Трансконтинентално пътуване с Е93
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
stocky написа:Поздравления за готиното пътуване. Аз карам почти същата кола, само с постоянно затворен таван - 2011г Е92 LCI 320dA. Купих я на 15000км на няколко месеца - беше почти нова. При първото почистване намерих под едната седалка химикал от един доста луксозен хотел в Монако. Зарекох се, че ще отида там с тази кола и ще мина по Гран При трасето с нея. Две години по-късно осъществих тази мечта, като обиколих и почти цялата френска ривиера с нея. Беше страхотно пътуване по крайбрежните пътища. След това колата е видяла почти всички Европейски столици, но никога такова дълго пътешествие. След този пътепис и снимките - вероятно другата пролет ще опитам да повторя твоят маршрут.
Аз смених веригите, въпреки че не бяха износени според замерването - шумяха ми и реших да ми е мирна главата. Като цяло колата е доста здрава, но и аз не я карам много - навъртял съм и само 80000км за 5г.
За съжаление при нас уцелихме точно подготовката за формулата и карах само по част от трасето, точно тоя завоя готиния до Hotel de Paris и около казиното беше затворен.
А за веригите -значи въпреки, че са били ОК като износване, се е чувало шум, така ли?
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
b00st написа:michev написа:Страхотно пътуване! Точно такова /с малки корекции/, смятам да направя и аз, може би след 1-2 години, за съжаление. Но със съпругата и децата, а и колата, определено ще е една от 2-те 36-ци! Това, че сте се оправяли на място всеки ден, без предварителни резервации, най ми допада! С 4 човека, може би ще е по-трудно, но мисля че ще се справим. Благодаря за споделеното!
Имал съм Е36 и те съветвам с най-добри чувства - по-добре си търси друга кола да отидете, освен ако не си краен мазохист.
Би ми било интересно да ми обясниш, поради каква причина считаш, че Е36 не става за такова пътуване? Карам тази кола от 2005-та, минал съм с нея 120 000 км, всичко по нея е минало през ръцете ми, и определено, с нея ще съм много по спокоен, като гледам за какво се води дискусия в последните мнения Имам и Е30, ама нямам климатик в нея
only rear wheel drive
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
michev написа:b00st написа:michev написа:Страхотно пътуване! Точно такова /с малки корекции/, смятам да направя и аз, може би след 1-2 години, за съжаление. Но със съпругата и децата, а и колата, определено ще е една от 2-те 36-ци! Това, че сте се оправяли на място всеки ден, без предварителни резервации, най ми допада! С 4 човека, може би ще е по-трудно, но мисля че ще се справим. Благодаря за споделеното!
Имал съм Е36 и те съветвам с най-добри чувства - по-добре си търси друга кола да отидете, освен ако не си краен мазохист.
Би ми било интересно да ми обясниш, поради каква причина считаш, че Е36 не става за такова пътуване? Карам тази кола от 2005-та, минал съм с нея 120 000 км, всичко по нея е минало през ръцете ми, и определено, с нея ще съм много по спокоен, като гледам за какво се води дискусия в последните мнения Имам и Е30, ама нямам климатик в нея
Да не разваляме хубавата тема, давайте на ЛС-та
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Golden Boy написа:А за веригите -значи въпреки, че са били ОК като износване, се е чувало шум, така ли?
Точно така. Според измерването - износването беше минимално и нямаше нищо притеснително. Реално обаче се чуваше леко чаткане от мотора. След смяната и на трите вериги с обтегачите (целия панаир) - това чаткане го няма. При Е83ката ми сменихме веригите заради акцията - при замерването нямаше проблеми отново, но и нищо не се промени в звука на мототра след смяната.
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Много готино!
От две години се каня на едно такова пътуване, но все още нищо не съм направил по въпроса. Решил съм да е през Черна Гора, ферибот до Италия, от там нагоре към Венеция и след това, в зависимост колко ни е писнало, или през Австрия и обратно към София по стандартния път, или през Словения, Хърватска и тн.
Основната ми чуденка е дали с тройката или с една петица Е60 да го направя, но клоня към тройката първо защото й знам състоянието по-добре и второ, което може би е по-важно, заради седалките, че петицата е с обикновените а от тях ме боли гърба след дълго каране.
От две години се каня на едно такова пътуване, но все още нищо не съм направил по въпроса. Решил съм да е през Черна Гора, ферибот до Италия, от там нагоре към Венеция и след това, в зависимост колко ни е писнало, или през Австрия и обратно към София по стандартния път, или през Словения, Хърватска и тн.
Основната ми чуденка е дали с тройката или с една петица Е60 да го направя, но клоня към тройката първо защото й знам състоянието по-добре и второ, което може би е по-важно, заради седалките, че петицата е с обикновените а от тях ме боли гърба след дълго каране.
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
По принцип, ако се прави Адриатически трип/ няколко пъти съм правил обиколка, е най добре да се тръгне София-Охрид-Албания-Черна Гора/Котор/, и оттам Хърватия, малко Словения, Италия/ Венеция/, завърта се надолу, отбива се в Сан Марино и от Анкона, или Бари, според времето се хваща ферибот до Игуменица, Солун и дома. 15 дни, като се разпределя каране по около 300км.+/- и на някои места се почива по 2-3 дни.Страхотно е, особенно за мотор Но най доброто време е Май.
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
steppenwolfbg написа:По принцип, ако се прави Адриатически трип/ няколко пъти съм правил обиколка, е най добре да се тръгне София-Охрид-Албания-Черна Гора/Котор/, и оттам Хърватия, малко Словения, Италия/ Венеция/, завърта се надолу, отбива се в Сан Марино и от Анкона, или Бари, според времето се хваща ферибот до Игуменица, Солун и дома. 15 дни, като се разпределя каране по около 300км.+/- и на някои места се почива по 2-3 дни.Страхотно е, особенно за мотор Но най доброто време е Май.
Мдаа звучи доста добре, аз до Котор съм стигал през Сърбия, по устието на река Лим.
В Албания малко са ме наплашили, не съм стъпвал, с сигурно си заслужава. Още повече, че май са направили мсгистрала и било доста по-бързо от пътя през Сърбия?Ама трябва да не св отделяш от колата..
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
vixx написа:Много готино!
От две години се каня на едно такова пътуване, но все още нищо не съм направил по въпроса. Решил съм да е през Черна Гора, ферибот до Италия, от там нагоре към Венеция и след това, в зависимост колко ни е писнало, или през Австрия и обратно към София по стандартния път, или през Словения, Хърватска и тн.
Основната ми чуденка е дали с тройката или с една петица Е60 да го направя, но клоня към тройката първо защото й знам състоянието по-добре и второ, което може би е по-важно, заради седалките, че петицата е с обикновените а от тях ме боли гърба след дълго каране.
Според мен или си вземи ферибот от Игуменитса до Италия и оттам връщай покрай морето или както колегата е писал долу-караш до Венеция по брега и ферибот взимаш от Бари до Гърция
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
donybg написа:Golden Boy написа:b00st написа:Като гледам разхода на борда и ауспуха отзад залагам на 20d.
Правилен залог Колата е 2011 година, купих я на 42 х километра от първи собственик -купувана нова от Мкар.За една година и 20000 км вече никакви ядове.
Сега се зачетох в една тема за ангренажните вериги, като е 2011 година този проблем не би трябвало да е актуален, или??
Първо, поздравления за приключението. Влизам и аз в клуба на благородно завиждащите. За другото лято планирам подобна обиколка но само на Италия и Гърция, сложно е с дългите отпуски и при мен и при приятелката ми.
А за веригата... ако си с N47 проблемът си го има. До колкото знам след 2010 става по-добре, но проблемът си остава. Като цяло получавам доста разнопосочна информация. Всеки има някакво мнение. Първоначално мислех директно да сменя всичко и да ми е мирна главата, после от АутоБавария ме убедиха, че веригите можело да се замерят и да се прецени дали има нужда от смени. Утре имам запазен час за тази процедура и ще разпитам по-подробно на място.
Колега, ти с едно СТ комби ли си?какво то казаха днес?
Аз дадох 80 лв за проверка на веригат, всичко е ОК, казаха ми че преди 140 х не би трябвало да има проблем. Но ако искам около 100 х да я закарам за смяна-около 2 х лева е всичко.
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Албания се минава набързо и не е проблем, сравнително. Повечето пъти минавам през Дурес, за да избегна Тирана, където е кофти. В Албания пробле са градовете, извън тах бива. Но и шофьорите са маймуни и трябва да се има едно наум! Април месец минах през Тирана, но уцелих почивен ден и нямаше трафик. Направилица малко магистрала и в града и се минава транзит, но после става шитец. Като цало Албания не е драма.На мен много по тегаво ми е през Сърбия до Черна гора. Много завои,трафик и бавно пътуване. А в Черна гора е абсолютен терор на полицията към хората. Аз такова нещо не съм виждал!!! Карал съм доста натам, но все с мотор, а пролетта за първо път с колата минах. Полицията е с немаркирани коли и ти пуска сирени само като види чужд номер. Започват да си измислят всякакви нарушения и дрънкат за пари. Брутални са, направо бях побеснял по едно време. Такова нещо не съм виждал никъде!
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Благодаря за съветите, изглежда първия възможен момент евентуално ще е края на лятото, надявам се преди да почнат дъждовете. Не е сигурно, понеже работата ми не ми позволява нищо да планирам. Обаче ще се върна да препрочета маршрутите, които сте написали като му дойде времето.
Колега steppenwolfbg, как се оправи с полицията? Има ли вариант да се заядат до толкова, че да се поостане в Черна Гора повече от желаното?
Колега steppenwolfbg, как се оправи с полицията? Има ли вариант да се заядат до толкова, че да се поостане в Черна Гора повече от желаното?
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
vixx написа:Благодаря за съветите, изглежда първия възможен момент евентуално ще е края на лятото, надявам се преди да почнат дъждовете. Не е сигурно, понеже работата ми не ми позволява нищо да планирам. Обаче ще се върна да препрочета маршрутите, които сте написали като му дойде времето.
Колега steppenwolfbg, как се оправи с полицията? Има ли вариант да се заядат до толкова, че да се поостане в Черна Гора повече от желаното?
Няколко пъти минавам Черна Гора, не съм имал никакви проблеми с тях, карай в ограниченията и не прави глупости, мисля няма да имаш проблеми ( то това важи за всички страни)
Евала на колегата трипа е супер, аз съм го правил подобен (от Валенсия завих към Мадрид и обратно) и беше за доста по-кратък срок, ако имам месец + финансите ще го направя велик.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
И аз досега не съм имал проблеми, но последният път имах, а си карах нормално. Има много полиция и свалят номера. Давам пример. Карам в колона/кара се бавно и си личи, че хората са наплашени/, след мен кара някаква кола и всички се движим с около 50км. В един момент този отзад пуска сигнализация-спираме. Двама наглеци започват да ми казват, че карам с 80км. и искат да ги черпя. Преди това по др. поводи най разнообразни ме спираха 4 пъти. Вече ми беше кипнало и им обясних, че колоната се движи и аз съм си в нея и т.н. Играха го добрия и лошия, и ме пуснаха. Но е абсолютен терор! Преди това, карам извънгадско, по едно време пак колата зад мен пуска сирени. Пресякъл съм бил непрекъсната линия. Викам си, кой го знае от кога кара след мен, не съм обърнал внимание, то са завои, може и да съм пресякъл, не ми се спореше. Почна да ми намига, дадох им 20 евро. Много по корумпирани са от нашите ми се струват и нахални! Понеже там се напълни с руснаци,явно са си изменили ценностната система.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Golden Boy написа:donybg написа:Golden Boy написа:b00st написа:Като гледам разхода на борда и ауспуха отзад залагам на 20d.
Правилен залог Колата е 2011 година, купих я на 42 х километра от първи собственик -купувана нова от Мкар.За една година и 20000 км вече никакви ядове.
Сега се зачетох в една тема за ангренажните вериги, като е 2011 година този проблем не би трябвало да е актуален, или??
Първо, поздравления за приключението. Влизам и аз в клуба на благородно завиждащите. За другото лято планирам подобна обиколка но само на Италия и Гърция, сложно е с дългите отпуски и при мен и при приятелката ми.
А за веригата... ако си с N47 проблемът си го има. До колкото знам след 2010 става по-добре, но проблемът си остава. Като цяло получавам доста разнопосочна информация. Всеки има някакво мнение. Първоначално мислех директно да сменя всичко и да ми е мирна главата, после от АутоБавария ме убедиха, че веригите можело да се замерят и да се прецени дали има нужда от смени. Утре имам запазен час за тази процедура и ще разпитам по-подробно на място.
Колега, ти с едно СТ комби ли си?какво то казаха днес?
Аз дадох 80 лв за проверка на веригат, всичко е ОК, казаха ми че преди 140 х не би трябвало да има проблем. Но ако искам около 100 х да я закарам за смяна-около 2 х лева е всичко.
Аз смених веригите на около 80х км... според мен се ослушвай за метално чаткане от задната страна на мотора към купето.
- donybg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Golden Boy написа:donybg написа:Golden Boy написа:b00st написа:Като гледам разхода на борда и ауспуха отзад залагам на 20d.
Правилен залог Колата е 2011 година, купих я на 42 х километра от първи собственик -купувана нова от Мкар.За една година и 20000 км вече никакви ядове.
Сега се зачетох в една тема за ангренажните вериги, като е 2011 година този проблем не би трябвало да е актуален, или??
Първо, поздравления за приключението. Влизам и аз в клуба на благородно завиждащите. За другото лято планирам подобна обиколка но само на Италия и Гърция, сложно е с дългите отпуски и при мен и при приятелката ми.
А за веригата... ако си с N47 проблемът си го има. До колкото знам след 2010 става по-добре, но проблемът си остава. Като цяло получавам доста разнопосочна информация. Всеки има някакво мнение. Първоначално мислех директно да сменя всичко и да ми е мирна главата, после от АутоБавария ме убедиха, че веригите можело да се замерят и да се прецени дали има нужда от смени. Утре имам запазен час за тази процедура и ще разпитам по-подробно на място.
Колега, ти с едно СТ комби ли си?какво то казаха днес?
Аз дадох 80 лв за проверка на веригат, всичко е ОК, казаха ми че преди 140 х не би трябвало да има проблем. Но ако искам около 100 х да я закарам за смяна-около 2 х лева е всичко.
Да, СТ комби.
Ами моята също беше в норма, но може да се замери само горната. И най-добре било да я броя за консуматив. Моята е вече на почти 150х, та в момента се сменят веригите заедно с другите детайли покрай нея. Само, че в Дару Кар, понеже офертата на АутоБавария беше за над 4 хиляди, нямало пакети за смяна на вериги.
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани