Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zaharia » 20 Мар 2019, 22:01

ervice написа:Малко е тъпо да налееш 6к в 10 годишна кола 140 коня,но така е като се набуташ.Уш австриец я е карал то пък ебати скъсъняка е бил нищо не е сменял дисковете бяха леш как е спирал не знам,а беше с валиден преглед австрииски.Познати бмв и те ремонтират бая или всички сме случили на кофти бройки,но 300к км са си нормални километри за 10-12-13г. кола и много хора си карат без особенни драми и по 400-500к и нагоре.

Моята също е австрийска, дисковете ми си бяха оригиналните и на 145к км трябваше и аз да ги сменя. Иначе тук прегледите са сериозни - виждал съм как връщат хора заради дискове, мен ме върнаха заради омазнени амортисьори - това в ÖAMTC по-големия от съюзите на автолюбителите, което си е сериозна фирма. Обаче прегледи правят и разни серзвичета, има много такива които се държат от чужденци - българи, сърби и други, предполагам там може да се мине и по друг начин. Иначе при новите коли тенденцията е заедно с усложняването, да влагат умишлено части които са с предварително ограничен живот, за да печелят от сервизното обслужване. Предполагам проблеми имат и новите Мерцедеси и Аудита, не само БМВтата са станли по-трошливи. В сравнение обаче с качеството на другите производители - французи, италианци и т.н, мисля обаче, че сме доста по-добре и не трябва да се оплакваме. Туй което е било през 90те няма да се върне и може да го забравим.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Обзор/Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 530ia
Мечтае да кара: s50 Compact

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dimchev » 20 Мар 2019, 22:25

Здравейте колеги.

Какво ви е мението за тази обява: https://www.cars.bg/offer/c2931984
Можете ли да ми препоръчате сервиз/човек в Пловдив който да я закачи и да я разгледа.
Като цяло търся е91 с М47 и панорамен таван. Това ще ми е първото BMW и първият дизел и не зная за какво да внимавам.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.07.2014
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dpetrov7 » 21 Мар 2019, 9:51

Dimchev написа:Здравейте колеги.

Какво ви е мението за тази обява: https://www.cars.bg/offer/c2931984
Можете ли да ми препоръчате сервиз/човек в Пловдив който да я закачи и да я разгледа.
Като цяло търся е91 с М47 и панорамен таван. Това ще ми е първото BMW и първият дизел и не зная за какво да внимавам.


Съвет използвай услугите на М КАР няма да бъдеш подведен мисля, че прегледа пълен преглед е около 150 лв, но пък може да ти спести доста проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.09.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от beyker_boy » 21 Мар 2019, 11:25

Здравейте и от мен. Това е първото ми мнение в БМВ форум. По принцип бях доста по-активен вав ФВ форума, но и там не съм писал от поне 3 години. Предстои ми смяна на кола и визуално с жената харесахме БМВ около 20009-2010 година комби. Сигурно и такава ще купим. Изчетох кажи речи всички страници в тази тема + тук там и някоя друга. Разбрах, че най-сериозното нещо на което трябва да се обърне мнимание е варигата. Колата преди да я купя ще я закарам на един приятел със сервиз да е направи обстоен преглед. Ще проверя и ВИН-а в сайта, за проверка, който от скоро бил станал платен. Вчера ходих да погледна следната кола, понеже ми хареса на снимките:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a9gdts

Продавача беше под всякаква критика. Никакво обяснение за нищо, директно започна с цената не се коментира. Бързаше да си тръгне. ОК Няма проблеми. Самата кола има забележки по боята. Гумите са зимни доста зле.
Поразходих се още малко и попаднах на друга кола. Визуално е перфектна. Единствено леко е протрит волана от лявата страна. Гумите са чисто нови, отново зимни.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a9gma1

Нито една от двете не я палиха. Единея продавач бързаше да си ходи, а втория беше много учтив, искаше да я запали, но поне още не съм решил какво да правя не го занимавах човека. Ще е полезно, ако някой от вас с повече опит с БМВ е ходил да я види и даде мнение за нея. Благодаря отново

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ervice » 21 Мар 2019, 13:53

beyker_boy написа:Здравейте и от мен. Това е първото ми мнение в БМВ форум. По принцип бях доста по-активен вав ФВ форума, но и там не съм писал от поне 3 години. Предстои ми смяна на кола и визуално с жената харесахме БМВ около 20009-2010 година комби. Сигурно и такава ще купим. Изчетох кажи речи всички страници в тази тема + тук там и някоя друга. Разбрах, че най-сериозното нещо на което трябва да се обърне мнимание е варигата. Колата преди да я купя ще я закарам на един приятел със сервиз да е направи обстоен преглед. Ще проверя и ВИН-а в сайта, за проверка, който от скоро бил станал платен. Вчера ходих да погледна следната кола, понеже ми хареса на снимките:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a9gdts

Продавача беше под всякаква критика. Никакво обяснение за нищо, директно започна с цената не се коментира. Бързаше да си тръгне. ОК Няма проблеми. Самата кола има забележки по боята. Гумите са зимни доста зле.
Поразходих се още малко и попаднах на друга кола. Визуално е перфектна. Единствено леко е протрит волана от лявата страна. Гумите са чисто нови, отново зимни.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a9gma1

Нито една от двете не я палиха. Единея продавач бързаше да си ходи, а втория беше много учтив, искаше да я запали, но поне още не съм решил какво да правя не го занимавах човека. Ще е полезно, ако някой от вас с повече опит с БМВ е ходил да я види и даде мнение за нея. Благодаря отново

Колега хич не им се връзвай за "перфектното" техническо състояние.Километрите са х2 и на двете.Задължително през сервиз и проверка на вина в autorecords,но по-важен е сервиза и да е изрядна,а не толкова километрите.И моята беше "перфектно" състояние и 153к. и после 297к реални и 6к за ремонти та не прави грешката да купуваш непроверена кола!Иначе отвътре рядко има някакви фрапантни следи от износване и не може да се съди за километрите.Моята на 300к. вътре освен леко протрито на волана няма нито 1 забележка всичко си е като ново буквално,а и джамбазите подменят това,което бързо се износва и те баламосват после.Вяра тия нещастници,които мамят хората и печелят от доверието им никаква ! Към кой мотор си се насочил?При смяна на веригата ако е отзад както е при някой мотори се сваля целия двигател.Водните помпи са електрически и са по около 1000лв.Дюзи задължително трябва да се проверят на топъл и студен мотор.Вакум помпата дс се огледа за течове.А тия,които не дават да я запалиш и покараш бягай на далече. Огледай и ауспуха дали е черен - ако колата е бензин значи не е наред нещо.Моя беше черен от пикаещи дюзи,съответно богата смес и изпушваше леко черно, австриеца не знам колко я е карал така,но май чак и латализатора е позапушил.Като я пробваш като позагрее дай и газ на място до 4500-5000 оборота и гледай ти или някок друг дали изпушва нещо.Ако е синкав дим - гори масло, ако е черен - богата смес, ако е бял гори антифриз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 21 Мар 2019, 14:17

Хора, стига с тия авто-къщи... Купувайте си коли от собственици!! Вече не е толкова трудно, има предлагане.. Пестите доста получавате информация. Е да, може да не е колата на мечтите ви, но втора ръка взимаш това, което се предлага и е ЧИТАВО.
Един нов Фнос с цел продажба винаги излиза през носа...
ПП Човек, който ми влезе с реплика за цената - директно паля колата и си тръгвам, ако ще М3 за 10 бона да има в къщата му. От прости хора също коли не купувам. И те така. Опичайте си акъла, не е ядрена физика, по-скоро елементарна математика. :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 21 Мар 2019, 14:18

И като даде 5000 оборота на тоя дизел, направо да мята котва :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.09.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от beyker_boy » 21 Мар 2019, 16:08

Аз от първата още от отношението се отказах. Много зле. Иначе да. Ще я закарам в сервиз. Втората кола, която посочих, човека каза, че няма никакви проблеми да я закарам в сервиз. Имам приятел със сервиз и ще я закараме до там да я огледа. И ауспуха и погледнах. Чист е. Но според мен и в това отношение се изхитриха и ги чистят. Тези дни ще отида с жената и ще се решава какво ще правим. Иначе за км е ясно, че няма да са реалните. Благодаря за отговорите. Ще продължавам да следа темата, докато не се реши какво ще се купува. Дали друга някоя няма да и хареса

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 21 Мар 2019, 16:33

beyker_boy написа:Аз от първата още от отношението се отказах. Много зле. Иначе да. Ще я закарам в сервиз. Втората кола, която посочих, човека каза, че няма никакви проблеми да я закарам в сервиз. Имам приятел със сервиз и ще я закараме до там да я огледа. И ауспуха и погледнах. Чист е. Но според мен и в това отношение се изхитриха и ги чистят. Тези дни ще отида с жената и ще се решава какво ще правим. Иначе за км е ясно, че няма да са реалните. Благодаря за отговорите. Ще продължавам да следа темата, докато не се реши какво ще се купува. Дали друга някоя няма да и хареса

Колега на първата само като и видиш таблото се вижда че е въртяна и то некадърно....
Тич коли трябва да се преглеждат от хора които знаят какво да гледат точно по тях иначе е греда и в 10 сервиза да я закараш ако не познават модела добре, пак има опасност да се наиграеш с някоя тоалетна.
Търси кола от Германия или Швейцария (а най добре е да си я купиш от там и то от частно лице) с подробна история и истинско показание на таблото всичко друго е нож с две остриета...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ervice » 21 Мар 2019, 16:40

Dextuar написа:И като даде 5000 оборота на тоя дизел, направо да мята котва :mhihi:

Колега за дизела е ясно,че няма да е 5к няма нужда от ирония.Предната ми кола дизелово санта фе на прекъсвач на място не изпушваше и грам черно така,че дизел/бензин ме трябва да изпушва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 21 Мар 2019, 16:54

Колите на място трудно припушват, трябва да са под товар. Но трудно ще намериш някой да ти даде да му се гавриш с колата, било то и търгаш.
Сервиз, където знаят модела, както казаха колегите и това е.

ПП Не ми харесва смиреността, `то е ясно, че км няма да са това`.. Търсете повече! По-добре 250 реални от 150 запазена и на незнайно колко си... Поне при тези коли има проследяемост. Отиваш в БМВ и гледаш, няма ли, пропускаш.. 90-ки бол, еле пък дизели.. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 21 Мар 2019, 16:58

Bexim написа:ПП Не ми харесва смиреността, `то е ясно, че км няма да са това`.. Търсете повече!

:yes: Абсолютно съм съгласен. Като купувачи е важно да сме наясно горе-долу колко са всъщност километрите и до колко е злоупотребено с тях. Най-малкото е страхотен аргумент за пазарлък и сваляне на цената ако го знаете това.

Имайте предвид, че пазарът е пълен с много коли, още повече с разни средно/ниско качество. Та като ги гледате се пазарете поне за 10-15 процента надолу в цената (едно 1000-2000 лева) при джамбазите, не се хвърляйте веднага да гушите тарикатите. Те повечето се правят на отворени продават, едва ли не, без печалба, но и те гледат да имат оборот и да не им се застояват колите. Днес ако не смъкне 1000 лева утре като се върнете (и като трябва да си плаща сметките и наема за терен) ще е готов да свали :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ervice » 21 Мар 2019, 18:29

Bexim написа:Колите на място трудно припушват, трябва да са под товар. Но трудно ще намериш някой да ти даде да му се гавриш с колата, било то и търгаш.
Сервиз, където знаят модела, както казаха колегите и това е.

ПП Не ми харесва смиреността, `то е ясно, че км няма да са това`.. Търсете повече! По-добре 250 реални от 150 запазена и на незнайно колко си... Поне при тези коли има проследяемост. Отиваш в БМВ и гледаш, няма ли, пропускаш.. 90-ки бол, еле пък дизели.. :yes:

Колега не,че нещо,но да дигнеш 5к оборота на бензин за 2 секунди не мисля нито,че е гавра с колата нито,че ще и стане нещо.Хюндая дизеловия няколко пъти го дигнах до прекъсвач пред купувача,но на място понеже беше автомат и в движение няма как.То ако тоя,който ти я продава го е страх да и даде газ бягай надалече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zaharia » 21 Мар 2019, 18:30

Колеги, като оглеждате колите, проверете дали няма отлагания като погледнете през маслоналивния отвор не , че е някаква гаранция, но понякога може да даде ценна информация. Друг тест за горене на масло освен вече посочените - ако имате възможност да я изкарате на магистралата, покрайте я там с по висока скорост да кажем над 150 за 10-20км и после погледнете даши няма следи от сажди по ауспуха. Преди да тръгнете го изчистете хубаво. Ако се появят такива най вероятно има проблеми със сегментите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 21 Мар 2019, 18:47

Достатъчно ми даваха газ като я продавах и вече не давам... Сервиз и това е. Пичът дето я купи я покара след капарото. Това е, който иска, страници история и цифра хвърлени пари. Докато е моя, само аз мога да й давам газ :-) с удоволствие бих повозил и аз бих дал газ, но не и друг... Или поне трябва да ме попита. Пак казвам цифра пишлемета ми минаха през ръцете и няма как вече...


Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook