До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Окт 2007, 8:40

Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. ;)Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. :mhihi:Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре. :mhihi:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 03 Окт 2007, 8:47

zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. ;)Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. :mhihi:Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре. :mhihi:

Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно :?: Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Окт 2007, 14:04

Айде нека да спрат всякакви спорове: ;)

Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 03 Окт 2007, 15:07

zvetiko написа:Айде нека да спрат всякакви спорове: ;)

Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Явно става с трънски тунинг при Е34 :mhihi: Язък, аз се кълнах в софтуера :D


Предавам се :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Окт 2007, 16:53

zvetiko написа:Айде нека да спрат всякакви спорове: ;)

Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри. :mhihi: :mhihi: :mhihi:


най-накрая прочетох един смислен пост поздравления :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Окт 2007, 19:14

bawareca написа:
zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. ;)Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. :mhihi:Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре. :mhihi:

Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно :?: Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная :mhihi:


Овърклокването се правни точно като се среже или запои някоя жичка и така се отключва фабрично заключената по-висока честота.Съжалявам ,че те разочаровах. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 03 Окт 2007, 19:30

zvetiko написа:
bawareca написа:
zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. ;)Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. :mhihi:Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре. :mhihi:

Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно :?: Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная :mhihi:


Овърклокването се правни точно като се среже или запои някоя жичка и така се отключва фабрично заключената по-висока честота.Съжалявам ,че те разочаровах. :mhihi:
Добре сега последно...........това с 1.6бара как го постигна, с оригиналните настройки на помпата-гориво и аванс, или :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 03 Окт 2007, 19:32

ludiagsm написа:
най-накрая прочетох един смислен пост поздравления :!:
Кое е безсмислено в тая тема :?: На мен тоя пост ми звучи като констатация, не като смислено нещо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Окт 2007, 19:56

МАЧКАТОР написа:
zvetiko написа:
bawareca написа:
zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. ;)Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. :mhihi:Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре. :mhihi:

Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно :?: Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная :mhihi:


Овърклокването се правни точно като се среже или запои някоя жичка и така се отключва фабрично заключената по-висока честота.Съжалявам ,че те разочаровах. :mhihi:
Добре сега последно...........това с 1.6бара как го постигна, с оригиналните настройки на помпата-гориво и аванс, или :?:


Не съм пипал помпата,днес-само вадих и затапвах и отпушвах.Преди време и бях правил някакви настройки на милимоловете,така ,че да ми харесва как върви колата .Ъгъла на впръскване също не съм го пипал.

Ето ти някои други неща които забелязах-бях ги писал на личен на Иван:




Значи правих го номера с елеминиране на байпасният клапан, при отпушен и запушен АГР.
Когато е запушен стрелката върви бързо и плавно до 1.6
Когато е отпушен стрелката върви на степени и по-бавно.

Същото се отнася и при нормална работа на турбото до 1бар

Когато АГР е запушен турбото прави налягане по-бързо,но колата ускорява по-зле,когато не съм елеминирал байпасният клапан-може би сместа се обеднява.Без байпасен клапан като ,че ли не усетих разлика при запушен и отпушен АГР.

С една дума при градско каране по-добре АГР да си е отпушен.Не знам на дълъг път ,при постоянни по-високи обороти ,дали сместа няма да се обеднява и колата да е по-мудна.

Според теб до колко бара може да се натегне турбото ,без опасност за двигателя.


Поста ми наистина е констатация и всички мнения са изключително ценни за повишаване на познанията ни в теорията и практиката на ДВГ. ;) Лично аз ,благодарение на колегата МАЧКАТОР и ИВАН научих много неща. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 03 Окт 2007, 20:19

То хубаво, че разбрахме опитно, ама надали ще имам Е34 :mhihi: Както и да е, излиза, че новата електроника не е същата, или пък има общо и дали колата е автоматик, макар че не виждам логична връзка де :D За клапана за рециркулация е сигурно, че играе роля, тъй като все пак си е в колектора. Хубаво е , че си държиш на думата и намери време да пробваш, поздравления :D

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 04 Окт 2007, 7:16

МАЧКАТОР написа:
ludiagsm написа:
най-накрая прочетох един смислен пост поздравления :!:
Кое е безсмислено в тая тема :?: На мен тоя пост ми звучи като констатация, не като смислено нещо :mhihi:

Не смей да спориш с ТУНЕРА :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 04 Окт 2007, 7:36

bawareca написа:
МАЧКАТОР написа:
ludiagsm написа:
най-накрая прочетох един смислен пост поздравления :!:
Кое е безсмислено в тая тема :?: На мен тоя пост ми звучи като констатация, не като смислено нещо :mhihi:

Не смей да спориш с ТУНЕРА :mhihi:
Така на края се включи деканът- изказа мнение, написа тройките, скъса няколко негодника и си излезе от аулата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 04 Окт 2007, 20:45

zvetiko написа:Айде нека да спрат всякакви спорове: ;)

Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри. :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Поздравления, сега може да пуснеш тема в раздел КУПУВА "Търся глава за ТДС", ако го караш често на 1.6 определено ще ти се наложи :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Окт 2007, 20:58

имам , 1000лв :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 04 Окт 2007, 21:56

необорудвана му я дай :mhihi:
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook