Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Дори да бях червив с пари нямаше да ги дамsicbul написа:Archangel написа:Съжалявам, че вдигам темата, но покрай изкривените ми представи за един проблем се сетих за стрът брейс-овете и мисля да си сложа. Гледам наскоро сте ги обсъждали. Интересувам се обаче- всички говорите за хоум-мейд и афтърмаркет-и. Някой няма ли впечатления от оригиналните БМВейски? Тоест поне по ЕТК за моята Е46ца излиза преден.... И ако не-има ли полза да си взема някой по-шукарен - например на Шницер има един, някъде 900лв. гони мисля.
колега Шницера няма да върши по добра работа от останлите така 4е хоум мейд или Марково си решаваш ти!!!!
За мен спецялно 900лв са много пари
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Калъфа
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 1.8i
- Детайли за колата: комби
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
колеги някой ще спдели ли от къде може да се закупи strut brace за Е36
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Дару кар, Камор ауто. Може и втора ръка от е36 кабриолет, поне така четох в друга тема на е36.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Леймърски въпрос - ако колата не е пистова има ли смисъл от такъв стрътбрейс? Каква би била ползата при ежедневна кола?
Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
В общи линии помага и подобрява работата на окачването. При тия кратери по наще пътища мисля, че за всеки е полезен.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
намаля усукването на купето, така че окачването да може да си върши по-добре работата (т.е. стабилизиращата щанга става по-ефективна, съответно накланянето в завой се намаля -> по-малко положителен камбър -> по-добро сцепление)
имайки предвид, че е в компресия, опън и усукване най-добре да е от стомана, а не алуминий
също така е по-добре да е кух с по-голям диаметър от колкото по-малък и плътен
имайки предвид, че е в компресия, опън и усукване най-добре да е от стомана, а не алуминий
също така е по-добре да е кух с по-голям диаметър от колкото по-малък и плътен
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Абе аз съм чувал, че много почва да друса като е спъната. Някакви преки наблюдения някой да каже?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
ditko1 написа:Дару кар, Камор ауто. Може и втора ръка от е36 кабриолет, поне така четох в друга тема на е36.
Аз се обърках със x-brace.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
ditko1 написа:ditko1 написа:Дару кар, Камор ауто. Може и втора ръка от е36 кабриолет, поне така четох в друга тема на е36.
Аз се обърках със x-brace.
то и без това Х-а по-доборото от двете
Jim Beam написа:Абе аз съм чувал, че много почва да друса като е спъната. Някакви преки наблюдения някой да каже?
аз съм с Х и Стрът колата е по-стегната , но не друса ,по скоро поема по различен начин неравностите
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Jim Beam написа:А отзад като спънеш има ли разлика?
аз нещо на мога да те разбера ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
///M Power написа:Jim Beam написа:А отзад като спънеш има ли разлика?
аз нещо на мога да те разбера ?
Такава щанга се слага отзад на бомбетата на задните амортисьори. Стои в багажника
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Отзад не вярвам ефекта да е по-различен от този отпред , но рядко има коли с такава щанга , и аз лично нямам информация точно как ще се държи колата
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Strut brace,ролбар или реактивна щанга
Здр на всички. При мен както винаги проработва чувсвото направи си сам. Имам приятел с Е36 купе обаче той с 6-цил-ро. Как да е задние са идентички сложихме си и двамата. Но след време той си поръча и за от пред всичко пасна Ок. Колата стана направо Чук . Но обаче преди да я сложим на неговото си казах я да наложим при мен на моето 4-ри цилиндровото, и какво стана за да я сложим ще трябваше да режем колекторите .
След това се поразрових малко из нета и истигнах окончателно до извода, ми трябва съвсем друга разпънка за моя мотор.
Гледах търсих исках да си поръчам от тук от там но цената беше някъде от порядъка на 400-500 лв. Разроеих се пак в нета и намерих снимки всякакви снимани само разпънките или по какъв начин стоят на колата и след това се залових на работа.
Изнамерих една водопроводна тръба от гаража и с малко ваображение работата се получи. За винтът който разпъва бомбетата и като цяло в моя вариант той върши цялата работа. Имам си стругар много стабилен пич, който си разбира от тработата като предварително му бях начертал какво трябва да направи и не се самнявах, че ще остави работата на никаде. Също така самите дискове на които заварих вече огънатите тръби, той стругаря ми ги направи от едно парче 5мм ламарина.
След като всички детаили бяха готови хванах се с СО2-то и започнах да заварям. След това боядисване.
Да чева тук кои ли знай какви мисли. Един казва, че се слагала когато колата е на земята, друг че трябвало да бъде вдигната, трети казва че се натягала само с на рака и т.н.
Аз постъпих по следния начин: наложих разпънката на бомбетата обрат 6-те гаийки на тампоните и започнах да вдигам колата паралелно от двете страни с два крика докато не отлепя двете гуми с по 2-3см. След това започнах да въртя винта и да ви кажа в началото беше трудно докато изравня размера, понеже колата вече беше във въздуша и бомбетата се бяха събрали. Въртях въртях на ръка докато вече неможех, след това вчех един ключ и натегнах с него. Пуснах колата и направих един тест. Просто разликата си я имаше макар и със стандартно окачване. Преди при преминаване на легнал полицай с едната гума ми подскачаше само едната, а сега като минавам по същия начин имам чувството се ми се надига цялата предница.
Веднъж поради проблем с колекторите, разглабях ги там чистих си ги. Бях я махнал и касно вечерта я събрах и си казах, че ще я слагам утре, а на другия ден ще си карам без нея. Повярваи те ми още на първите 5м усетих разликата колата се държеше по съвсем друг начин.
Който кара Е36 купе знае, че когато си смакне прозореца или си отвори врата и затвори след като тръгне и минава през някаква по голяма неравнос чува как стъклото му скърца и се намества. Това означава че купето се (гъне) отдава. До преди това и при мен се получаваше този проблем но след като я сложих такива скърцания и скрибуцания на наместване на стъклото нямаше. Колата стан като чук. Това даже го усетих и когато я бях махнал за ден, просто бях забрвил в парвия момент и при първото скръзване докато се осъзная какво става.
Чесно бих казал аз че не съжелявам, че съм си сложил.
Но според мен си има и недостатъци. При един удър в няма сначение ляво или дясно колело, всичко каквото се случи на едното колело, на другото се предава по същия начин само че в огледален образ.
Искам още нечо да ви кажа, че доста тързих из форума може би 4-5 дена докато се убедя че никои не се е занимавал да си прави подобно приспосодление. И реших да опита. като цялата работа ми стъпа на около 50-60лв като сложа и бензина в тази цена където съм бягал на пред на зад.
Снимки може да погледнете в галерията ми
Услех на тези който имат мерака да си правят и измислят съмички някой нещица по колите.
Благодаря и на админите за форума. Ще се радвам освен подфорум "тунинг" да направят и под форум "направи си сам".
След това се поразрових малко из нета и истигнах окончателно до извода, ми трябва съвсем друга разпънка за моя мотор.
Гледах търсих исках да си поръчам от тук от там но цената беше някъде от порядъка на 400-500 лв. Разроеих се пак в нета и намерих снимки всякакви снимани само разпънките или по какъв начин стоят на колата и след това се залових на работа.
Изнамерих една водопроводна тръба от гаража и с малко ваображение работата се получи. За винтът който разпъва бомбетата и като цяло в моя вариант той върши цялата работа. Имам си стругар много стабилен пич, който си разбира от тработата като предварително му бях начертал какво трябва да направи и не се самнявах, че ще остави работата на никаде. Също така самите дискове на които заварих вече огънатите тръби, той стругаря ми ги направи от едно парче 5мм ламарина.
След като всички детаили бяха готови хванах се с СО2-то и започнах да заварям. След това боядисване.
Да чева тук кои ли знай какви мисли. Един казва, че се слагала когато колата е на земята, друг че трябвало да бъде вдигната, трети казва че се натягала само с на рака и т.н.
Аз постъпих по следния начин: наложих разпънката на бомбетата обрат 6-те гаийки на тампоните и започнах да вдигам колата паралелно от двете страни с два крика докато не отлепя двете гуми с по 2-3см. След това започнах да въртя винта и да ви кажа в началото беше трудно докато изравня размера, понеже колата вече беше във въздуша и бомбетата се бяха събрали. Въртях въртях на ръка докато вече неможех, след това вчех един ключ и натегнах с него. Пуснах колата и направих един тест. Просто разликата си я имаше макар и със стандартно окачване. Преди при преминаване на легнал полицай с едната гума ми подскачаше само едната, а сега като минавам по същия начин имам чувството се ми се надига цялата предница.
Веднъж поради проблем с колекторите, разглабях ги там чистих си ги. Бях я махнал и касно вечерта я събрах и си казах, че ще я слагам утре, а на другия ден ще си карам без нея. Повярваи те ми още на първите 5м усетих разликата колата се държеше по съвсем друг начин.
Който кара Е36 купе знае, че когато си смакне прозореца или си отвори врата и затвори след като тръгне и минава през някаква по голяма неравнос чува как стъклото му скърца и се намества. Това означава че купето се (гъне) отдава. До преди това и при мен се получаваше този проблем но след като я сложих такива скърцания и скрибуцания на наместване на стъклото нямаше. Колата стан като чук. Това даже го усетих и когато я бях махнал за ден, просто бях забрвил в парвия момент и при първото скръзване докато се осъзная какво става.
Чесно бих казал аз че не съжелявам, че съм си сложил.
Но според мен си има и недостатъци. При един удър в няма сначение ляво или дясно колело, всичко каквото се случи на едното колело, на другото се предава по същия начин само че в огледален образ.
Искам още нечо да ви кажа, че доста тързих из форума може би 4-5 дена докато се убедя че никои не се е занимавал да си прави подобно приспосодление. И реших да опита. като цялата работа ми стъпа на около 50-60лв като сложа и бензина в тази цена където съм бягал на пред на зад.
Снимки може да погледнете в галерията ми
Услех на тези който имат мерака да си правят и измислят съмички някой нещица по колите.
Благодаря и на админите за форума. Ще се радвам освен подфорум "тунинг" да направят и под форум "направи си сам".
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани