е30 IS TURBO
Модератор: bum_bum
- bambarec
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
Re:
sachs написа:ето и малко инфо за мотора:
сток коленен вал със 135мм биели(от м50б25) и стокови бутала,обаче блока е челосан с 2мм и в момента е с 3мм недоход,по мой сметки степента на сгъстяване е 8,306:1.
ще станат ли биели от M50b20, те също са 135мм
Re: Re:
bambarec написа:sachs написа:ето и малко инфо за мотора:
сток коленен вал със 135мм биели(от м50б25) и стокови бутала,обаче блока е челосан с 2мм и в момента е с 3мм недоход,по мой сметки степента на сгъстяване е 8,306:1.
ще станат ли биели от M50b20, те също са 135мм
объркал си сметките с точно 10мм .145мм са на м50б20.
скоро сложих вал от тдс на 82.8мм с 135мм биели и ис-овите бутала.степента в момента е 7.33:1.бууста е към 2 бара или малко повече(буустметъра е само до 2бара ).скоро ше има и дино графика,обаче треа първо малко настройки с лудия и после диното...
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
- bambarec
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
Re: е30 IS TURBO
мерси за инфото doko, ако е достоверно биелите би трябвало да станат.
sachs сега със скъсения блок ли си и за слагането на вала от тдс има ли някакво преправяне по блока и вала?
Чакаме дино графиката с нетърпение
sachs сега със скъсения блок ли си и за слагането на вала от тдс има ли някакво преправяне по блока и вала?
Чакаме дино графиката с нетърпение
Re: е30 IS TURBO
bambarec написа:мерси за инфото doko, ако е достоверно биелите би трябвало да станат.
sachs сега със скъсения блок ли си и за слагането на вала от тдс има ли някакво преправяне по блока и вала?
Чакаме дино графиката с нетърпение
сега съм със нормален блок.качих вал от тдс щото не исках да шлайфам блока,че имах проблеми с веригата.при шлайфан блок веригата отваря голям корем и яко дрънчеше,а също и много ми менеше аванса и беше гадна работа.та искам да кажа,че с вал от тдс който е с1,8мм по висок от стоковия,се компенсира шлайфа на блока с 2мм.колата пак си е на същата степен като преди,но вериги не се чуват.преправяне по вала има само там дето се нанизват ангренажното колело и шайбата на вала.трябва да се шлайфа с 0.5мм и да се удължи канала за шпонката
- bambarec
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
Re: е30 IS TURBO
на 2 бара има ли проблеми с гарнитурата на главата и запалването алармата (смт-то) ли го управлява
Re: е30 IS TURBO
bambarec написа:на 2 бара има ли проблеми с гарнитурата на главата и запалването алармата (смт-то) ли го управлява
няма ядове с гарнитурата,за сега.преди бях с COMETIC,сега съм на о-ринг.алармата се справя със запалването и впръскването.лошото на смт-то е само,че не може само да се мапва като гледа смесите през иновейта(широколентовата сонда) и за тва мапването е малко повече игра ,oсобено ако си като мен без дебитомер а с мап-сензор.
колата вече няма нищо общо с това както беше като пуснах темата.всичко е преправено и спирачки,всмукателен и изпукателен колектор,турбина,кулер,скорости,диф...
ше пиша за всички тия работи кое как съм направил кат се върна от морето след 6-ти юли,щото е доста за писане,а сега точно няма време
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани