Е46 тунинг. Дайте напътствия.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Е46 тунинг. Дайте напътствия.

Мнение от sk. » 10 Юни 2008, 20:05

Здравейте! От около половин година имаме BMW Е46 318D (1993сс 116к.с). Доскоро колата беше семейна и си беше ОК. Но сега имаме амбицията за лек тунинг :twisted: . Наскоро сложихме чип (незнам марка и модел) и според сервиза в който беше поставен мощноста трябва да е около 146к.с . Реално има голяма разлика. Лично аз успях да залепя малко над 220 на Тракия, преди чипа повече от 210км в час беше непосилно за колата. Да мина директно на въпроса.
Поръчахме си и по-голяма турбина и мощноста би трябвало да скочи до около 180к.с, може би и малко повече.
Имам няколко въпроса:
1. Възможно ли е това или ни послъгват малко от сервиза.
2. Ще има ли проблем със скоростната кутия?
3. Каква разлика ще даде в конските сили, ако се сменят и въздушния филтър и генерацията. (конкретно число или процент, ако може :) )
4. Какво още бихте препоръчали.

Искам да отбележа, че съм изцяло зелен все още в тази област и приемам всякакви критики и съвети :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 10 Юни 2008, 20:44

Внимавай какво твориш,че е важна и карантията на мотора ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

!

Мнение от MICH__ » 11 Юни 2008, 12:15

Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 11 Юни 2008, 12:54

Здравейте,
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.

То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява :lol: .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 11 Юни 2008, 15:11

Колега само си давате парите ей така. Каква е тая турбина и знаеш ли колко други работи трябва да сменяш? И даже всичко да стане ок, просто съединителя ти няма да издържи. Той не е предвиден за такъв въртящ момент, да не говорим че има голяма вероятност да се строши и скоростната кутия. Сега пък се сетих че и коляновия вал при тези двг е май малко калпав, и на някоя магистрала може леко да се скъса. А огромния лаг който ще се получи не е много приятен, големи турбини се слагат ако караш предимно на магистрала за потдържане на висока скорост.
Ако го направите все пак пиши че ми е интересно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

!

Мнение от MICH__ » 11 Юни 2008, 18:47

swh_bmw написа:Здравейте,
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.

То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява :lol: .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави


Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин . :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: !

Мнение от ludiagsm » 11 Юни 2008, 19:20

MICH__ написа:
swh_bmw написа:Здравейте,
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.

То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява :lol: .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави


Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин . :winky:


имам ги и двете в момента и определено 316-ка с турбина е мноо по-яко от 325-ца без.

316-ката върви много пове4е ама нного особено на 3-та 4-та и 5-та и до момента 316=ката има 25 000 километра на 0,7 бара без никви грижи :idea:

ина4е след като сложих турбина на 325-цата нещата станаха много разли4ни ама кой как си го направи аз говоря от ли4ен опит и ви казвам как стоят нещата вие си избирате какво да си правите колите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: !

Мнение от MICH__ » 11 Юни 2008, 20:48

ludiagsm написа:
MICH__ написа:
swh_bmw написа:Здравейте,
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.

То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява :lol: .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави


Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин . :winky:


имам ги и двете в момента и определено 316-ка с турбина е мноо по-яко от 325-ца без.

316-ката върви много пове4е ама нного особено на 3-та 4-та и 5-та и до момента 316=ката има 25 000 километра на 0,7 бара без никви грижи :idea:

ина4е след като сложих турбина на 325-цата нещата станаха много разли4ни ама кой как си го направи аз говоря от ли4ен опит и ви казвам как стоят нещата вие си избирате какво да си правите колите


Идеята ми в първия пост беше да си взема по голяма база ,от там нагоре да го мисли вече.

п.с 316ката негре ли като я караш на макс 5-10 мин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: !

Мнение от ludiagsm » 12 Юни 2008, 12:32

MICH__ написа:
ludiagsm написа:
MICH__ написа:
swh_bmw написа:Здравейте,
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.

То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява :lol: .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави


Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин . :winky:


имам ги и двете в момента и определено 316-ка с турбина е мноо по-яко от 325-ца без.

316-ката върви много пове4е ама нного особено на 3-та 4-та и 5-та и до момента 316=ката има 25 000 километра на 0,7 бара без никви грижи :idea:

ина4е след като сложих турбина на 325-цата нещата станаха много разли4ни ама кой как си го направи аз говоря от ли4ен опит и ви казвам как стоят нещата вие си избирате какво да си правите колите


Идеята ми в първия пост беше да си взема по голяма база ,от там нагоре да го мисли вече.

п.с 316ката негре ли като я караш на макс 5-10 мин


не грее дори и след 30 минути визкото съм го изхвърлил и си карам с ел перка и дат4ик няма никви грижи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: !

Мнение от swh_bmw » 12 Юни 2008, 13:22

Здравейте,
MICH__ написа:Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин . :winky:

Честно да ти кажа много зависи от ситуацията и от човека. То заради това го има тунинга. Например имаш готова 316(читава). Ако тръгнеш да я продаваш ще и вземеш примерно 6.000 лв (моля никой да не спори за цифрите горе долу ги пиша). А една 325(читава) само акциза ще е толкова(има и бонуси като данъци, застраховки, каско и т.н). Имаш 3.000 лв и искаш да караш бърза и надежна кола. Ти какво би направил ;). Лично аз ще се опитам да изцедя цялата възможност от моя дизел(нищо че имат хитри дюзи :mhihi: , проблемни помпи, и главите им се цепят нон-стоп).
А колегата написал темата нека да поясни малко повече на зададените въпроси.
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: !

Мнение от MICH__ » 12 Юни 2008, 14:34

swh_bmw написа:Здравейте,
MICH__ написа:Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин . :winky:

Честно да ти кажа много зависи от ситуацията и от човека. То заради това го има тунинга. Например имаш готова 316(читава). Ако тръгнеш да я продаваш ще и вземеш примерно 6.000 лв (моля никой да не спори за цифрите горе долу ги пиша). А една 325(читава) само акциза ще е толкова(има и бонуси като данъци, застраховки, каско и т.н). Имаш 3.000 лв и искаш да караш бърза и надежна кола. Ти какво би направил ;). Лично аз ще се опитам да изцедя цялата възможност от моя дизел(нищо че имат хитри дюзи :mhihi: , проблемни помпи, и главите им се цепят нон-стоп).
А колегата написал темата нека да поясни малко повече на зададените въпроси.
Поздрави


С тези 3000 бих си купил м50б25 :uups: със карантията ;)

Sk добре ще бъде да кажеш и какви пари мислиш да дадеш за тунинг , така ще получиш и по конкретни отговори .

Успех в начинанието ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 15 Юни 2008, 15:40

Здравейте. Преди няколко дена, се свързахме с тунинг фирма (само че незнам коя имам само телефон) и те ни обещаха оферта. Съответно к.с = пари.

Идеята на по-голямата турбина, е че на сегашната се използва 100% от капацитета и мощноста е около 146к.с. Турбината се включва при 1500 оборота и развърта максималната монюност при около 3000. (стандартно)

Главния ми въпрос беше именно за скоростната кутия и съединителя. Тъй като не разбирам питах вас. Дали юе издържи примерно още 50к.с? Идеята е че, всичко горе долу се прави с едни и същи части. Примерно гамата двигатели на БМВ са 2.0л и 3.0л (поне новите) с различна степен на форсиране и различни турбини. Та предполагам че и скоростните кутии би трябвало да са еднакви и би трябвало да издържат.

Като пари, нямаме точна представа, но ни казаха че турбината (чисто нова) ще е около 1500лв.
Иначе питах ви и дали има смисъл от спортна генерация и спорни филтри. Какво ще кажете за тях? Нещо по-специфично.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 15 Юни 2008, 22:55

sk. написа:Здравейте. Преди няколко дена, се свързахме с тунинг фирма (само че незнам коя имам само телефон) и те ни обещаха оферта. Съответно к.с = пари.

Идеята на по-голямата турбина, е че на сегашната се използва 100% от капацитета и мощноста е около 146к.с. Турбината се включва при 1500 оборота и развърта максималната монюност при около 3000. (стандартно)

Главния ми въпрос беше именно за скоростната кутия и съединителя. Тъй като не разбирам питах вас. Дали юе издържи примерно още 50к.с? Идеята е че, всичко горе долу се прави с едни и същи части. Примерно гамата двигатели на БМВ са 2.0л и 3.0л (поне новите) с различна степен на форсиране и различни турбини. Та предполагам че и скоростните кутии би трябвало да са еднакви и би трябвало да издържат.

Като пари, нямаме точна представа, но ни казаха че турбината (чисто нова) ще е около 1500лв.
Иначе питах ви и дали има смисъл от спортна генерация и спорни филтри. Какво ще кажете за тях? Нещо по-специфично.


Има файда от генерацията ако е от колекторите до крайното гърне, а от филтъра е много спорно. Обаче според мен не си съсипвай хубавата кола в крайна сметка ще си дал 2-3000лв и няма да си е заслужавало.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 16 Юни 2008, 0:25

Ск, ти не беше ли пикльото гъзар с колата на тате? Мале, мале, сега и силов тунинг, абе напредваш...
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007

Мнение от mpower75 » 16 Юни 2008, 10:13

Ми тя тая кола кат ша вьрви повече,ша трябва и да спира повече,да се охлажда повече и още куп неща.Да не говорим че голямото турбо може да я спьне в ниските.Пьк за двигател няма да говорим.Не си играй ако нямаш вьзможност за големи харчове.Само с турбо тунинг не става.Лично мнение.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook