M50b20 + turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

M50b20 + turbo

Мнение от Gentsa » 03 Мар 2008, 21:21

Разбрах,че буталата и биелите са мн слаби и задължително ще трябват ковани.Въпроса ми е коляновия вал ще издържи ли на 260++ коня или трябва друг?
Съжалявам ако въпроса ми е тъп,но имам излишни пари и кола и сега това ме интересува.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 03 Мар 2008, 21:36

ми то зависи от излишните :mhihi: ....ма смени го с б25,ревизирай,една гарнитура , и надуй до 1.0, иииииииии гледай сеир :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Мнение от Gentsa » 03 Мар 2008, 21:44

б25 ще издържи ли без ковани неща на 1,0 налягане?
ако е така,серизно бих го обмислил... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 03 Мар 2008, 23:29

Gentsa написа:б25 ще издържи ли без ковани неща на 1,0 налягане?
ако е така,серизно бих го обмислил... :confused:
Ще издържи. Въпросът е колко дълго :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 9.06.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i e39
Мечтае да кара: BMW M5 E34, BMW M3 E30, BMW M6 E24
Детайли за колата: ///Много Бяга... изр0дскУ e39 m52b28 ПоуЪр ;]] бмв-простаци.цоп

Re: M50b20 + turbo

Мнение от Motorsport Technik » 12 Юли 2012, 10:56

Gentsa написа:Разбрах,че буталата и биелите са мн слаби и задължително ще трябват ковани.Въпроса ми е коляновия вал ще издържи ли на 260++ коня или трябва друг?
Съжалявам ако въпроса ми е тъп,но имам излишни пари и кола и сега това ме интересува.

А за такъв турбо проект и аз съм го намислил за M50b20 за една е34-рка и трябва ли по мотора да се сменят работи като : биели,сегменти,бутала,скорости,интеркулер .. щото и мене ме интересува и питам какво трябва да се смени понеже не съм се занимавал с такъв проект..
[Oo=[][]=oO] Конете напряга на завоя заляга задницата бяга към мантинелата посяга.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: M50b20 + turbo

Мнение от БаЯн » 12 Юли 2012, 21:23

Вземете почетете поне малко и тогава питайте вижте колко теми има за турбо и за м50б20 и м50б25 и как се увеличава и кубатурата и т.н. ......... :banghead: :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50b20 + turbo

Мнение от bum_bum » 12 Юли 2012, 21:42

ЧетЬене му е майката ;)
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook