шпер на нормален диференциал
Модератор: bum_bum
- L_e_K_e_T_o///M///
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: пак БМВ
- Детайли за колата: черно БМВ
здр
така или иначе никоъ не отгожаря за самата тема как варви проекта до каде е стигнал 4е нямам тарпение моя диф и даси го взема шпер че.
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
трябва да се подсигори всичко на 1000% за да няма рекламации изчакайте няколко варналии ще сме опитните зайчета
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Е да ми сложат един безплатен за тест и да съм зайче. Ще се чувствам използван, но ще преодолея някак си психическият шок.
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
У плевен си имаме вече една такава зглобка ,сами си ги правим само че още несме осъвършенствали системата на шперосване и % е много малък ама си бачка ша видим как ще се представи на събора системата ,все пак ша носим един диф. резерва
- нино
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Даваите пичаги само така.
Аз имам няколко питания?
Как аджеба определяме колко процента е в схемата?
При този вариянт стружки ще си има нама начин друг е въпроса до каква степен ще врдят на лагерите.
И като гледам на първия клип в началото нещо изпусна маи му трябва щипкане на съединителя за да зацепва?
Много се радвам на тая иновация макар че не разбирам как чупите големите прасета всеки месец.
Аз имам няколко питания?
Как аджеба определяме колко процента е в схемата?
При този вариянт стружки ще си има нама начин друг е въпроса до каква степен ще врдят на лагерите.
И като гледам на първия клип в началото нещо изпусна маи му трябва щипкане на съединителя за да зацепва?
Много се радвам на тая иновация макар че не разбирам как чупите големите прасета всеки месец.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
нино написа:От какъв матерял правите плочите?
майстора не дава подробности защото още не се е получило както трябва понеже не може да се занимава само с това трябва да се бачка за да има лев в България сме все пак и другото лошо е че дифовете не могат да случат на читава кола я двигатела ще здаде багажа я нещо друго и така
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Стружки има да ,обаче ако е чист магнита коит ги лови може би няма да стане проблем с лагерите .Като цяло системата обаче деиства обратнопропорцинално на истинския шпер поне според мен защото тая система колкот повече се натовари едното колело толкова повече деитва като отворен диф. а оригиналния шпер до колкот знам заключва когато се изменят ъгловите скорости на двете колела една спрямо друга,обаче за сега оплаквания няма с машината
- Spectral
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Това ти ли си бил Тия белите Е30-ки бяха сила Браво за постижението! Лятото и аз ще имам нужда от нещо такова. Просто се чудя дали 100% шпер със заварка е по-добър вариянт или шпер с ограничено приплъзване? Става дума за каране на писта.
BMW only!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Мне аз карам една маслено зелена акула ,иначе сме групичка 4-5 момчета с такива коптори до 90-ти набор и си правим технически експерименти сякакви с машините и за сега все нагоре се движим както се вижда.Иначе за 100% шпер и аз съм навит да го тествам все пак малкия с М-та (денис) беше забил заварен диф на Е36-та и си доде събота сутринта и си отупа всички в големия клас кат си пиши по букварите такаче явно заварения диф става и за пистово каране стига да му хванеш цаката и да имаш повечко части от към полуоски и карета че чувам че много си ядат тия 100%-те
- Dafy
- младши ентусиаст
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
само не мога да разбера, след като сте експерементирали и става защо никой не си направи труда да даде едно чертежче с размери ...
както и да е не сме некадърници ще си го измерим и ще си направим и ние експериментче ... какво пък ... в най-лошия случай ще счупи лагерите от стружки ...
Успех колеги ...
както и да е не сме некадърници ще си го измерим и ще си направим и ние експериментче ... какво пък ... в най-лошия случай ще счупи лагерите от стружки ...
Успех колеги ...
- E30_M_Tech_ll
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
схемата издържа само около 1000 км след това става отворен затова никой не се занимава с нея
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: шпер на нормален диференциал
ЗДР в момента мисля по един проект пак за заключване на отворен диф но съм го нахвърлял само мато идея, но съм задвижил нещата след като стане и го тесвам ще пусна тема със снимки и обяснения кое как съм направил. Но нека не бързаме нещата не зависят само от мен доста тарсих стругат който да ми се навие на акала за да изработи допълнителните детайли които ще вкарам като цяло. Просто искам да кажа очакваите ското тема: Направи си сам шпер със възможност за регулиране на заклучването до 100%.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: шпер на нормален диференциал
beco109 написа:ЗДР в момента мисля по един проект пак за заключване на отворен диф но съм го нахвърлял само мато идея, но съм задвижил нещата след като стане и го тесвам ще пусна тема със снимки и обяснения кое как съм направил. Но нека не бързаме нещата не зависят само от мен доста тарсих стругат който да ми се навие на акала за да изработи допълнителните детайли които ще вкарам като цяло. Просто искам да кажа очакваите ското тема: Направи си сам шпер със възможност за регулиране на заклучването до 100%.
ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани