е36 м3 3.0 хедърси на м50б25 спешно
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
е36 м3 3.0 хедърси на м50б25 спешно
предлагат ми изпускателни колектори от е36 м3 3.0 (и трябва да реша до утре)
ще станат ли на м50б25 директно без доработка и има ли смисъл
като лека добавка към 2.8 строукъра
еб*си ямата за пари стана тази кола -
Castrol Edge Sport 10W60 8литра за 105 евро
предни вентилирани надупчени дискове zimmermann - 120 евро
предни накладки EBC green stuff - 65 евро
няма да казвам колко струваха е46 330и апаратите + е46 328 за отзад
май трябваше да почаквам и да си купя м3 направо.......
ще станат ли на м50б25 директно без доработка и има ли смисъл
като лека добавка към 2.8 строукъра

еб*си ямата за пари стана тази кола -
Castrol Edge Sport 10W60 8литра за 105 евро

предни вентилирани надупчени дискове zimmermann - 120 евро
предни накладки EBC green stuff - 65 евро
няма да казвам колко струваха е46 330и апаратите + е46 328 за отзад
май трябваше да почаквам и да си купя м3 направо.......




- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е36 м3 3.0 хедърси на м50б25 спешно
Откъм двигателя ще ти пасне идеялно ама долу на М3-ката са по дълги и ще се наложи твоите тръби да ги поскъсиш малко и да ги хванеш към колектора. Аз скоро си взех същият колектор от М3-ка ама при мен единият рънар е малко крив от удар и сега го правя. Ако не е тайна за колко ти го дават ???oxam написа:предлагат ми изпускателни колектори от е36 м3 3.0 (и трябва да реша до утре)
ще станат ли на м50б25 директно без доработка и има ли смисъл
като лека добавка към 2.8 строукъра![]()
еб*си ямата за пари стана тази кола -
Castrol Edge Sport 10W60 8литра за 105 евро![]()
предни вентилирани надупчени дискове zimmermann - 120 евро
предни накладки EBC green stuff - 65 евро
няма да казвам колко струваха е46 330и апаратите + е46 328 за отзад
май трябваше да почаквам и да си купя м3 направо.......
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
цената е 220 евро в добро състояние, и хич не се хваля ами се оплаквам....боли
ама нали няма безплатен обяд...
сигурен ли си че трябва да скъсявам и ако да с много ли? защото и без това ще махам катализаторите и дали ще стане скъсяването оттам?

сигурен ли си че трябва да скъсявам и ако да с много ли? защото и без това ще махам катализаторите и дали ще стане скъсяването оттам?




- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
oxam написа:цената е 220 евро в добро състояние, и хич не се хваля ами се оплаквам....болиама нали няма безплатен обяд...
сигурен ли си че трябва да скъсявам и ако да с много ли? защото и без това ще махам катализаторите и дали ще стане скъсяването оттам?


ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Колега това е доста преди катализатора. Просто оригиналните чугунени колектори са по къси с 15-сетина сaнтиметра от тези на М3-ката и трябват съвсем леки корекции. Отделно на този колектор от М3 има място и за лабд сондата и трябва да го запушиш с някой болтче щото на М50-то е доста по надолу по тръбите. Това е не е толкова сложно. Иначе цената е що-годе нормалнаoxam написа:цената е 220 евро в добро състояние, и хич не се хваля ами се оплаквам....болиама нали няма безплатен обяд...
сигурен ли си че трябва да скъсявам и ако да с много ли? защото и без това ще махам катализаторите и дали ще стане скъсяването оттам?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е36 м3 3.0 хедърси на м50б25 спешно
Аз дори имам същите. Купих ги преди около два месеца. Имаха на едно място леко огънато и ги оправих. И сега не остава време да ги сложа
Ама тези дни жега не жега ще взема да ги монтирам че срамота. Ще сложа снимки даже ако някой иска да види 



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
аз си взех ето тези, сега си чакам резонаторите от БГ и ще ги сложа,само дето имат 2 дупки за ламбда сонда - по една на всеки




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
тц, нямам грам време...събрах един кашон с части (не само по мотора) ама засега остават за август/септември защото ми се ходи на море. а и ми се въртят идеи за друга кола така че нямам идея какво ще стане.




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце я се похвали кво си събрал в кашона.oxam написа:тц, нямам грам време...събрах един кашон с части (не само по мотора) ама засега остават за август/септември защото ми се ходи на море. а и ми се въртят идеи за друга кола така че нямам идея какво ще стане.




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани