Е46 тунинг. Дайте напътствия.
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е46 тунинг. Дайте напътствия.
Здравейте! От около половин година имаме BMW Е46 318D (1993сс 116к.с). Доскоро колата беше семейна и си беше ОК. Но сега имаме амбицията за лек тунинг . Наскоро сложихме чип (незнам марка и модел) и според сервиза в който беше поставен мощноста трябва да е около 146к.с . Реално има голяма разлика. Лично аз успях да залепя малко над 220 на Тракия, преди чипа повече от 210км в час беше непосилно за колата. Да мина директно на въпроса.
Поръчахме си и по-голяма турбина и мощноста би трябвало да скочи до около 180к.с, може би и малко повече.
Имам няколко въпроса:
1. Възможно ли е това или ни послъгват малко от сервиза.
2. Ще има ли проблем със скоростната кутия?
3. Каква разлика ще даде в конските сили, ако се сменят и въздушния филтър и генерацията. (конкретно число или процент, ако може )
4. Какво още бихте препоръчали.
Искам да отбележа, че съм изцяло зелен все още в тази област и приемам всякакви критики и съвети
Поръчахме си и по-голяма турбина и мощноста би трябвало да скочи до около 180к.с, може би и малко повече.
Имам няколко въпроса:
1. Възможно ли е това или ни послъгват малко от сервиза.
2. Ще има ли проблем със скоростната кутия?
3. Каква разлика ще даде в конските сили, ако се сменят и въздушния филтър и генерацията. (конкретно число или процент, ако може )
4. Какво още бихте препоръчали.
Искам да отбележа, че съм изцяло зелен все още в тази област и приемам всякакви критики и съвети
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
!
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
Здравейте,
То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави
Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Колега само си давате парите ей така. Каква е тая турбина и знаеш ли колко други работи трябва да сменяш? И даже всичко да стане ок, просто съединителя ти няма да издържи. Той не е предвиден за такъв въртящ момент, да не говорим че има голяма вероятност да се строши и скоростната кутия. Сега пък се сетих че и коляновия вал при тези двг е май малко калпав, и на някоя магистрала може леко да се скъса. А огромния лаг който ще се получи не е много приятен, големи турбини се слагат ако караш предимно на магистрала за потдържане на висока скорост.
Ако го направите все пак пиши че ми е интересно.
Ако го направите все пак пиши че ми е интересно.
!
swh_bmw написа:Здравейте,Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави
Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин .
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: !
MICH__ написа:swh_bmw написа:Здравейте,Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави
Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин .
имам ги и двете в момента и определено 316-ка с турбина е мноо по-яко от 325-ца без.
316-ката върви много пове4е ама нного особено на 3-та 4-та и 5-та и до момента 316=ката има 25 000 километра на 0,7 бара без никви грижи
ина4е след като сложих турбина на 325-цата нещата станаха много разли4ни ама кой как си го направи аз говоря от ли4ен опит и ви казвам как стоят нещата вие си избирате какво да си правите колите
Re: !
ludiagsm написа:MICH__ написа:swh_bmw написа:Здравейте,Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави
Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин .
имам ги и двете в момента и определено 316-ка с турбина е мноо по-яко от 325-ца без.
316-ката върви много пове4е ама нного особено на 3-та 4-та и 5-та и до момента 316=ката има 25 000 километра на 0,7 бара без никви грижи
ина4е след като сложих турбина на 325-цата нещата станаха много разли4ни ама кой как си го направи аз говоря от ли4ен опит и ви казвам как стоят нещата вие си избирате какво да си правите колите
Идеята ми в първия пост беше да си взема по голяма база ,от там нагоре да го мисли вече.
п.с 316ката негре ли като я караш на макс 5-10 мин
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: !
MICH__ написа:ludiagsm написа:MICH__ написа:swh_bmw написа:Здравейте,Ми съвета който мога да ти дам е тая кола да не я базараш. Има 1 лаф такав който е подходящ за случея (мъртво родена) Продай я и си купи нещо с повече цилиндри и кубици.
То и 316i е мъртво родено но се вижда че успешно се съжевява .
Колега относно темата защо решихте да сложите по голямо турбо. На колко оборота ще се развърта новото. Няма ли да е по добър вариянта да се увеличи налягането на текущата турбина? Както колегата Bavarishe спомена, относно двигателя мислят ли нещо да го подсилват твоите майстори?
Поздрави
Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин .
имам ги и двете в момента и определено 316-ка с турбина е мноо по-яко от 325-ца без.
316-ката върви много пове4е ама нного особено на 3-та 4-та и 5-та и до момента 316=ката има 25 000 километра на 0,7 бара без никви грижи
ина4е след като сложих турбина на 325-цата нещата станаха много разли4ни ама кой как си го направи аз говоря от ли4ен опит и ви казвам как стоят нещата вие си избирате какво да си правите колите
Идеята ми в първия пост беше да си взема по голяма база ,от там нагоре да го мисли вече.
п.с 316ката негре ли като я караш на макс 5-10 мин
не грее дори и след 30 минути визкото съм го изхвърлил и си карам с ел перка и дат4ик няма никви грижи
Re: !
Здравейте,
Честно да ти кажа много зависи от ситуацията и от човека. То заради това го има тунинга. Например имаш готова 316(читава). Ако тръгнеш да я продаваш ще и вземеш примерно 6.000 лв (моля никой да не спори за цифрите горе долу ги пиша). А една 325(читава) само акциза ще е толкова(има и бонуси като данъци, застраховки, каско и т.н). Имаш 3.000 лв и искаш да караш бърза и надежна кола. Ти какво би направил . Лично аз ще се опитам да изцедя цялата възможност от моя дизел(нищо че имат хитри дюзи , проблемни помпи, и главите им се цепят нон-стоп).
А колегата написал темата нека да поясни малко повече на зададените въпроси.
Поздрави
MICH__ написа:Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин .
Честно да ти кажа много зависи от ситуацията и от човека. То заради това го има тунинга. Например имаш готова 316(читава). Ако тръгнеш да я продаваш ще и вземеш примерно 6.000 лв (моля никой да не спори за цифрите горе долу ги пиша). А една 325(читава) само акциза ще е толкова(има и бонуси като данъци, застраховки, каско и т.н). Имаш 3.000 лв и искаш да караш бърза и надежна кола. Ти какво би направил . Лично аз ще се опитам да изцедя цялата възможност от моя дизел(нищо че имат хитри дюзи , проблемни помпи, и главите им се цепят нон-стоп).
А колегата написал темата нека да поясни малко повече на зададените въпроси.
Поздрави
Re: !
swh_bmw написа:Здравейте,MICH__ написа:Кажи си чесно сега би избрал 316ка която на 3тия километър на пълна гас хвърля водите, и трепериш при всяко натискане на гаста дали няма да ти е за последно ,или един м50б25 на който да му наливаш само бензин .
Честно да ти кажа много зависи от ситуацията и от човека. То заради това го има тунинга. Например имаш готова 316(читава). Ако тръгнеш да я продаваш ще и вземеш примерно 6.000 лв (моля никой да не спори за цифрите горе долу ги пиша). А една 325(читава) само акциза ще е толкова(има и бонуси като данъци, застраховки, каско и т.н). Имаш 3.000 лв и искаш да караш бърза и надежна кола. Ти какво би направил . Лично аз ще се опитам да изцедя цялата възможност от моя дизел(нищо че имат хитри дюзи , проблемни помпи, и главите им се цепят нон-стоп).
А колегата написал темата нека да поясни малко повече на зададените въпроси.
Поздрави
С тези 3000 бих си купил м50б25 със карантията
Sk добре ще бъде да кажеш и какви пари мислиш да дадеш за тунинг , така ще получиш и по конкретни отговори .
Успех в начинанието
Здравейте. Преди няколко дена, се свързахме с тунинг фирма (само че незнам коя имам само телефон) и те ни обещаха оферта. Съответно к.с = пари.
Идеята на по-голямата турбина, е че на сегашната се използва 100% от капацитета и мощноста е около 146к.с. Турбината се включва при 1500 оборота и развърта максималната монюност при около 3000. (стандартно)
Главния ми въпрос беше именно за скоростната кутия и съединителя. Тъй като не разбирам питах вас. Дали юе издържи примерно още 50к.с? Идеята е че, всичко горе долу се прави с едни и същи части. Примерно гамата двигатели на БМВ са 2.0л и 3.0л (поне новите) с различна степен на форсиране и различни турбини. Та предполагам че и скоростните кутии би трябвало да са еднакви и би трябвало да издържат.
Като пари, нямаме точна представа, но ни казаха че турбината (чисто нова) ще е около 1500лв.
Иначе питах ви и дали има смисъл от спортна генерация и спорни филтри. Какво ще кажете за тях? Нещо по-специфично.
Идеята на по-голямата турбина, е че на сегашната се използва 100% от капацитета и мощноста е около 146к.с. Турбината се включва при 1500 оборота и развърта максималната монюност при около 3000. (стандартно)
Главния ми въпрос беше именно за скоростната кутия и съединителя. Тъй като не разбирам питах вас. Дали юе издържи примерно още 50к.с? Идеята е че, всичко горе долу се прави с едни и същи части. Примерно гамата двигатели на БМВ са 2.0л и 3.0л (поне новите) с различна степен на форсиране и различни турбини. Та предполагам че и скоростните кутии би трябвало да са еднакви и би трябвало да издържат.
Като пари, нямаме точна представа, но ни казаха че турбината (чисто нова) ще е около 1500лв.
Иначе питах ви и дали има смисъл от спортна генерация и спорни филтри. Какво ще кажете за тях? Нещо по-специфично.
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
sk. написа:Здравейте. Преди няколко дена, се свързахме с тунинг фирма (само че незнам коя имам само телефон) и те ни обещаха оферта. Съответно к.с = пари.
Идеята на по-голямата турбина, е че на сегашната се използва 100% от капацитета и мощноста е около 146к.с. Турбината се включва при 1500 оборота и развърта максималната монюност при около 3000. (стандартно)
Главния ми въпрос беше именно за скоростната кутия и съединителя. Тъй като не разбирам питах вас. Дали юе издържи примерно още 50к.с? Идеята е че, всичко горе долу се прави с едни и същи части. Примерно гамата двигатели на БМВ са 2.0л и 3.0л (поне новите) с различна степен на форсиране и различни турбини. Та предполагам че и скоростните кутии би трябвало да са еднакви и би трябвало да издържат.
Като пари, нямаме точна представа, но ни казаха че турбината (чисто нова) ще е около 1500лв.
Иначе питах ви и дали има смисъл от спортна генерация и спорни филтри. Какво ще кажете за тях? Нещо по-специфично.
Има файда от генерацията ако е от колекторите до крайното гърне, а от филтъра е много спорно. Обаче според мен не си съсипвай хубавата кола в крайна сметка ще си дал 2-3000лв и няма да си е заслужавало.
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Ск, ти не беше ли пикльото гъзар с колата на тате? Мале, мале, сега и силов тунинг, абе напредваш...
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани