Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 09 Юли 2020, 21:28

ivoaudi написа:Някъде в темите колега бе писал, че нов вала не е скъп. Само това знам като инфо, но е странно как на 170 000 и вече износени. По принцип изобщо не са меки. Моите например на 500 000 бяха направо перфектни, а съм издевателствал всякак с маслата като имам смени и на по 40 000.


да така е, но така ми каза, зависи и как е карана,обслужвана - не съм присъствал на отварянето, но за последните 6 месеца освен гумичките и харча на масло , не лиспсват съобщения от дисагностиката, която периодично сам си права с ISTA P 2019 и за сверка с по-старата INPA от сорта - валвтроник серво мотор,спорадик валвтроник ерор, а и с майстора се познаваме не се срещаме за първи път, плюс това има едно леко не константно и глухо почукване така я купих преди 2 години на 159 000км. и човека беше майстор при огледа и ми каза за това, но аз сметнах че не е сериозно, в последствие мислех че е почукване от вакуум-помпа те така си чукат повечето, и така с харч на масло,пушек и почукване вече до близо 14 000 км. към днешна дата( иначе икономична,пъргава, с отлична компресия - бяга супер, като махнем 1л. масло на 1000км. и че пушеме бате като локомотив :) ), за което преди разглобяването имах съмнения за вакуум-помпа, но щеше да е константно чукането, а то не е съвсем така, и днес при огледа се установи от майстора че има абразиви и накопавания на вала и кобилиците горни и долни 16бр. според него това е проблема с неконстантното почукване на мотора .

А що се отнася до цената на чисто-нов вал , и кобилици 16бр. горни и долни , бате по-добре да не ти съобщавам цената, може и да не можеш да станеш дето си седнал от шок, днес проверих :)

Вал - 1200лв.

Кобилици - 16бр. X 50лв. - 800лв.

Честито, може да ти се преака, при положение че днес говорих с хора , които пилеят много и само BMW-та , и цената на цял работещ мотор е 1000лв. - без значение на колко хиляди километри е, какво ниво на износеане има и те първа какво ще се наложи да му се сменя.


Това са новите BMW след 2004-та година - 100 000 км до гаранция , или иначе казано 5 години по 20 000км. , и айде чао почва се с яките ремонти , ако не се продаде и наново с по-новото за следващите 5 години или 100 000км.

Мина времето на истинският материал - 300 000 - 400 000км. без проблем - само окачване,масло, накладки и бензин :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от ivoaudi » 09 Юли 2020, 22:32

Аз наскоро купих н42 на никакви км за 600лв и сега е на колата ми, с н46 няма да е много различно. Не бързай и потърси хубав вал комплект със всичко. Има ударени коли, горели, наводнявани, англичанки.....
Иначе е ясно, че новите коли са вече боза, не са само БМВ така, какво да се прави..
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 25 Авг 2020, 15:59

Всичко в рвшвно и оправено за 1 000лв. - колата е пушка .

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook