Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- creaman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.06.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Koenigsegg Regera
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Първо да благодаря на всички, които развиват темата! Научих страшно много неща за този модел за 1 час докато я прочета! Щях да съм пълен олигофрен, ако си бях купил bmw без тези специфични неща, които нямаше как да знам от опита ми с други марки.
Та на болката ....от известно време се точа на това купе и да помоля колегата kolp за инфо:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527883791317024&slink=7et8ip
WBAWC1108F210187
Момчето ми каза, че колата е карана от сестра му и призна, че без тяхно желание километрите са върнати и реално е на около 230К, което не ме притеснява чак толкова...Гледах я на живо преди 2 седмици и колата наистина на 1-во четене е доста запазена и според мен си заслужава. По мое лично мнение би трябвало да има DPF филтър, понеже докато работеше и я разглеждах не ми направи впечатление да пуши или да ми мирише на нафта.
И няколко допълнителни въпроса:
- Дали колегата kolp, ако има INPA / ISTA уруд, би дошъл да я разгреда с мен и да даде мнение, ако е от София като ще си заплатя за това?
- Ако приемем, че на 230K, задължително ли на 250К ще ме предаде този DPF филтър, и ако е махнат какъв е проблема освен, че ще пуши и ще мърси?
- Прочетох, че веригата на този двигател прави проблеми, та къде най-добре да ида за тази верига за преглед и евентуална смяна?
- Колко горе-долу да си приготвя за първоначално обслужване - масла, филтри, дискове, накладки и подобни задължителни неща?
Иначе си търся 3-ка между 2008 - 2009, XD, рекаро, навигация Professional до 18 000 лв. Купето много ми харесва, понеже съм дизаънер и специално извиките на 3-ка купе много ми харесват. Седан може, но не на тази цена. Комби в никакъв случай!
Отворен съм за всякакви предложения и съвети относно това ми търсене и изобщо за марката и моделите като цяло, понеже до сега съм карал само Хонда и не съм поддържал BMW, но винаги съм мечтал и съм искал баварец.
Благодаря предварително!
Първо да благодаря на всички, които развиват темата! Научих страшно много неща за този модел за 1 час докато я прочета! Щях да съм пълен олигофрен, ако си бях купил bmw без тези специфични неща, които нямаше как да знам от опита ми с други марки.
Та на болката ....от известно време се точа на това купе и да помоля колегата kolp за инфо:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527883791317024&slink=7et8ip
WBAWC1108F210187
Момчето ми каза, че колата е карана от сестра му и призна, че без тяхно желание километрите са върнати и реално е на около 230К, което не ме притеснява чак толкова...Гледах я на живо преди 2 седмици и колата наистина на 1-во четене е доста запазена и според мен си заслужава. По мое лично мнение би трябвало да има DPF филтър, понеже докато работеше и я разглеждах не ми направи впечатление да пуши или да ми мирише на нафта.
И няколко допълнителни въпроса:
- Дали колегата kolp, ако има INPA / ISTA уруд, би дошъл да я разгреда с мен и да даде мнение, ако е от София като ще си заплатя за това?
- Ако приемем, че на 230K, задължително ли на 250К ще ме предаде този DPF филтър, и ако е махнат какъв е проблема освен, че ще пуши и ще мърси?
- Прочетох, че веригата на този двигател прави проблеми, та къде най-добре да ида за тази верига за преглед и евентуална смяна?
- Колко горе-долу да си приготвя за първоначално обслужване - масла, филтри, дискове, накладки и подобни задължителни неща?
Иначе си търся 3-ка между 2008 - 2009, XD, рекаро, навигация Professional до 18 000 лв. Купето много ми харесва, понеже съм дизаънер и специално извиките на 3-ка купе много ми харесват. Седан може, но не на тази цена. Комби в никакъв случай!
Отворен съм за всякакви предложения и съвети относно това ми търсене и изобщо за марката и моделите като цяло, понеже до сега съм карал само Хонда и не съм поддържал BMW, но винаги съм мечтал и съм искал баварец.
Благодаря предварително!
Последна промяна creaman на 24 Юни 2018, 21:59, променена общо 1 път
Луд умора няма
- angel.n
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 30.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Пежо 206 и Велосипед
- Мечтае да кара: BMW E91
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, отново аз искам информация за още 2 автомобила (твърдо съм решил да ставаме колеги)
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7eyjg3
ВИН: KZ23087
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7eyjg3
ВИН: A603302
P.S. благодаря предварително
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7eyjg3
ВИН: KZ23087
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7eyjg3
ВИН: A603302
P.S. благодаря предварително
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Към първият колега по-горе с тая кола:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7et8ip
Първо му виждах мнението, сега изчезна, но вече написах коментара.
Ами търсиш рекаро, ама тая нали виждаш, че няма. Тъкмо погледнах седалките и викам пак няма начин да не е на магическите 140, но ти си го описал. Не знам дали е на 230(как така са ти казали, че по някакво едва ли не нормално предложение са им върнали километража все едно им сменят крушка и няма проблем с това ) и дали сестра му я е карала както ти е казал( ), но тая шофьорската седалка изглежда ужасно на снимките. Друго, което забелязвам от раз е, че десния фар е сменян, кога, къде, как и най-вече защо...дано може да ти кажат. Но се вижда съвсем ясно, на двете поредни снимки отпред, мисля и халогена пак отдясно също е сменян, поне така ми изглежда, но не чак толкова ясно колкото фара. Левият фар ясно се вижда колко е по-мътен, особено в частта с мигача като погледнеш. Пак отдясно точно под фара има някаква странна вдлъбнатина. На живо сигурно си личи от какво е. Според мен може да е чуквана отдясно и бронята да не е сменяна, а просто понаправена. Позагледай я пак като идеш.
До другият колега.
Странно, ама първата, която е по-стара на години и по-евтина ми изглжда по-добре, а уж е със 100 хил. км. повече.
Първо за разлика от другата има фабричен ксенон, нави и кожа(светъл салон и по вратите, което на вид е много по-добре за мен лично, но тия трите екстри струват пари)и не е Х-драйв, което е по-добрия вариант, особено на 20-ка дизел. Второ този от втората обява е от любимите ми, които пишат колко е перфектна колата(задължително с главни букви)като нова и т.н.
Направих си труда да разгледам и другите му обяви в мобиле, дадена му е страницата долу, на всичките пше все неща като УНИКАТ и такива подобни производни, както и БМВ-тата все са поддържани в официални сервизи. И тия удивителни на клима, мулти волан, халогени, ел.пакет и лети джанти тотално ми сочат каква обява е това, написал го е все едно важат за Форд Фокус.
От тия двете аз съм за първата, с разликата от прите ще смениш някой дерт, който се очаква и толкова.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7et8ip
Първо му виждах мнението, сега изчезна, но вече написах коментара.
Ами търсиш рекаро, ама тая нали виждаш, че няма. Тъкмо погледнах седалките и викам пак няма начин да не е на магическите 140, но ти си го описал. Не знам дали е на 230(как така са ти казали, че по някакво едва ли не нормално предложение са им върнали километража все едно им сменят крушка и няма проблем с това ) и дали сестра му я е карала както ти е казал( ), но тая шофьорската седалка изглежда ужасно на снимките. Друго, което забелязвам от раз е, че десния фар е сменян, кога, къде, как и най-вече защо...дано може да ти кажат. Но се вижда съвсем ясно, на двете поредни снимки отпред, мисля и халогена пак отдясно също е сменян, поне така ми изглежда, но не чак толкова ясно колкото фара. Левият фар ясно се вижда колко е по-мътен, особено в частта с мигача като погледнеш. Пак отдясно точно под фара има някаква странна вдлъбнатина. На живо сигурно си личи от какво е. Според мен може да е чуквана отдясно и бронята да не е сменяна, а просто понаправена. Позагледай я пак като идеш.
До другият колега.
Странно, ама първата, която е по-стара на години и по-евтина ми изглжда по-добре, а уж е със 100 хил. км. повече.
Първо за разлика от другата има фабричен ксенон, нави и кожа(светъл салон и по вратите, което на вид е много по-добре за мен лично, но тия трите екстри струват пари)и не е Х-драйв, което е по-добрия вариант, особено на 20-ка дизел. Второ този от втората обява е от любимите ми, които пишат колко е перфектна колата(задължително с главни букви)като нова и т.н.
Направих си труда да разгледам и другите му обяви в мобиле, дадена му е страницата долу, на всичките пше все неща като УНИКАТ и такива подобни производни, както и БМВ-тата все са поддържани в официални сервизи. И тия удивителни на клима, мулти волан, халогени, ел.пакет и лети джанти тотално ми сочат каква обява е това, написал го е все едно важат за Форд Фокус.
От тия двете аз съм за първата, с разликата от прите ще смениш някой дерт, който се очаква и толкова.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- creaman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.06.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Koenigsegg Regera
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Top Gun Maverick написа:Към първия колега по-горе с тая кола:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7et8ip
Първо му виждах мнението, сега изчезна, но вече написах коментара.
Ами търсиш рекаро, ама тая нали виждаш, че няма. Тъкмо погледнах седалките и викам пак няма начин да не е на магическите 140, но ти си го описал. Не знам дали е на 230(как така са ти казали, че по някакво едва ли не нормално предложение са им върнали километража все едно им сменят крушка и няма проблем с това ) и дали сестра му я е карала както ти е казал( ), но тая шофьорската седалка изглежда ужасно на снимките. Друго, което забелязвам от раз е, че десния фар е сменян, кога, къде, как и най-вече защо...дано може да ти кажат. Но се вижда съвсем ясно, на двете поредни снимки отпред, мисля и халогена пак отдясно също е сменян, поне така ми изглежда, но не чак толкова ясно колкото фара. Левият фар ясно се вижда колко е по-мътен, особено в частта с мигача като погледнеш. Пак отдясно точно под фара има някаква странна вдлъбнатина. На живо сигурно си личи от какво е. Според мен може да е чуквана отдясно и бронята да не е сменяна, а просто понаправена. Позагледай я пак като идеш.
Изчезна, защото си намерих правописна грешка и го редактирах и трябва да се одобри след проверка.
За фара наистина си прав май....толкова ми харесва,че изобщо не съм обърнал внимания на снимката левия колко е по-светъл от десния. 100% ще е сменян. Спомена също, че калниците са пръскани, защото гаража й бил неудобен и я закачала... вече почвам да се съмнявам и за лек удар щом и фара е сменян, но на живо като дигнах капака нямаше следи от такъв - кривини, шчупени щипки и т.н. Ще трябва доста по-сериозна диагностика, че така като ги смятам нещата това удоволствие има вариант да ми излеле и над 20К още първите месеци...
Луд умора няма
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
angel.n написа:Може ли малко информация за тази обява:
http://mobile.bg/11529427111769503
Вин: A196429
Sent from my Xperia Z3C using Tapatalk
350хкм 12.2016, за останалите колеги. към 250хкм върнати
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма ли кой да им каже, че това е 12 годишна кола, да е макс 20к дори с този двигател
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
angel.n написа:Здравейте, отново аз искам информация за още 2 автомобила (твърдо съм решил да ставаме колеги)
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7eyjg3
ВИН: KZ23087
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7eyjg3
ВИН: A603302
P.S. благодаря предварително
09.2015 - 257хкм, история до 90хкм, най вероятно е на реални км.
другата я прикачам, много подробна история, последно е сменила демпфер, турбо, пътища, амортисьори и тн. много добре гледана
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
creaman написа:Здравейте,
Първо да благодаря на всички, които развиват темата! Научих страшно много неща за този модел за 1 час докато я прочета! Щях да съм пълен олигофрен, ако си бях купил bmw без тези специфични неща, които нямаше как да знам от опита ми с други марки.
Та на болката ....от известно време се точа на това купе и да помоля колегата kolp за инфо:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527883791317024&slink=7et8ip
WBAWC1108E210187
Момчето ми каза, че колата е карана от сестра му и призна, че без тяхно желание километрите са върнати и реално е на около 230К, което не ме притеснява чак толкова...Гледах я на живо преди 2 седмици и колата наистина на 1-во четене е доста запазена и според мен си заслужава. По мое лично мнение би трябвало да има DPF филтър, понеже докато работеше и я разглеждах не ми направи впечатление да пуши или да ми мирише на нафта.
И няколко допълнителни въпроса:
- Дали колегата kolp, ако има INPA / ISTA уруд, би дошъл да я разгреда с мен и да даде мнение, ако е от София като ще си заплатя за това?
- Ако приемем, че на 230K, задължително ли на 250К ще ме предаде този DPF филтър, и ако е махнат какъв е проблема освен, че ще пуши и ще мърси?
- Прочетох, че веригата на този двигател прави проблеми, та къде най-добре да ида за тази верига за преглед и евентуална смяна?
- Колко горе-долу да си приготвя за първоначално обслужване - масла, филтри, дискове, накладки и подобни задължителни неща?
Иначе си търся 3-ка между 2008 - 2009, XD, рекаро, навигация Professional до 18 000 лв. Купето много ми харесва, понеже съм дизаънер и специално извиките на 3-ка купе много ми харесват. Седан може, но не на тази цена. Комби в никакъв случай!
Отворен съм за всякакви предложения и съвети относно това ми търсене и изобщо за марката и моделите като цяло, понеже до сега съм карал само Хонда и не съм поддържал BMW, но винаги съм мечтал и съм искал баварец.
Благодаря предварително!
07.2017 270хкм, има история до към 170хкм, веригите и колянов вал(11217803479) сменени на 91хкм
гледана е само тук https://www.cascioliauto.it/
- creaman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.06.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Koenigsegg Regera
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря много на колегите за съдействието.
Не желаят да преговаряме за 15к...пък и тука от един сервиз, ми казаха че коляновия вал не се сменя току-така и е малко съмнително защо е баран, как е оправен и дали не е имало и други поражения.
Така че, няма да ме огрее за сега да Ви стана колега по бранд.
Не желаят да преговаряме за 15к...пък и тука от един сервиз, ми казаха че коляновия вал не се сменя току-така и е малко съмнително защо е баран, как е оправен и дали не е имало и други поражения.
Така че, няма да ме огрее за сега да Ви стана колега по бранд.
Луд умора няма
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
creaman написа:Благодаря много на колегите за съдействието.
Не желаят да преговаряме за 15к...пък и тука от един сервиз, ми казаха че коляновия вал не се сменя току-така и е малко съмнително защо е баран, как е оправен и дали не е имало и други поражения.
Така че, няма да ме огрее за сега да Ви стана колега по бранд.
"тука от един сервиз" ...
значи щом тея лауреати се съмняват в работата на официален БМВ сервиз, може би разбират повече? при сериозен проблем с веригите на Н47 обикновено се сменя целия двигател, аз за първи път виждам само колянов вал сменен, но после е изкарала 200хкм, така че не виждам никаква драма.
Но, щом казват така
- el lobo
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
малко извън темата , този мотор 177 к.с. ако е сменена веригата + зъбното колело по акция примерно , значи ли , че драмите с ангренажа са оправени и колата си е ок , същото вероятно важи и за 318/143 коня ?
а бензиновите мотори на фейслифта кои са читави - примерно 320/170 коня ок ли е като вариант или и той има същите драми с веригата и зъбното колело?
а бензиновите мотори на фейслифта кои са читави - примерно 320/170 коня ок ли е като вариант или и той има същите драми с веригата и зъбното колело?
- duchev
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530xd
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, ако може да получа някакво инфо за една кола, поради липсата на каквато и да е сервизна история WBAVU31000KZ23400
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- Hannibalbg
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 22.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
creaman написа:Благодаря много на колегите за съдействието.
Не желаят да преговаряме за 15к...пък и тука от един сервиз, ми казаха че коляновия вал не се сменя току-така и е малко съмнително защо е баран, как е оправен и дали не е имало и други поражения.
Така че, няма да ме огрее за сега да Ви стана колега по бранд.
Вала го сменят защото неговата зъбчатка износва веригата повече от предвиденото.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абе казали са му, че е въртяна и е на 230к а тя всъщност е на 300к. Правят се за цената.
Аз лично също бих се отказал.
Аз лично също бих се отказал.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
el lobo написа:малко извън темата , този мотор 177 к.с. ако е сменена веригата + зъбното колело по акция примерно , значи ли , че драмите с ангренажа са оправени и колата си е ок , същото вероятно важи и за 318/143 коня ?
а бензиновите мотори на фейслифта кои са читави - примерно 320/170 коня ок ли е като вариант или и той има същите драми с веригата и зъбното колело?
Да точно това означава, вала вече няма да изяде веригата за 70-80к, ами ще я изяде за 200 000км.
На тези мотори ангренажа се сменява на тия километри и това е, проблем е когато купиш кола с върнат километраж и неможеш да си напрвиш сметката кога трябва да я обслужиш.
Освен това има и фактор като това колко често е смянявано маслото, ако е на 30 000км. кофти, ако е на 10-12 000км е супер.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани