E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 22 Апр 2019, 15:00

И още два

FBO
TFT Inlets
Stage 1 Fuel-It LPFP upgrade
custom E60 tune


Изображение
508
575











488.5 WHP / 548 WTQ

'07 FBO E92 Sport 335i - AFE Stage II Pro, ER CP, Forge DVs, HPF 7" FMIC, 455 LPFP, Stock Cat Back, Aquamist HFS4, Stock Turbo...

E60 / 100% Meth

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 22 Апр 2019, 15:04

Щурми - ще цитирам от твоят пост :mhihi:

Car 1:
fuel it stage 2 LPFP
dual meth injection
straight E85

Car 2:
Stage 1 Fuel-It LPFP upgrade
custom E60 tune

Car 3:
455 LPFP + E60 / 100% Meth

И това пак е на кантар за мен. Да не говорим, че ще се кара няколко месеца и ще метне турбини :lol: Но пък може да е оправдание да вземеш по-добри хаха

Според мен над 420-440 на колела без LPFP Stage x/Ex0/Meth със сток турбини трудна работа. И то ще трябва всичко останало без турбините да е направено както трябва и настроено.

Валката нито има метанол, нито гориво с етанол, нито ъпгрейдвана помпа за ниско налягане или port injection, за това писах, че 500 на колела малко е фантастика, особено имайки предвид, че колегата прави толкова със stage 2 турбини :lol:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 22 Апр 2019, 16:36

500 коня е както му казват glory run. Изобщо не се целя в толкова, не само заради турбините, ами и заради автоматичната скоростна кутия.

Иначе stage 1 LPFP, която е достатъчна, е 50-100 долара, метанолов инжекцион е 600. С тия двете, FBO + inlets и с нашия бензин може и да удари 450.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 22 Апр 2019, 17:36

450 беше тотален рекорд на бензин, когато търсих последно. Надеждните настройки за стокови турбини и болт-они без етанол и метанол са около 400-420whp. Като добавиш спиртни напитки, 450 са достижими.

Има още потенциал при каране на чист бензин, но се отключва със сваляне на праговете на knock detection-а (който на N54 се води, че е доста презапасен и слава богу де :) ). А това е опасна и скъпа игра...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 22 Апр 2019, 19:33

nero_ написа:450 беше тотален рекорд на бензин, когато търсих последно. Надеждните настройки за стокови турбини и болт-они без етанол и метанол са около 400-420whp. Като добавиш спиртни напитки, 450 са достижими.

Има още потенциал при каране на чист бензин, но се отключва със сваляне на праговете на knock detection-а (който на N54 се води, че е доста презапасен и слава богу де :) ). А това е опасна и скъпа игра...

Там ако си играеш и не знаеш какво правиш, може направо и нов мотор да търсиш, не само турбини :mrgreen:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 23 Апр 2019, 9:17

супер :) много готина дискусия се получи, определено е полезно да се видят резултати и да си обсъдим кой какви варианти е виждал/чел, понеже в нета информация много и не може да се обходи цялата от един човек, а една такава тема като нашата обобщава всичко. Аз съм към края с trebila, на стокови турбини с FBO + Inlets и ще видим скоро какви резултати ще даде на диното. Засега на пътя много ми харесва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 23 Апр 2019, 9:33

devent написа:супер :) много готина дискусия се получи, определено е полезно да се видят резултати и да си обсъдим кой какви варианти е виждал/чел, понеже в нета информация много и не може да се обходи цялата от един човек, а една такава тема като нашата обобщава всичко. Аз съм към края с trebila, на стокови турбини с FBO + Inlets и ще видим скоро какви резултати ще даде на диното. Засега на пътя много ми харесва.


Аз съм доста впечатлен, какъв бууст гоните с него. Подозирам, че за да го постигне, настройва доста консервативен тайминг. Ще ми е интересно да ти видя логовете, когато сте готови.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 23 Апр 2019, 9:58

nero_ написа:
devent написа:супер :) много готина дискусия се получи, определено е полезно да се видят резултати и да си обсъдим кой какви варианти е виждал/чел, понеже в нета информация много и не може да се обходи цялата от един човек, а една такава тема като нашата обобщава всичко. Аз съм към края с trebila, на стокови турбини с FBO + Inlets и ще видим скоро какви резултати ще даде на диното. Засега на пътя много ми харесва.


Аз съм доста впечатлен, какъв бууст гоните с него. Подозирам, че за да го постигне, настройва доста консервативен тайминг. Ще ми е интересно да ти видя логовете, когато сте готови.


Непременно :yes:

таймингът не знам какъв е, написа ми само веднъж, че е агресивен, но било ок защото карам с 100 октана. Иначе буустът е доволен на моменти отива на 22-23 и около 5800 оборота започва да пада вече надолу(17-18), мисля че от стоковите турбини толкоз :lol: но продължаваме работа де, надявам се да има още някъде какво да се изцеди по оборотите, той ще каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 23 Апр 2019, 10:46

Определено доста е бутнал. Аз 18 не съм минавал без къстъм мап :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 23 Апр 2019, 12:11

Той мапа не е ли до 21? Нали за това се слагаше от н20, с тея 22-23 не те ли изкарва в авариен?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 23 Апр 2019, 12:18

Кеф ти тмап до 3.5 бара -> ОЕМ 13627843531, кеф ти тмап до 4 бара Bosch 281002576

Сток на 335и е до 20psi
3.5 бара е до 36psi
4 бара на Бош е до 43psi :smoke:

Само да има кой да ги пълни тези барове :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 23 Апр 2019, 12:29

choio написа:Той мапа не е ли до 21? Нали за това се слагаше от н20, с тея 22-23 не те ли изкарва в авариен?


Да, стокивият тмап е до 21psi, и съответно влизаше в авариен(по-скоро jb4-ката сменяше на 4-та карта) та се наложи да го сменя с такъв от n20(13627843531) и всичко заспа. Иво сигурен ли си, че е до 20 ? При мен чак над 21 ми наби грешка.

Дай Боже да стигнем до тоя 4-те бара :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 23 Апр 2019, 12:31

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 23 Апр 2019, 14:23

Като четох мнения, видях, че един е написал, че на 24-5 доста километри не е имал проблеми с турбините. Така, че 22-3 трябва да е безопасно, освен ако не са ти тръгнали турбините, де. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 23 Апр 2019, 15:33

То много зависи как я караш,ако я подкараш на писта с тея 24-5 мисля, че няма да издържат много,ако в ежедневното шофиране и раздаваш от време на времв може и много да изкарат...въпрос на експлоатация и моментно състояние...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Stanimir330

Последни теми
Facebook