шпер на нормален диференциал

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: пак БМВ
Детайли за колата: черно БМВ

здр

Мнение от L_e_K_e_T_o///M/// » 13 Апр 2008, 21:43

така или иначе никоъ не отгожаря за самата тема как варви проекта до каде е стигнал 4е нямам тарпение моя диф и даси го взема шпер че. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Мнение от sharkvn » 28 Апр 2008, 21:19

трябва да се подсигори всичко на 1000% за да няма рекламации изчакайте няколко варналии ще сме опитните зайчета
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 29 Апр 2008, 10:46

Е да ми сложат един безплатен за тест и да съм зайче. Ще се чувствам използван, но ще преодолея някак си психическият шок.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 30 Апр 2008, 16:20

У плевен си имаме вече една такава зглобка ,сами си ги правим само че още несме осъвършенствали системата на шперосване и % е много малък ама си бачка ша видим как ще се представи на събора системата ,все пак ша носим един диф. резерва :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 12 Май 2008, 22:33

От какъв матерял правите плочите?
INTERSCAN RALLY TEAM

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 13 Май 2008, 7:52

Даваите пичаги само така.
Аз имам няколко питания?
Как аджеба определяме колко процента е в схемата?
При този вариянт стружки ще си има нама начин друг е въпроса до каква степен ще врдят на лагерите.
И като гледам на първия клип в началото нещо изпусна маи му трябва щипкане на съединителя за да зацепва?
Много се радвам на тая иновация макар че не разбирам как чупите големите прасета всеки месец.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Мнение от sharkvn » 13 Май 2008, 23:03

нино написа:От какъв матерял правите плочите?

майстора не дава подробности защото още не се е получило както трябва понеже не може да се занимава само с това трябва да се бачка за да има лев в България сме все пак и другото лошо е че дифовете не могат да случат на читава кола я двигатела ще здаде багажа я нещо друго и така
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 13 Май 2008, 23:03

Стружки има да ,обаче ако е чист магнита коит ги лови може би няма да стане проблем с лагерите .Като цяло системата обаче деиства обратнопропорцинално на истинския шпер поне според мен защото тая система колкот повече се натовари едното колело толкова повече деитва като отворен диф. а оригиналния шпер до колкот знам заключва когато се изменят ъгловите скорости на двете колела една спрямо друга,обаче за сега оплаквания няма с машинатаИзображение :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E39 530d sport

Мнение от Spectral » 13 Май 2008, 23:15

И аз съм много навит за това шперче.Успех с тестовете и всичко останало.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 14 Май 2008, 8:15

Това ти ли си бил :shock: Тия белите Е30-ки бяха сила :twisted: Браво за постижението! Лятото и аз ще имам нужда от нещо такова. Просто се чудя дали 100% шпер със заварка е по-добър вариянт или шпер с ограничено приплъзване? Става дума за каране на писта.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 15 Май 2008, 15:28

Мне аз карам една маслено зелена акула ,иначе сме групичка 4-5 момчета с такива коптори до 90-ти набор и си правим технически експерименти сякакви с машините и за сега все нагоре се движим както се вижда.Иначе за 100% шпер и аз съм навит да го тествам все пак малкия с М-та (денис) беше забил заварен диф на Е36-та и си доде събота сутринта и си отупа всички в големия клас кат си пиши по букварите такаче явно заварения диф става и за пистово каране стига да му хванеш цаката и да имаш повечко части от към полуоски и карета че чувам че много си ядат тия 100%-те :twisted:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 22 Апр 2009, 13:44

само не мога да разбера, след като сте експерементирали и става защо никой не си направи труда да даде едно чертежче с размери ...
както и да е не сме некадърници ще си го измерим и ще си направим и ние експериментче ... какво пък ... в най-лошия случай ще счупи лагерите от стружки ...
Успех колеги ...
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 23 Апр 2009, 8:04

схемата издържа само около 1000 км след това става отворен ;) затова никой не се занимава с нея ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от beco109 » 16 Яну 2010, 23:02

ЗДР в момента мисля по един проект пак за заключване на отворен диф но съм го нахвърлял само мато идея, но съм задвижил нещата след като стане и го тесвам ще пусна тема със снимки и обяснения кое как съм направил. Но нека не бързаме нещата не зависят само от мен доста тарсих стругат който да ми се навие на акала за да изработи допълнителните детайли които ще вкарам като цяло. Просто искам да кажа очакваите ското тема: Направи си сам шпер със възможност за регулиране на заклучването до 100%.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от kirililiev » 16 Яну 2010, 23:16

beco109 написа:ЗДР в момента мисля по един проект пак за заключване на отворен диф но съм го нахвърлял само мато идея, но съм задвижил нещата след като стане и го тесвам ще пусна тема със снимки и обяснения кое как съм направил. Но нека не бързаме нещата не зависят само от мен доста тарсих стругат който да ми се навие на акала за да изработи допълнителните детайли които ще вкарам като цяло. Просто искам да кажа очакваите ското тема: Направи си сам шпер със възможност за регулиране на заклучването до 100%.


ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook