Събери-чарк е46 за писта

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.10.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: направо
Детайли за колата: Е46 320ci,E46 328ci

Събери-чарк е46 за писта

Мнение от e46fanatics » 25 Дек 2018, 1:06

Здравейте колеги.Заради многото свободно време,което ми се очерта след лятото ме хванаха лудите и реших да правя е46 за дрифт/тайм атак.Мислех да си направя евридейката/е46 купе/,дето я тъпча от 3г,но реших да не правя глупости.Взех друго е46 купе,която ще влиза под 125 милиметровия(падам си по малки флексове) :mhihi:
Проекта е:
е46 купе с клетка от тръби 45х2.5мм(няма да е по приложение Ж)Проекта е в сфера хоби и ще си остане там засега
м52б28ту с изпускатели от м52 единичен ванос тръбните.Назад с резонатори и изхода ще е преди задна лява гума.
Кутия от тдс,взех вече една от е34 само трябва да и се смени лагера към съединителя.
Диференциал 3.38 от 318;320.Карах го на евридейката преди 2г :mhihi:
Двойни апарати на задните шенкели,ушите за допълнителните апарати ще се заварят,няма да ползвам ибейски адаптори.
Вътре в купето е както следва за всеки wanna be дрифт шампион-спортен волан,корито,колани,ръчна,задни прозорци от плексит,икона.
Все още се чудя за картерната вентилация дали да не духа в атмосферата,дали да не купя за 20 долара oil catch can и какъв да е маховика.

За беден студент -толкова.Все пак съм си поставил непостижим бюджет от 5к.
Снимки ще има особено ако има интерес към проекта.

Весели празници и безаварийно с летните коли.
Последна промяна e46fanatics на 27 Дек 2018, 1:47, променена общо 1 път
Колата е отражение на собственика. :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.10.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: направо
Детайли за колата: Е46 320ci,E46 328ci

Re: Събери-чарк е46 за писта

Мнение от e46fanatics » 27 Дек 2018, 1:44

Наполовина махнати инсталации:
49077854_2282948825272729_2135374069313306624_n.jpg

..и след още 3 часа записки кой от къде е:
48360307_217544009052921_271443105633271808_n(1).jpg

А това са кабелите,които ще ми трябват и съм премахнал.Май малко се олях :lol:
48424237_2000382343364792_7922710108306407424_n.jpg

Преди малко се замислих колко ще се накъсят скоростите с tds-овата кутия и нещо не ми хареса.
Попринцип на 328 предавателните числа са :
1-4.21 2- 2.49 3-1.86 4-1.24 5-1 , на тдс-овата кутия са 1-5.09 2-2.8 3-1.76 4-1.25 5-1
С диференциал 3,45 излиза,че максималните скорости на всяка предавка с дизеловата кутия ще са 1-44 2-79 3-126 4-178 5-222,което мен малко не ме удовелтворява.Като се има в предвид,че колата ще е с доста олекотен маховик искам да се възползвам и да я накъся възможно най-добре.Освен от х3 325си,който по спомени беше с число около -4,1:1,има и друг вариант - е46 318 автомат с число 4.44.Така максималните скорости стават 1- 34 2-62 3-97 4-137 5-172,което май повече ми допада.Колата ще е за писта и едва ли някъде ще може да се ползва максималната на 3.45,но първите опити ще е с 3.45.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Колата е отражение на собственика. :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Събери-чарк е46 за писта

Мнение от BimeroS62 » 06 Яну 2019, 0:29

Един съвет ако ще ти е полезно?! Карах 320и е46 на варел с корито 154к.с на колела с 3.45 и 4.44,и разликата е космическа,4. 44-ката е идеална за въртящо над 7000об/мин Бмв около 200к.с, аз моята я въртях до 7100об/мин и предавките идваха перфектно с тия обототи(разбирай колата я имаше на всички предавки), та в тоя ред на мисли олекотено 328 4.44 ще и дойде перфектно особено за дрифт и с ТОП 4-та за писта! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.10.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: направо
Детайли за колата: Е46 320ci,E46 328ci

Re: Събери-чарк е46 за писта

Мнение от e46fanatics » 08 Яну 2019, 3:21

BimeroS62 написа:Един съвет ако ще ти е полезно?! Карах 320и е46 на варел с корито 154к.с на колела с 3.45 и 4.44,и разликата е космическа,4. 44-ката е идеална за въртящо над 7000об/мин Бмв около 200к.с, аз моята я въртях до 7100об/мин и предавките идваха перфектно с тия обототи(разбирай колата я имаше на всички предавки), та в тоя ред на мисли олекотено 328 4.44 ще и дойде перфектно особено за дрифт и с ТОП 4-та за писта! :yes:


Приемам всякакви съвети и идеи и най-вече се радвам,че има активни хора във форума.Да отбележим за хората,които не знаят,че за да има ефект от накъсяването на предавките на една кола,трябва двигателя да се развърта бързо и назад цялата въртяща се карантия да не тежи майка си и баща си.При двигател,развъртащ се бавно,късите скорости ще станат даунгрейд,особено 1ва скорост.Колата може и да се пуска на тайм атак,ще гледам да взимам направо от сега 4.44.Сега съм леко в сесия и нямам време за колата,но малко по малко се събират части.
Колата е отражение на собственика. :driving:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook