Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 21 Юли 2018, 16:07

Parzival написа:
vvasilev1 написа:
Parzival написа:
vvasilev1 написа:
GMitev92 написа:Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?

https://www.mobile.bg/11530702195387228

И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!
Хубави снимки им правят. :)
Иначе този автомобил си изглежда добре за годината. Хубаво е, че е фабрично без дпф. Мисля, че цената е висока, а ако е без регистрация е много висока.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Колега на база какво ти се струва цената висока - на базата на италианските кошове по 8-9к на 500 000км ли? Защо една читава кола, ако въпросната е такава, да трябва да струва колкото някой кенеф?
Ти как я разбра, че е читава? Как разбра, че километрите са тези.
Роднини с Ванга ли сте?
Кола на 13 години без регистрация, дизел, автомат (все проблеми) за 10 500? Това е началото... Регистрация, окачване, гуми, акумулатор, спирачки... на колко сме вече?
Гледах тук във форума, е90 фейс, м пак, два комплекта гуми и то скъпи, сменени вериги и обслужвана от... до за няма 15 000.

Ти иди дай за тая 10 000 и я възкресявай.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


А ти как разбра, че не са? И как разбра, че тази въпросна форумна кола, е читава. Роднини с Ванга ли сте?
С този начин на мислене си обречен да си караш компакта още дъъъълги години...
Отдавна не карам компакта, не че беше лоша кола.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 21 Юли 2018, 16:12

CuMo88 написа:...

За някои неща съм съгласен с теб, но ще ти задам контра въпрос - щом са толкова скъпи и изморени, защо не потърсиш кола от друга марка, а гледаш Е9х?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.12.2009
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от CuMo88 » 21 Юли 2018, 16:39

Първо да кажа за какво ми трябва колата, инструктор съм и искам да я правя учебна. Второ - имам приятел с е46 328i и с ръка на сърцето мога да заявя, че това е единствената кола, която съм карал с усмивка на лице :) Трето - за мен лично, а и като за учебна не смятам, че кола по-голяма като габарити от е90, w204 и a4 b7 ще бъде удачно, а и на мен не ми харесват по-големи. Както казах преди малко сме вече 2018-та, а и искам да е нещо на около 10-годишна възраст. За съжаление точно от тия години започна така наречения downsizing и всичкия горе-долу приемлив бензин е със смешна кубатура, която е сметната да изкара гаранцията на колата. Audi-тата отпадат заради директното впръскване, има един вариант с 1.6, 102 коня в купето на а4, но ги има само в Германия. Доколкото разбирам оттук-оттам мерцедес от тия години са тотал щета като изпълнения, бензиновите им стават за газ, дизелите са изморени, но като цяло марката не ми харесва, прекалено ми е "снобарска", а и да дам 14-15 хиляди за кола, в чийто форум още говоря за ръжда... малко смешно ми се вижда.

Като ударим чертата ясно личи, че съвременните бензинови коли от всички марки не стават, значи отиваме към дизела. По отношения на дизеловите коли, дали ще е опел, фолксваген, бмв, мерцедес - всички имат едни и същи болежки - дюзи, турбо, маховик+съединител. Предпочитам като ще давам пари за това, поне да знам за какво ги давам и да си правя кефа максимално. Общо взето хем да е нещо по-новичко (малко смешно казано), хем да хваща окото на потенциалните клиенти, хем да е с що годе доказана механика - търся конкретно М47. Като цяло забелязвам, че колите, които в момента са на около 10 годишна възраст са доста по-скъпи отколкото бяха в същата категория преди 10 години (надявам се поне някой да ме разбере с това изразяване :)) и кола в среден клас е горе-долу на тия пари. Като ударя чертата поне според мен кола по мойте нужди - е90, с М47 без почти никакви екстри на 12-13 години е напълно реално да се продава по коло 8-9-10, а не даже и за 11 да се продават кошници :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: както я може.
Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dxd » 21 Юли 2018, 16:57

CuMo88 написа:Първо да кажа за какво ми трябва колата, инструктор съм и искам да я правя учебна. Второ - имам приятел с е46 328i и с ръка на сърцето мога да заявя, че това е единствената кола, която съм карал с усмивка на лице :) Трето - за мен лично, а и като за учебна не смятам, че кола по-голяма като габарити от е90, w204 и a4 b7 ще бъде удачно, а и на мен не ми харесват по-големи. Както казах преди малко сме вече 2018-та, а и искам да е нещо на около 10-годишна възраст. За съжаление точно от тия години започна така наречения downsizing и всичкия горе-долу приемлив бензин е със смешна кубатура, която е сметната да изкара гаранцията на колата. Audi-тата отпадат заради директното впръскване, има един вариант с 1.6, 102 коня в купето на а4, но ги има само в Германия. Доколкото разбирам оттук-оттам мерцедес от тия години са тотал щета като изпълнения, бензиновите им стават за газ, дизелите са изморени, но като цяло марката не ми харесва, прекалено ми е "снобарска", а и да дам 14-15 хиляди за кола, в чийто форум още говоря за ръжда... малко смешно ми се вижда.

Като ударим чертата ясно личи, че съвременните бензинови коли от всички марки не стават, значи отиваме към дизела. По отношения на дизеловите коли, дали ще е опел, фолксваген, бмв, мерцедес - всички имат едни и същи болежки - дюзи, турбо, маховик+съединител. Предпочитам като ще давам пари за това, поне да знам за какво ги давам и да си правя кефа максимално. Общо взето хем да е нещо по-новичко (малко смешно казано), хем да хваща окото на потенциалните клиенти, хем да е с що годе доказана механика - търся конкретно М47. Като цяло забелязвам, че колите, които в момента са на около 10 годишна възраст са доста по-скъпи отколкото бяха в същата категория преди 10 години (надявам се поне някой да ме разбере с това изразяване :)) и кола в среден клас е горе-долу на тия пари. Като ударя чертата поне според мен кола по мойте нужди - е90, с М47 без почти никакви екстри на 12-13 години е напълно реално да се продава по коло 8-9-10, а не даже и за 11 да се продават кошници :)

Не си подържал бмв и предполагам не си запознат,но цената се определя не толкова от годината ,а от екстрите до една степен и как е подържана най-вече.Предпочитам ако трябва да избирам по добре да е гледана добре и гола от към екстри,а не накипрена светулка и тотал щета технически.Това за преди 10г цените не е точно така и ще ти дам пример,сега е по добре.Преди 15г,2003г обикаляхме Пловдивско за е36 1,8ис и читавите лястовици бяха окло 10-10,5к лв за кола набор 93г.Взехме една за близо 11к лв,но тогава тези пари бяха страшно много и доста по трудно се изкарваха от сега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Spaidy » 21 Юли 2018, 17:05

СиМо88 според мен не си за БМВ!
Според мен ти имаш нужда от Опел или VW! Щом сравняваш редом до тези марки бмв, мерц и Ауди!
По-приказките ти личи, че кола над 10 вече ти идва нагоре. Цитираш 8-9-10 като десетката ти е изнасилена според мен! Според мен си купи Опел, по душа си остани голфаджия и го заеби тоя форум на бмв. Тука всички са разбирачи и на всички колите струват много. Заеби майтапа ама верно...

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.12.2009
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от CuMo88 » 21 Юли 2018, 17:12

Аз също съм на този принцип, именно поради тази причина екстрите изобщо не ме интересува, а по-важния аспект е колата да е гледана. Давам конкретния пример -

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc - въпросната кола се продава в средния ценови сегмент за модела, няма кой знае какви екстри, по данни от колегата kolp въпросната бройка е на документирани 480 000 км., колко са врътнати след това - само тя си знае.

Други две бройки -
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc

за да не притеснявам въпросния колега проверих номерата на шаситата по телефон в Мкар, излезе, че тази, която е на по-малко пари е влизала един-два пъти първите три-четири години, последно 2011 г. са я виждали в техен сервиз, а другата - по-скъпата изобщо не е влизала.

И пак казвам, ако се абстрахираме, че става въпрос за кола от премиум производител - BMW, а говорим за среден, към нисък клас като купе, на тази възраст, с най-"слабия" за модела мотор и без екстри, не са ли прекалено много 11-12 хиляди лева?
Колкото до колегата Spaidy - защо да не ги сравнявам, след като трите премиум марки особено последните 10 години показват слабости присъщи на "бюджетните" такива. Или и ти си като повече шофьори на мерцедес примерно - абонат по сервизите, автомобилен сноб - като види опел, форд или фолскваген се смее, ама под мустак си говорят във форума за слаби ел. инсталации и ръжда?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 21 Юли 2018, 17:20

Може да гледаш 318д, това е най-слабият дизелов двигател преди фейса в Е9х, а не 320д, както няколко пъти спомена. Има голям шанс да намериш много постен автомобил и без проблем да го отнесеш за 8,9к ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: Пазарджик

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Ico_pz » 21 Юли 2018, 17:27

nikola59 написа:
Ico_pz написа:Здравейте колеги. Имам едно шаси на е92 за проверка. За съжаление няма обява все още, но мога да предоставя и снимки. Шасито е: P045778. В момента е на 118 к км. Благодаря предварително!

Американка с удар отпред на 30895 (навярно е мили...). По подробно колегата kolp ако пожелае да ти даде инфо, а има и платени сайтове за подробна информация.
19.7.2018 г.png


Благодаря много. В един от онлайн декодерите пишеше и кой застраховател я е описал salvage и взех, че им посах за снимки. Пратиха ми и се оказа много палаво срещнала задницата на камион.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от FE LIPE » 21 Юли 2018, 18:57

Като ударим чертата ясно личи, че съвременните бензинови коли от всички марки не стават,

Защо?N46 в Е90 съвсем не е даунсайзнат и не е с директно впръскване,точно заради това преди три години взех Е90 с N46 320i 150 к.с. и съм изключително доволен.
Последна промяна FE LIPE на 22 Юли 2018, 8:08, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 21 Юли 2018, 21:52

CuMo88 написа:Аз също съм на този принцип, именно поради тази причина екстрите изобщо не ме интересува, а по-важния аспект е колата да е гледана. Давам конкретния пример -

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc - въпросната кола се продава в средния ценови сегмент за модела, няма кой знае какви екстри, по данни от колегата kolp въпросната бройка е на документирани 480 000 км., колко са врътнати след това - само тя си знае.

Други две бройки -
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc

за да не притеснявам въпросния колега проверих номерата на шаситата по телефон в Мкар, излезе, че тази, която е на по-малко пари е влизала един-два пъти първите три-четири години, последно 2011 г. са я виждали в техен сервиз, а другата - по-скъпата изобщо не е влизала.

И пак казвам, ако се абстрахираме, че става въпрос за кола от премиум производител - BMW, а говорим за среден, към нисък клас като купе, на тази възраст, с най-"слабия" за модела мотор и без екстри, не са ли прекалено много 11-12 хиляди лева?
Колкото до колегата Spaidy - защо да не ги сравнявам, след като трите премиум марки особено последните 10 години показват слабости присъщи на "бюджетните" такива. Или и ти си като повече шофьори на мерцедес примерно - абонат по сервизите, автомобилен сноб - като види опел, форд или фолскваген се смее, ама под мустак си говорят във форума за слаби ел. инсталации и ръжда?
Колега спри да гледаш италянски кенефи и нещата ще си дойдат на мястото. За ориентир на цените можеш да ползваш немското мобиле, там можеш да видиш колко струва 320д на 250к км. И колко струва такова на 400++, а все още изскачат о такива на по 180-200к. Км. Отделно гледам че искаш м47, аз мога да ти кажа че и N47 не е никак лош, просто там ако няма история си загинал.... Няма вариант да сравняваш Опел голф и Пежо с БМВ, просто нямат база за сравнение. Такова издържливо животно като БМВ 320д няма аналог нито във ваг нито никъде!

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikola59 » 21 Юли 2018, 22:43

Ico_pz написа: Благодаря много. В един от онлайн декодерите пишеше и кой застраховател я е описал salvage и взех, че им посах за снимки. Пратиха ми и се оказа много палаво срещнала задницата на камион.

:bchug: Няма защо. Важно е да имаш информиран избор. Ама salvage е разтегливо понятие и все някой се опитва да ни "светва". Обикновено все леки "палави" неща се случват та попадат там :ok:
Успех в избора и ти пожелавам да попаднеш на правилната за теб кола!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от chris_barnes » 22 Юли 2018, 0:08

Добре де, аз нещо друго не мога да разбера...чопли ме от известно време и ще попитам. По едно време тази тема се превърна от 'какво мислите за тази кола' в 'пиша си тука колегата kolp да ми провери колата'. Хубаво се проверява историята, но какво реално ни казва това? Една кола може да е на 180 хил км и да е гроб или на 300 000 да е слънце. Доказано е, че в България 'психологическата граница' за пробег на автомобил е 200 000. Затова и джамбазите връщат километража - хората искат да им се продаде илюзията, а не истината. Какво ни казва една проверка, че например кола Х е била последно на 190 хил 2015г и е била обслужвана в Германия, ако я е взел тук някой мухал и за 2 години я е направил на попара?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от x7z » 22 Юли 2018, 0:32

аз като закупувах ... единственото решение беше аз да е проверя та нали аз ще я карам ... вобще не ми мина през акъла за собствената си кола да питам друг 6 евро и това е после ако допадне историята сервиз и така ... но кусмета си е фактор )
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от host » 22 Юли 2018, 10:48

chris_barnes написа:Добре де, аз нещо друго не мога да разбера...чопли ме от известно време и ще попитам. По едно време тази тема се превърна от 'какво мислите за тази кола' в 'пиша си тука колегата kolp да ми провери колата'. Хубаво се проверява историята, но какво реално ни казва това? Една кола може да е на 180 хил км и да е гроб или на 300 000 да е слънце. Доказано е, че в България 'психологическата граница' за пробег на автомобил е 200 000. Затова и джамбазите връщат километража - хората искат да им се продаде илюзията, а не истината. Какво ни казва една проверка, че например кола Х е била последно на 190 хил 2015г и е била обслужвана в Германия, ако я е взел тук някой мухал и за 2 години я е направил на попара?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


проверките мисля че колегите масово ги искат за коли в автокъщи ... а там масово са на 130-160хил км :mhihi: :mhihi: :mhihi:

за кола от частно лице ... кръстиш се и отиваш у сервиза, като се надяваш продавача да е имал някой лев в джоба докато е крал колата - освен за крадена нафта и газ и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.12.2009
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от CuMo88 » 22 Юли 2018, 13:57

vld написа:
CuMo88 написа:Аз също съм на този принцип, именно поради тази причина екстрите изобщо не ме интересува, а по-важния аспект е колата да е гледана. Давам конкретния пример -

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc - въпросната кола се продава в средния ценови сегмент за модела, няма кой знае какви екстри, по данни от колегата kolp въпросната бройка е на документирани 480 000 км., колко са врътнати след това - само тя си знае.

Други две бройки -
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ntxmc

за да не притеснявам въпросния колега проверих номерата на шаситата по телефон в Мкар, излезе, че тази, която е на по-малко пари е влизала един-два пъти първите три-четири години, последно 2011 г. са я виждали в техен сервиз, а другата - по-скъпата изобщо не е влизала.

И пак казвам, ако се абстрахираме, че става въпрос за кола от премиум производител - BMW, а говорим за среден, към нисък клас като купе, на тази възраст, с най-"слабия" за модела мотор и без екстри, не са ли прекалено много 11-12 хиляди лева?
Колкото до колегата Spaidy - защо да не ги сравнявам, след като трите премиум марки особено последните 10 години показват слабости присъщи на "бюджетните" такива. Или и ти си като повече шофьори на мерцедес примерно - абонат по сервизите, автомобилен сноб - като види опел, форд или фолскваген се смее, ама под мустак си говорят във форума за слаби ел. инсталации и ръжда?
Колега спри да гледаш италянски кенефи и нещата ще си дойдат на мястото. За ориентир на цените можеш да ползваш немското мобиле, там можеш да видиш колко струва 320д на 250к км. И колко струва такова на 400++, а все още изскачат о такива на по 180-200к. Км. Отделно гледам че искаш м47, аз мога да ти кажа че и N47 не е никак лош, просто там ако няма история си загинал.... Няма вариант да сравняваш Опел голф и Пежо с БМВ, просто нямат база за сравнение. Такова издържливо животно като БМВ 320д няма аналог нито във ваг нито никъде!

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Колега, след всичките ми апели за малко по-трезво разсъждаване в момента не звучиш по-различно от някой 22-23 годишен от фолкваген форума дето е готов да даде 4500 лв. за голф 4, 1.9тди от 2002-ра година, щото разбираш ли те били здрави, били евтини, много вървели, абе общо взето няма друга кола като гоуфо. Да, гледал съм колко вървят в Германия и съм наясно, че там подобна машина на около 250 000 км. със сервизна история и от собственик, а не от автокъща, без дори мултиволан и със забележки (последната дето я гледах) по ЦЯЛАТА шофьорска страна, се продаваше на около 4500 ойро.

Въпроса не е в горно написаното, да, неоспоримо е, че баварките носят кеф и престиж, също е неоспоримо, че и те като всички други имат проблеми. Въпросът е дали ако си ти сега в лето 2018-то ще дадеш 10 хиляди лева за кола, която съм описал по-горе. Признай си го, с ръка на сърцето, без да го гледаш от гледната точка на бмв маниак/фанатик/фен, а от страната на прагматичен човек, който преценя плюсове и минуси :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook