До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 26 Фев 2008, 16:49

Здравейте,
vromosa написа:Смисъл такъв искам да попитам саштото ли се отнася за 325тд.Защото до колкото чета се пише за Е34.

Всичко описано по горе, важи и за тебе колега.
Може да прочетеш и тази тема и да си добавиш и кулера.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=80591&highlight=td+%EA%FA%EC+tds
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: русе
Кара: 325tds

Мнение от suravia » 26 Фев 2008, 22:42

pavlin_e30 написа:слабо си чел

доста слабо даже! че чак никак
вземи прочети наистина :mhihi:
или миго подари щом нети вьрши работа този бустконтролер
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Бургас,Valencia
Кара: ше Delphin metallic

Мнение от vromosa » 27 Фев 2008, 10:55

Здравейте,
vromosa написа:
Смисъл такъв искам да попитам саштото ли се отнася за 325тд.Защото до колкото чета се пише за Е34.

Всичко описано по горе, важи и за тебе колега.
Може да прочетеш и тази тема и да си добавиш и кулера.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... %FA%EC+tds
Поздрави

мерси колега :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 15 Апр 2008, 18:13

swh_bmw написа:Здравейте,
Все се канех да попитам но не ми оставаше време. Взех един един boostcontrol и го вързах между колектора и бай паса на турбината. Когато натегна този boostcontrol независимо на колко бара(на 1.2,1.6 и 2.0) след 2500 RPM ги надува но зависи от натоварването ги испуска до 0.8~0.9 бара(което си е настроен бай-паса) и после тръгва пак да вдига налягането до определеното от мен настройка. Въпроса ми е да не би boostcontrola да е калпав(нещо евтино е около 45 лв беше май) да не успява да задържа налягането и докато се възтанови да изпуска повечото, или да предположите някаква друга причина.

п.п
Това е снимката на комплекта който купих. По принцип използвам само у-вото върху което пише boostcontroller, не съм включил в схемата малкия тройник(така и не разбрах за какво може да ми служи)
Изображение

Поздрави

ами казано просто значи нищо не си направил!!!!!
в това малкото трипътниче има клапанче
и когато се постави както трябва се поучава ефекта на редозир винтила
трипътника се слага м/у колектора и клапана като се следи посоката указана със СТРЕЛКА
стрелката трябава да сочи клапана
а от третия край вкарваш маркуче в входа на това дето ти си го ползвал!
така се регулира налягането между буустконтролера и клапана!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 15 Апр 2008, 18:18

от личен опит с 2.4тд мога да ви кажа че колата върви най-добре с налягане 0.1 по-голямо от стандартното,но и с бутната помпа!!!
(0.8сток)
надух я на 1.2-1.3 колата вървеше много до 3500 оборота и то само на 1 и 2ра,след това направо угасяше,демек компа влиза в защитен режим!!!
Бих искал някой да ми покаже къде е МАП сензора на този двигател!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 26 Апр 2008, 20:53

mx13 написа:ами казано просто значи нищо не си направил!!!!!
в това малкото трипътниче има клапанче
и когато се постави както трябва се поучава ефекта на редозир винтила
трипътника се слага м/у колектора и клапана като се следи посоката указана със СТРЕЛКА
стрелката трябава да сочи клапана
а от третия край вкарваш маркуче в входа на това дето ти си го ползвал!
така се регулира налягането между буустконтролера и клапана!!!!


Здравейте,

Изображение
Набързо начертах на paint brush схемата както съм свързал но пак не действа както трябва. В това състояние не зависимо какво съм настроил на boostcontrol'а винаги надува около 1.8~1.9 бар'а. Явно трябва да се включи и третия вход но не разбрах къде, от описаното. :help:
Със зелените стрелкички е посочен пътя на въздуха(също посоката на трипътника е както пътя на въздуха). Ако може да ми опишите пак с проста схема ще съм благодарен.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 27 Апр 2008, 20:31

Искам да изкажа впе4атления от ''4овъркнето''ми по тдс-а:
1-пове4е нафта от гнп(пло4ката)-всеки знае ефекта.
2-намален ъгъл на впръскване --колата тръгва много по добре над 3500оборота.
3-размяна на вакумите--има ефект при старт(ниските обороти)при които мотора бе муден след намалянето ъгъла н впр.
4-запушен АГР-клапан --турбината се развърта по бързо,тъи като ползва ''вси4ките''изгорели газове
5-изтърбушен катализатор--ефекта е ясен.
п.п Пуснх темата за турбината и благодаря на вси4ки колеги,които се вкл.,извода за мене е ,4е това става само за е34 тдс,за е39-Дебитомера намаля разхода ,но и пре4и за ''домашни настроики''-Там маи 4ипа решава нещата.
Забележка:марку4ите за вакум трябва да са добре укрепени и винаги 4исти,заедно с тепературния дат4ик в колектора(за тдс без дебитомер).
РЕЗУЛТАТ-мотор които се форсира добре във всеки режим,непроменен разход,ли4но при мене е 8,9/100 смесен(автоматик)
Лош ефект е трудния старт при загрял мотор(заради изменения ъгъл на впъскване),с по-голяма батерия нещата си идват на място.
Съветвам колегите с автомати4ни скорости да спрат до тук,тъи като пове4ето са оборудвани с ZF5HP18 и ''лимита'' им е до 310нм(конските сили не пре4ат на автоматика,но въртящия момент го 4упи).Колегите с ръ4ни скорости могат спокоино на надуят леко турбината,придружено задължително с промяна на съпротивлението на ''умната''дюза,защото заводско тя ще спре горивото, пуснато от МАП-а,в следствие от повишеното налягъне на турбината.УСПЕХ на вси4ки и си пазете ''главите''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 29 Апр 2008, 15:03

ivan. написа:.......Колегите с ръ4ни скорости могат спокоино на надуят леко турбината,придружено задължително с промяна на съпротивлението на ''умната''дюза,защото заводско тя ще спре горивото, пуснато от МАП-а,в следствие от повишеното налягъне на турбината.УСПЕХ на вси4ки и си пазете ''главите''

Здравейте,
Искам да благодаря за хубавото обобщение. Може ли малко да обясниш за съпротивлението на оная :mhihi: дюза. Как може да се настрои за по високо налягане.
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 29 Апр 2008, 18:22

swh_bmw написа:
mx13 написа:ами казано просто значи нищо не си направил!!!!!
в това малкото трипътниче има клапанче
и когато се постави както трябва се поучава ефекта на редозир винтила
трипътника се слага м/у колектора и клапана като се следи посоката указана със СТРЕЛКА
стрелката трябава да сочи клапана
а от третия край вкарваш маркуче в входа на това дето ти си го ползвал!
така се регулира налягането между буустконтролера и клапана!!!!


Здравейте,

Изображение
Набързо начертах на paint brush схемата както съм свързал но пак не действа както трябва. В това състояние не зависимо какво съм настроил на boostcontrol'а винаги надува около 1.8~1.9 бар'а. Явно трябва да се включи и третия вход но не разбрах къде, от описаното. :help:
Със зелените стрелкички е посочен пътя на въздуха(също посоката на трипътника е както пътя на въздуха). Ако може да ми опишите пак с проста схема ще съм благодарен.
Поздрави

ето така го направи и всичко ще е ОК!!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 29 Апр 2008, 18:35

я ме светнете какви са стойностите на съпротивлението на умната дюза и за какво служи тя???????????
мога ли чрез някакви манипулации да си кача разхода,демек да и пусна повече нафта че не ми достига нещо!!!
и къде стой мап сензора за 2.4тд??????????

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 26.06.2012
Пол: Мъж

Re:

Мнение от frankiewilde » 26 Юни 2012, 14:32

Ти луд ли си колкото повече го надуеш по малко ще върви хахаххаха знам един ТДС 98 143 коня в момента е на 1.5 бара на вал е около 200 коня на 3та си варти задницата

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook