеш да хванеш коя точно освен ако не смениш и 4-те наведнъж. Аз съм с ГИ също но при мен е монтирана както трябва. Ако си от Варна мога да те свържа с моя ГИ майстор за да провери как е и дали може да се оправи.Пробвай със Delphi за PC или ако имаш андроид телефон с Carly програмата през ОБД-то в купето тъй като предполагам че вътре при двигателя е вързан с ГИ. Ако с тях не стане пробвайте с INPA или някой Autoboss. Все някоя от тях трябва да се върже неможе чак така да е прецакана инсталацията. Аз ако съм на твое място ще отида при ГИ майстора и ще искам компенсация за щетите.
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Колеги, най-вероятно газовия инжекцион е така включен, че да трие грешките записани в бензиновия компютър. За да направите диагностика трябва газовия инжекцион да го приведете в положение "сервизен режим", но за това попитайте газаджията монтирал го.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани