До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..
Модератор: bum_bum
Здравейте,
Всичко описано по горе, важи и за тебе колега.
Може да прочетеш и тази тема и да си добавиш и кулера.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=80591&highlight=td+%EA%FA%EC+tds
Поздрави
vromosa написа:Смисъл такъв искам да попитам саштото ли се отнася за 325тд.Защото до колкото чета се пише за Е34.
Всичко описано по горе, важи и за тебе колега.
Може да прочетеш и тази тема и да си добавиш и кулера.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=80591&highlight=td+%EA%FA%EC+tds
Поздрави
- suravia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: русе
- Кара: 325tds
pavlin_e30 написа:слабо си чел
доста слабо даже! че чак никак
вземи прочети наистина
или миго подари щом нети вьрши работа този бустконтролер
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)
- vromosa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Бургас,Valencia
- Кара: ше Delphin metallic
Здравейте,
vromosa написа:
Смисъл такъв искам да попитам саштото ли се отнася за 325тд.Защото до колкото чета се пише за Е34.
Всичко описано по горе, важи и за тебе колега.
Може да прочетеш и тази тема и да си добавиш и кулера.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... %FA%EC+tds
Поздрави
мерси колега
vromosa написа:
Смисъл такъв искам да попитам саштото ли се отнася за 325тд.Защото до колкото чета се пише за Е34.
Всичко описано по горе, важи и за тебе колега.
Може да прочетеш и тази тема и да си добавиш и кулера.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... %FA%EC+tds
Поздрави
мерси колега
- mx13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
swh_bmw написа:Здравейте,
Все се канех да попитам но не ми оставаше време. Взех един един boostcontrol и го вързах между колектора и бай паса на турбината. Когато натегна този boostcontrol независимо на колко бара(на 1.2,1.6 и 2.0) след 2500 RPM ги надува но зависи от натоварването ги испуска до 0.8~0.9 бара(което си е настроен бай-паса) и после тръгва пак да вдига налягането до определеното от мен настройка. Въпроса ми е да не би boostcontrola да е калпав(нещо евтино е около 45 лв беше май) да не успява да задържа налягането и докато се възтанови да изпуска повечото, или да предположите някаква друга причина.
п.п
Това е снимката на комплекта който купих. По принцип използвам само у-вото върху което пише boostcontroller, не съм включил в схемата малкия тройник(така и не разбрах за какво може да ми служи)
Поздрави
ами казано просто значи нищо не си направил!!!!!
в това малкото трипътниче има клапанче
и когато се постави както трябва се поучава ефекта на редозир винтила
трипътника се слага м/у колектора и клапана като се следи посоката указана със СТРЕЛКА
стрелката трябава да сочи клапана
а от третия край вкарваш маркуче в входа на това дето ти си го ползвал!
така се регулира налягането между буустконтролера и клапана!!!!
- mx13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
от личен опит с 2.4тд мога да ви кажа че колата върви най-добре с налягане 0.1 по-голямо от стандартното,но и с бутната помпа!!!
(0.8сток)
надух я на 1.2-1.3 колата вървеше много до 3500 оборота и то само на 1 и 2ра,след това направо угасяше,демек компа влиза в защитен режим!!!
Бих искал някой да ми покаже къде е МАП сензора на този двигател!!!
(0.8сток)
надух я на 1.2-1.3 колата вървеше много до 3500 оборота и то само на 1 и 2ра,след това направо угасяше,демек компа влиза в защитен режим!!!
Бих искал някой да ми покаже къде е МАП сензора на този двигател!!!
mx13 написа:ами казано просто значи нищо не си направил!!!!!
в това малкото трипътниче има клапанче
и когато се постави както трябва се поучава ефекта на редозир винтила
трипътника се слага м/у колектора и клапана като се следи посоката указана със СТРЕЛКА
стрелката трябава да сочи клапана
а от третия край вкарваш маркуче в входа на това дето ти си го ползвал!
така се регулира налягането между буустконтролера и клапана!!!!
Здравейте,
Набързо начертах на paint brush схемата както съм свързал но пак не действа както трябва. В това състояние не зависимо какво съм настроил на boostcontrol'а винаги надува около 1.8~1.9 бар'а. Явно трябва да се включи и третия вход но не разбрах къде, от описаното.
Със зелените стрелкички е посочен пътя на въздуха(също посоката на трипътника е както пътя на въздуха). Ако може да ми опишите пак с проста схема ще съм благодарен.
Поздрави
Искам да изкажа впе4атления от ''4овъркнето''ми по тдс-а:
1-пове4е нафта от гнп(пло4ката)-всеки знае ефекта.
2-намален ъгъл на впръскване --колата тръгва много по добре над 3500оборота.
3-размяна на вакумите--има ефект при старт(ниските обороти)при които мотора бе муден след намалянето ъгъла н впр.
4-запушен АГР-клапан --турбината се развърта по бързо,тъи като ползва ''вси4ките''изгорели газове
5-изтърбушен катализатор--ефекта е ясен.
п.п Пуснх темата за турбината и благодаря на вси4ки колеги,които се вкл.,извода за мене е ,4е това става само за е34 тдс,за е39-Дебитомера намаля разхода ,но и пре4и за ''домашни настроики''-Там маи 4ипа решава нещата.
Забележка:марку4ите за вакум трябва да са добре укрепени и винаги 4исти,заедно с тепературния дат4ик в колектора(за тдс без дебитомер).
РЕЗУЛТАТ-мотор които се форсира добре във всеки режим,непроменен разход,ли4но при мене е 8,9/100 смесен(автоматик)
Лош ефект е трудния старт при загрял мотор(заради изменения ъгъл на впъскване),с по-голяма батерия нещата си идват на място.
Съветвам колегите с автомати4ни скорости да спрат до тук,тъи като пове4ето са оборудвани с ZF5HP18 и ''лимита'' им е до 310нм(конските сили не пре4ат на автоматика,но въртящия момент го 4упи).Колегите с ръ4ни скорости могат спокоино на надуят леко турбината,придружено задължително с промяна на съпротивлението на ''умната''дюза,защото заводско тя ще спре горивото, пуснато от МАП-а,в следствие от повишеното налягъне на турбината.УСПЕХ на вси4ки и си пазете ''главите''
1-пове4е нафта от гнп(пло4ката)-всеки знае ефекта.
2-намален ъгъл на впръскване --колата тръгва много по добре над 3500оборота.
3-размяна на вакумите--има ефект при старт(ниските обороти)при които мотора бе муден след намалянето ъгъла н впр.
4-запушен АГР-клапан --турбината се развърта по бързо,тъи като ползва ''вси4ките''изгорели газове
5-изтърбушен катализатор--ефекта е ясен.
п.п Пуснх темата за турбината и благодаря на вси4ки колеги,които се вкл.,извода за мене е ,4е това става само за е34 тдс,за е39-Дебитомера намаля разхода ,но и пре4и за ''домашни настроики''-Там маи 4ипа решава нещата.
Забележка:марку4ите за вакум трябва да са добре укрепени и винаги 4исти,заедно с тепературния дат4ик в колектора(за тдс без дебитомер).
РЕЗУЛТАТ-мотор които се форсира добре във всеки режим,непроменен разход,ли4но при мене е 8,9/100 смесен(автоматик)
Лош ефект е трудния старт при загрял мотор(заради изменения ъгъл на впъскване),с по-голяма батерия нещата си идват на място.
Съветвам колегите с автомати4ни скорости да спрат до тук,тъи като пове4ето са оборудвани с ZF5HP18 и ''лимита'' им е до 310нм(конските сили не пре4ат на автоматика,но въртящия момент го 4упи).Колегите с ръ4ни скорости могат спокоино на надуят леко турбината,придружено задължително с промяна на съпротивлението на ''умната''дюза,защото заводско тя ще спре горивото, пуснато от МАП-а,в следствие от повишеното налягъне на турбината.УСПЕХ на вси4ки и си пазете ''главите''
ivan. написа:.......Колегите с ръ4ни скорости могат спокоино на надуят леко турбината,придружено задължително с промяна на съпротивлението на ''умната''дюза,защото заводско тя ще спре горивото, пуснато от МАП-а,в следствие от повишеното налягъне на турбината.УСПЕХ на вси4ки и си пазете ''главите''
Здравейте,
Искам да благодаря за хубавото обобщение. Може ли малко да обясниш за съпротивлението на оная дюза. Как може да се настрои за по високо налягане.
Поздрави
- mx13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
swh_bmw написа:mx13 написа:ами казано просто значи нищо не си направил!!!!!
в това малкото трипътниче има клапанче
и когато се постави както трябва се поучава ефекта на редозир винтила
трипътника се слага м/у колектора и клапана като се следи посоката указана със СТРЕЛКА
стрелката трябава да сочи клапана
а от третия край вкарваш маркуче в входа на това дето ти си го ползвал!
така се регулира налягането между буустконтролера и клапана!!!!
Здравейте,
Набързо начертах на paint brush схемата както съм свързал но пак не действа както трябва. В това състояние не зависимо какво съм настроил на boostcontrol'а винаги надува около 1.8~1.9 бар'а. Явно трябва да се включи и третия вход но не разбрах къде, от описаното.
Със зелените стрелкички е посочен пътя на въздуха(също посоката на трипътника е както пътя на въздуха). Ако може да ми опишите пак с проста схема ще съм благодарен.
Поздрави
ето така го направи и всичко ще е ОК!!!!
- mx13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
я ме светнете какви са стойностите на съпротивлението на умната дюза и за какво служи тя???????????
мога ли чрез някакви манипулации да си кача разхода,демек да и пусна повече нафта че не ми достига нещо!!!
и къде стой мап сензора за 2.4тд??????????
мога ли чрез някакви манипулации да си кача разхода,демек да и пусна повече нафта че не ми достига нещо!!!
и къде стой мап сензора за 2.4тд??????????
- frankiewilde
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 26.06.2012
- Пол: Мъж
Re:
Ти луд ли си колкото повече го надуеш по малко ще върви хахаххаха знам един ТДС 98 143 коня в момента е на 1.5 бара на вал е около 200 коня на 3та си варти задницата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани