шпер на нормален диференциал

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 19 Фев 2008, 11:04

дай снимки да го видиме тоя диф от вътре :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2008, 12:30

t_andonov написа:а ако шпера е поизносен възможно ли е при донъти едната гума да се върти с по голяма скорост от другата и в първия момент да те заблуди че е отворен диф



ако плавно натовариш двигателя и завиеш шпера си приплъзва,то тва си е лсд все пак,когато стъпи едната гума на пясък а другата на асвалт при плавно потегляне ако има разлика повече от 25 процента в сцеплението между двете гуми пак ще приплъзне,но когато дадеш пълна гас и пуснеш саединителя то двете гуми ряско ще загубят сцепление от ударните сили в началото,тогава повишеното триене на дифа ти помага по малко натоварената гума да не си възвърне сцеплението.утре като посъживим мотора на оня умрял кораб,ще взема камерата и ще направя по подробни снимки и видео :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 19 Фев 2008, 14:41

t_andonov написа:
stambo_81dg написа:тва първото и то е без шпер
http://youtube.com/watch?v=FGrHZ9XRUoQ

тва първото като беше в мен имаше шпер да не сте го счупили бе :shock: и като гледам май-пак е със шпер


зеленото няма шпер незнам дали преди е имало но върти и двете гуми
от много бърнаути явно се ошперяват :mhihi: :mhihi: :mhihi: :shock:
имаше едно друго пак така без шпер беше и беше подложено на яко бърнаути и то ззе да върти двете гуми винаги :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2008, 15:16

stambo_81dg написа:
t_andonov написа:
stambo_81dg написа:тва първото и то е без шпер
http://youtube.com/watch?v=FGrHZ9XRUoQ

тва първото като беше в мен имаше шпер да не сте го счупили бе :shock: и като гледам май-пак е със шпер


зеленото няма шпер незнам дали преди е имало но върти и двете гуми
от много бърнаути явно се ошперяват :mhihi: :mhihi: :mhihi: :shock:
имаше едно друго пак така без шпер беше и беше подложено на яко бърнаути и то ззе да върти двете гуми винаги :shock:


има нещо такова,и мойто предното като карах на пистата добре се пързаляше без шпер,но като позагреят гумите при най малката промяна в сцеплението одзад спира да се занася задницата и приплъзва предницата,доста пъти се запознах с мантинелите и с гумите на пистата :) ето едно клипче на мойта 316-ка без шпер
http://www.vbox7.com/play:27d4f91e

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 19 Фев 2008, 15:45

Гледам че караш на Виница.. имаш ли идея с кого трябва да се говори ако искаме да резервираме пистата за един ден и да се каат коли на нея а не картинги? за лятото става върпос;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2008, 15:57

Giorceto написа:Гледам че караш на Виница.. имаш ли идея с кого трябва да се говори ако искаме да резервираме пистата за един ден и да се каат коли на нея а не картинги? за лятото става върпос;)



тази седмица тече записването за 2-ри кръг от италианското преследване.състезанието ще бъде на 24 този месец а тренировката на 23.до колкото знам пистата неможе да се резервира защото не е предвидена за автомобили,сиреч ако ежедневно се карат там асфалта ще здаде багажа много бързо.ако имаше такава възможност повярвай че неможеш да се вредиш от желаещи да си трошат колите там :D
пистата има и сайт http://www.varnakarting.com/
тук можеш да научиш повече :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 0:23

приключихме с тестовете,ето и резултати
http://www.vbox7.com/play:ca776da1
http://www.vbox7.com/play:07891fee
http://www.vbox7.com/play:b14466d6
последния клип е с е34 при същите условия с отворен диференциал
смятам че теста е успешен,ефекта е осезаем :D

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 20 Фев 2008, 0:26

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Фев 2008, 0:28

kirililiev написа:приключихме с тестовете,ето и резултати
http://www.vbox7.com/play:ca776da1
http://www.vbox7.com/play:07891fee
http://www.vbox7.com/play:b14466d6
последния клип е с е34 при същите условия с отворен диференциал
смятам че теста е успешен,ефекта е осезаем :D


Евала мом4ета :bowdown: шпер отсекъде дайте некъв телефон за връзка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 20 Фев 2008, 2:49

има черта, нема черта :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Фев 2008, 7:43

Митко Ганчев написа:има черта, нема черта :winky:
тоо4но за това говорех и съм яко изкефен от факта 4е има и други луди дето тестват и снимат та ни отварят о4ите за некои неща евала.

бтв. полу4их телефон на мом4ето който прави ''желязото'' днес ще се 4уем и можеби и аз ще се уредя със заклю4ва4ка за отворен диф:lol:
Последна промяна ludiagsm на 20 Фев 2008, 11:57, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.12.2005

Мнение от kosa4a » 20 Фев 2008, 11:07

нещо не ми става ясно обаче.ефекта след цялата процедура 100% шпер ли е или е с ограничено> колегата ме обърка с тази "заключвачка"/ да не е скоба за 100%. обяснете по подробно оттук оттам и цена на удоволствието все пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Фев 2008, 11:32

предполагам 4е е нещо подобно на това : тук е преправен отворен диф на кола с предно Изображение


а тук един приател от русе си игра с една жигулга турбо 280 коньова и имаше услех пак със същата джаджа Изображение


Изображение


Изображение

тук подреждат прожинките и стягат на преса Изображение


след като приберат двете пло4и една към друга ги фиксират с два болта да са плътно прибрани една към друга за да се пъхнат вътре в дифа


Изображение


след като се сложат в дифа болт4етата се отвиват и пло4ите стягат планетите една спрямо друга от там и двете полуоски Изображение

Изображение

раз4ита с ена слилата на триене която се създава от прожинките и диства между пло4ите и планетните колела

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Фев 2008, 12:04

kosa4a написа:нещо не ми става ясно обаче.ефекта след цялата процедура 100% шпер ли е или е с ограничено> колегата ме обърка с тази "заключвачка"/ да не е скоба за 100%. обяснете по подробно оттук оттам и цена на удоволствието все пак


не е 100% просто осигурява известно усилие между двете гуми ,усилието зависи от силта на триене между планетите :uups: и пло4ите както и от силата на прожините

абе говорих сега със мом4ето дет ги прави от това което ми обясни разбрах 4е нещата са сериозни и скоро ще има яко шперосани бмв-нца и други
Последна промяна ludiagsm на 20 Фев 2008, 13:27, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 12:52

ludiagsm написа:
kosa4a написа:нещо не ми става ясно обаче.ефекта след цялата процедура 100% шпер ли е или е с ограничено> колегата ме обърка с тази "заключвачка"/ да не е скоба за 100%. обяснете по подробно оттук оттам и цена на удоволствието все пак


не е 100% просто осигурява известно усилие между двете гуми ,усилието зависи от силта на триене между сателитите и пло4ите както и от силата на прожините

абе говорих сега със мом4ето дет ги прави от това което ми обясни разбрах 4е нещата са сериозни и скоро ще има яко шперосани бмв-нца и други





точно така работи,процентите зависят от натяга на пружините и сцеплението на фрикционните дискове,при нормален завой с малко гас си приплъзват,но при ряско потегляне си остават зацепенинай важна е изработката на фрикционния диск,с обикновенна стомана не става.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook