E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Помпите са ти много по скъпи от 1000 лв, като за начало,що се отнася до чип или каквото и да ббило,тази кола е направена за да се модифицира,още не познавам някой който да я кара стокова,не случайно има толкова тунинг платформи поне аз се сещам за 4-5.....аз съм с jb4 абсолютно елементарно е за човек, който иска просто да си кара,а ако искаш да си развиваш колата има и тази опция. Помисли за н55 ако н54 ти се струва ненадежден, там поне инжекторите и турбото не се предава толко често( не че не се предават де)... помпата за високо е послвдна ревизия и уж държи. Той се води малко по малко тунинг податлив, но като гледам нямаш и голямо желание да се занимаваш с това. А внаги има вариант и за 335д щом си дизелджия...и аз бях но сега не желая да се връщам там ...успех
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:- Сменя инжекторите, ако са с индекс под 12. Тук говорим за около 460 лева на инжектор (дилърска цена)
- Да си сменя свещите и бобините.
- Да си сменя четката на алтенатора - все пак е консуматив.
- Да сменя помпите за налягането на бензина. Около 1000 лева.
- Да сменя водната помпа - Около 800 лева.
- Да проверя ремъците и ако не са по новия начин зацепени, да сменя тампоните на мотора + нов ремък и зацепването му по новия начин. Въпросния подсилен тампон е около 400
- Да сменя соленоидите на ванусите. Около стотина лева бройката.
- Да се изчисти нагара от клапаните. Тук как или къде го правите? В тубата има клипове с някакъв специален спрей ги къпят на отворен всмукател и това е, помага ли?
- Да се сменят веригите - Около 500 лева.
- Да се сменят гарнитурите на проблемните звена (капак клапани и т.н.)
- Да се сменят вакуумните маркучи.
Само дотук удряме черта над 6000-7000 лева.
Всичко това са консумативи колега. Искате 4-500+ коня кола за без пари Частите от БМВ само дигат цени, колкото да не ни харесва на всички. Някой от нещата са само ОЕМ и така. От твоите неща само за "веригите" не съм сигурен какво визираш. Реално има шанс нищо да не трябва да буташ ти, може да си късметлият за някакви километри. Дори може така да я продадеш и после следващият да се хване за главата и така. Самият мотор е брутално здрав, но за нещата около него не може да се каже същото. Най-надутите коли в шампионатите нали знаете, че им ребилдват моторите всеки сезон, че и по няколко пъти в сезона някога
Аз моята като я взех, почти всичкo трябваше да сменя. Отделно да добавя в твоят списък като я засилих, точно след седмица замина съединителя и маховика и трябваше подсилени нови и там
Гуми и спирачки също са ми консуматив. Та всеки си преценява, но една кола не е само да я купиш и разходите да са до там
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко прекалено ми се вижда да се прави такава ненужна профилактика. От всички изброени неща между 120к и 210к км, когато се разделихме с моето купе, съм сменил водна помпа с термостат (под 1000лв с труд към онзи момент), 1 бобина, 3-4 комплекта свещи (доста ги похапва, не знам защо се коментират свещи изобщо) и гарнитури на маслената конзола (не помня цена, нищо особено). Всичко други пари бяха пръснати по модове и обслужване. Хубаво е човек да е подготвен за потенциални проблеми, както психически, така и финансово. Но модела се представя, като яма за пари, а не мисля, че е така.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Малко прекалено ми се вижда да се прави такава ненужна профилактика. От всички изброени неща между 120к и 210к км, когато се разделихме с моето купе, съм сменил водна помпа с термостат (под 1000лв с труд към онзи момент), 1 бобина, 3-4 комплекта свещи (доста ги похапва, не знам защо се коментират свещи изобщо) и гарнитури на маслената конзола (не помня цена, нищо особено). Всичко други пари бяха пръснати по модове и обслужване. Хубаво е човек да е подготвен за потенциални проблеми, както психически, така и финансово. Но модела се представя, като яма за пари, а не мисля, че е така.
Профилактика със сигурност няма смисъл - като им дойде времето. Иначе и до кола и км е явно. Ти както виждаш не си правил нищо, аз потвърждавам за всичко + бонус даже
Иначе свещите е така, да. След JB4 особено, моите май имат макс 20-25к км живот и са за нови
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
@rainbow Последното нещо, което ми се върти в акъла е, че няма да се дават пари по тази кола. Намеренията ми далеч не са да гоня 4-500 коня... нищо, че колата го има като потенциал. Заводските ми се струват предостатъчни, а чипът ще е евентуално ако нещо тръгне да ме поувлича, но със сигурност няма да е веднага след покупката.
Е това е друго мнение вече. Просто човек като изчете мненията в темата, половината са за тунинг, другата половина за проблеми и някак си не виждаш момента, в който някой да седне и да каже не е задължително 10 от 10 най-скъпите неща ще ти се прецакат, бъди готов да дадеш шапка с пари. Сега, каквото и да си говорим, едва ли на някой му е ставало приятно при проява на някой от проблемите...
nero_ написа:Малко прекалено ми се вижда да се прави такава ненужна профилактика. От всички изброени неща между 120к и 210к км, когато се разделихме с моето купе, съм сменил водна помпа с термостат (под 1000лв с труд към онзи момент), 1 бобина, 3-4 комплекта свещи (доста ги похапва, не знам защо се коментират свещи изобщо) и гарнитури на маслената конзола (не помня цена, нищо особено). Всичко други пари бяха пръснати по модове и обслужване. Хубаво е човек да е подготвен за потенциални проблеми, както психически, така и финансово. Но модела се представя, като яма за пари, а не мисля, че е така.
Е това е друго мнение вече. Просто човек като изчете мненията в темата, половината са за тунинг, другата половина за проблеми и някак си не виждаш момента, в който някой да седне и да каже не е задължително 10 от 10 най-скъпите неща ще ти се прецакат, бъди готов да дадеш шапка с пари. Сега, каквото и да си говорим, едва ли на някой му е ставало приятно при проява на някой от проблемите...
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, понякога като я ръчкам колата повече на магистрала, и влиза в авариен режим. После спирам гася и всичко се оправя. Някакви идеи, това са грешките които набива
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Може да смениш всичките тия неща при покупката, но не е задължително. 6-7к лева за 100к километра не ми се виждат много за това, което дава колата. Ако караш по 10к километра годишно са по 600-700 лева на година.
Някои от частите може и да са сменени наскоро. Ако има пълна сервизна история трябва да си пише кое е сменяно.
п.п. в САЩ реват не от цените на частите, а от цените на труда.
Някои от частите може и да са сменени наскоро. Ако има пълна сервизна история трябва да си пише кое е сменяно.
п.п. в САЩ реват не от цените на частите, а от цените на труда.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Точно така е. Там inlets ще са 2-300$, ама монтажа ще е 1000$
@adovet - не знам каква е тая програмка ама миск с английски немски, кодовете не са от колата, а някаква техни май като числа, аз лично нищо не разбирам така
@adovet - не знам каква е тая програмка ама миск с английски немски, кодовете не са от колата, а някаква техни май като числа, аз лично нищо не разбирам така
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Точно така е. Там inlets ще са 2-300$, ама монтажа ще е 1000$
@adovet - не знам каква е тая програмка ама миск с английски немски, кодовете не са от колата, а някаква техни май като числа, аз лично нищо не разбирам така
то и аз така та за това реших да питам тука. Според мен в даден момент пренадува малко и се включва защитата. Прави го рядко, иначе колата е с подобрения
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
adovet написа:Здравейте, понякога като я ръчкам колата повече на магистрала, и влиза в авариен режим. После спирам гася и всичко се оправя. Някакви идеи, това са грешките които набива
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Огледай си чарджпайпа и целия въздушен поток...в общи линии при н55 тея грешки са за високо и ниско налягане на въздуха, може би имаш спукано някъде и или пренадува или не му стига в определени моменти ,специално 213901 специално я дават за възможен booat leak 120208 и 120408 са ти за високо о ниско налягане на въздуха...виж си и вакумите.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Благодаря
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Към колегите: Има акция в М-Кар София до 49% отстъпка. Инжекторите например в момента са на цена от 330 лева
Междувременно да се похваля, че станах член на клуба E93 автомат 2007.03 (не съм сигурен, че кутията подлежи на алпина флаша). Има комфорт аксес, м спорт пълен пакет, биксенон, нави, динамик драйв, подгрев, ел салон с памет и още куп глезотийки. Разколачил съм я, за да почистя клапаните и да монтирам oil catch can.. Ще кача снимки в последствие
Междувременно да се похваля, че станах член на клуба E93 автомат 2007.03 (не съм сигурен, че кутията подлежи на алпина флаша). Има комфорт аксес, м спорт пълен пакет, биксенон, нави, динамик драйв, подгрев, ел салон с памет и още куп глезотийки. Разколачил съм я, за да почистя клапаните и да монтирам oil catch can.. Ще кача снимки в последствие
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Към колегите: Има акция в М-Кар София до 49% отстъпка. Инжекторите например в момента са на цена от 330 лева
Къде може да се види какво е намалено и на каква цена?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
In_Memoriam написа:hibernate написа:Към колегите: Има акция в М-Кар София до 49% отстъпка. Инжекторите например в момента са на цена от 330 лева
Къде може да се види какво е намалено и на каква цена?
https://shop.bmw-mcarsofia.bg/
Аз взех едни филтри и чистачки миналата седмица
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:In_Memoriam написа:hibernate написа:Към колегите: Има акция в М-Кар София до 49% отстъпка. Инжекторите например в момента са на цена от 330 лева
Къде може да се види какво е намалено и на каква цена?
https://shop.bmw-mcarsofia.bg/
Аз взех едни филтри и чистачки миналата седмица
Аз миналата сдмица за 535-цата си взех предни дискове (688лв) и задни накладки с датчици (Value line - 213лв от 368лв стандартно) и болтове за дисковете на цени, които ги няма дори в чужбина по намаленията..
Останах много доволен, но явно вече не е валидна това намаление. Сега проверих и цените си излизат стандартни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани