Сериозен проблем с двигателя 320d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Сериозен проблем с двигателя 320d
Здравейте ,колеги не съм нов във форума ,следя го редовно ,но до сега само съм черпил информация...поздрави за добрата атмосфера! Днес вкарах колата в сервиз за масло и филтри ,поръчах филтъра и за картерните газове колате е Е90 320d 163кс ръчка ,след смяната изкарах колата ,но започна да пуши бяло и изхвърли маслото през капачката и пръчката ,оказа се че филтъра е менте и създал налягане и от там изхвърли маслото...смениха го с друг ,доляхме масло и тръгнах...точно след 300м колата се изфорсира сама и влезе в критични ,а аз не мога да я изгася ,стана страшно на 6000 оборота работи около 30 сек. докато не се сетих да я включа на 6-та и така изгасна ,но беше фатално...сега двигателя има някалкъв шум,турбото дава по високи стойности на диагностика от исканото ,като цяло колата е тотал...полудял съм...казват че може да е разтопила и и разпръсквачите на дюзите ,може да е изкривила биела? Възможно ли е да е пренатегнала веригата и от там след 2000 оборота да идва това жужене от мотора или си е турбо,че пък от многото масло е задръстила ДПФ и може от там да сбърква турбото... Самия двигател на място работо равномерно ,но започна да вибрира скоростния лост все едно е за маховик ,знам защото на скоро го смених...някой имал ли е подобен проблем ,за да каже какви биха могли да са последствията така само гадая ,а майстор може да я вземе след 2 дни до тогава съм на тръни...да добавя ,че не е смесила вода и масло...знам че така нищо не може да се каже ,но все пак някой ако си е изпатил като мен може да даде насока от къде да започна с нещо дребно преди да отварям мотора...
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Имах такъв случай с моя кола,издумка турбото и брах ядове с загасването на мотора
.При мен вкарваше масло от турбината в колекторните тръби и си бе шоу с стопирането на мотора.За разлика от теб аз подкарах колата и я загасих на скорост с спирачка без съединител ,е имаше малко дрифт и малко шашкане но стана.

В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
DJaM0 написа:Здравейте ,колеги не съм нов във форума ,следя го редовно ,но до сега само съм черпил информация...поздрави за добрата атмосфера! Днес вкарах колата в сервиз за масло и филтри ,поръчах филтъра и за картерните газове колате е Е90 320d 163кс ръчка ,след смяната изкарах колата ,но започна да пуши бяло и изхвърли маслото през капачката и пръчката ,оказа се че филтъра е менте и създал налягане и от там изхвърли маслото...смениха го с друг ,доляхме масло и тръгнах...точно след 300м колата се изфорсира сама и влезе в критични ,а аз не мога да я изгася ,стана страшно на 6000 оборота работи около 30 сек. докато не се сетих да я включа на 6-та и така изгасна ,но беше фатално...сега двигателя има някалкъв шум,турбото дава по високи стойности на диагностика от исканото ,като цяло колата е тотал...полудял съм...казват че може да е разтопила и и разпръсквачите на дюзите ,може да е изкривила биела? Възможно ли е да е пренатегнала веригата и от там след 2000 оборота да идва това жужене от мотора или си е турбо,че пък от многото масло е задръстила ДПФ и може от там да сбърква турбото... Самия двигател на място работо равномерно ,но започна да вибрира скоростния лост все едно е за маховик ,знам защото на скоро го смених...някой имал ли е подобен проблем ,за да каже какви биха могли да са последствията така само гадая ,а майстор може да я вземе след 2 дни до тогава съм на тръни...да добавя ,че не е смесила вода и масло...знам че така нищо не може да се каже ,но все пак някой ако си е изпатил като мен може да даде насока от къде да започна с нещо дребно преди да отварям мотора...
Получил си runaway diesel (прегледай малко теми), счупило се е турбото и двигателя е работил на масло. Няма нищо общо с вериги и т.н. най-вероятно маслените уплътнения на турбото са били леж. С филтъра менте си върнал толкова обратно налягане, че маслените уплътнения най-вероятно са се скъсали и турбото е нахранило двигателя с масло.
Иначе си реагирал бързо - обикновено трябва около 2 мин за да запоиш двигателя и да стопиш разпръсквачи( те ще се виждат на INPA). НО точно две теми преди твоята съм описал какво точно се е случило с това масло и ДПФ-а трябва да се свали веднага и да се обезмасли и почисти механично!
Какъв е този менте филтър, от къде си го купил и сега заминавай при тях и им кажи, че ще ги съдиш заради тази беля.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Сподели марката на този филтър, онзи ден смених на е90-то с на фирма Vaico, а мотора е след пълен основен ремонт.... И няма да е лошо да знам дали е тази същата фирма.... И дали вероятно това е проблема от клапана..... ?
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Турбото беше перфектно ,карах колата преди седмица на диагностика ,други интервенции не са правени... от филтъра е. Иначе и моя проблемния е Vaico ,та за 1 ден чакане за оригинален ми разказа играта...ясно е ,че ще сменям турбо ,но ме притеснява повече двигателя...работи твърдо с шум и нещо като чукане след 2000об. ако знаете стар VW Jetta или Golf как трака ,нещо подобно определям и аз...а колата е хубава спортно изпълнение с екстри и стойка и не ми се ще да се разделяме с нея ,но не знам дали ще е пак КОЛА след този проблем... яд ме е много ,че я съсипаха заради боклуците ,който ни предлагат... утре ще звънна да се консултирам с един доста гъвкав юрист ,за да видя как да процедирам с фирмата...не се занимавам с такива глупости и съдилища попринцип...бутам напред и това е ,но този път е друго...кола кукла стана на нищо.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Филтър за картерни газове менте...? Те са само оригинални, от къде го купи тоя филтър - от Китай по интернет? Неприятно развитие, поредния дизел с такава драма, порови се във форума, има писано доста (и в другите подфоруми, не само в Е90), но докато не се отвори да се огледа, не мисля, че някой ще те успокои.
Never mistake motion for action...
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Да ,така е благодаря за мненията оставил съм я да я отворят и ще пиша ,какво е станало. Снощи четох и други теми вече съм запознат ,със случилото се. Филтъра го поръчах от голяма фирма занимавяща се с авточасти...лош късмет просто.
- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Сериозен проблем с двигателя 320d
А за грешка на механика (майстора) мислил ли си като възможност, защото това с филтъра менте е малко странно. Не е невъзможно, но...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
И на мен наистина ми стана странно ,че менте филтър е причината за тези главоболия. Този майстор да не е пипал турбото..........., имаш ли му доверие?
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Не е пипано нищо друго аз бях там ,имам доверие на механика ,няма нищо сложно при смяната и аз мога да си го сменя ,както се казва...просто не е отворил клапана то си личи...има развитие ,маслената помпа е заминала и може би турбо ,за него не съм сигурен още...сега въпроса е от Е46 150 коня съща ли е помпата ,че имам познат със същата за части??
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Почивните дни се занимавах с колата...много поразии са станали ,двигателя го разглобиха ,за да се види и провери ,какво е засегнато ,освен шума в маслената помпа...турбото днес го оставих в Турбо Хюфт ,900лв ремонт...общо взето голямо приключение ,колата е на приятелката ми...не съм и казвал ,какво е положението ,че ще и се доплаче 

- pet77
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.08.2014
- Местоположение: St. Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0D 218
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Аз си мисля че на 163кс филтарът на картерните е несменяем,моето е 218 кс и не се сменя пламасов с някви клапи и това е само може да се почиства.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
pet77 написа:Аз си мисля че на 163кс филтарът на картерните е несменяем,моето е 218 кс и не се сменя пламасов с някви клапи и това е само може да се почиства.
Напротив сменя се, от две части е !
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Не не се сменя аре пак има писано, МАСЛЕН СЕПАРАТОР не се сменя освен ако не работи( ако е менте може ида не работи), от две части е защото има движещи се такива и се почиства адски лесно ако е гренясал(тъй като парите са топли няма шанс за това освен ако колата се кара веднъж на 5 месеца)
Re: Сериозен проблем с двигателя 320d
Здравейте колеги ,драмата с тази Е90-ка продължава. След рециклиране на турбо и смяна на маслена помпа от случката по-горе ,колата се оправи...когато правихме ремонта прегледахме всичко ,за да не се отваря пак мотора и всичко беше ОК допълнително изчистихме колектора ,пътища ,махнахме пеперудите ,махнах ДПФ ,че се беше напълнил с масло ,ЕГР почистих...като цяло всичко се препипа. Като я събрахме на диагностика всичко беше на 6,само термостатите бяха за смяна и тях смених...викам си ,всичко приключи най-накрая ,да но се оказа ,че колата сега започна да харчи масло...и то не малко ,не мога да го хвана точно ,но съм долял 2 литра Кастрол 5-40 за няма 3000км. Онзи ден минах 600км и на пръчката мърда осезаемо...колата не пуши ,само във високите изпушва малко черно. Сутрин като я запаля пуши бледо синьо ,но сега в студовете ми е трудно да я позная заради конденза. Дайте съвет къде да търся проблема - сегменти ,гумички на клапаните? Поздрави
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани