K&N филтри мнения/критики

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.06.2018
Пол: Мъж

K&N филтри мнения/критики

Мнение от jet56 » 27 Юни 2018, 22:05

Здравейте!

Искам да попитам относно за тези филтри K&N дали са хубави и дали може да се слагат на всякаква кола. По принцип знам че на атмосферките :D няма голямо значение филтъра освен да произвежда звук,а при турботата трябвало да се настройва електрониката. Да си дойдем на думата ако примерно съм решил да слагам такъв на атмосферка трябва ли филтъра да е точно за определената кола или мога всякакъв да взема?

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 535d M SPORT, Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: K&N филтри мнения/критики

Мнение от ///M_Martin » 28 Юни 2018, 9:55

Първо конкретизирай за панелен,конусен или цяла индукшън система те интересува.
K&N филтрите са едни от лидерите на пазара и като изработка и функционалност са доста добри.
Има хора,които ги харесват и такива, които не-нормално като с доста продукти.
Настройки се правят ако говорим за сериозни модификации и автомобили, които са с доста повишена мощност и различно приложение от стрийт коли.
И при атмосферни и при турбо коли филтъра има значение-все пак той пропуска количеството въздух,което е фактор за правилната работа на всеки мотор ;)
Разбира се че филтъра, трябва да е съобразен с автомобила,мотора и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5524
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: K&N филтри мнения/критики

Мнение от zvetiko » 28 Юни 2018, 13:48

jet56 написа:Здравейте!

Искам да попитам относно за тези филтри K&N дали са хубави и дали може да се слагат на всякаква кола. По принцип знам че на атмосферките :D няма голямо значение филтъра освен да произвежда звук,а при турботата трябвало да се настройва електрониката. Да си дойдем на думата ако примерно съм решил да слагам такъв на атмосферка трябва ли филтъра да е точно за определената кола или мога всякакъв да взема?


Не виждам какво може да се промени в положителна посока, когато смениш оригиналния филтър с K&N- от BMW едва ли не са изчислили въздухоподаването на двигателя.
Ако се правят някои подобрения по двигателя, тогава може да е недостатъчно и да се наложи да се монтира филтър, който осигурява по-голям въздушен поток.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2455
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: K&N филтри мнения/критики

Мнение от vladobate » 28 Юни 2018, 17:07

Естествено че се променя в положителна посока. Едно от важните неща е температурата на входящия въздух. Колата става леко по-приятна за каране , което естествено е субективно , но на мен лично ми допада.
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: K&N филтри мнения/критики

Мнение от bum_bum » 28 Юни 2018, 17:25

Абе с конус обикновено промените в температурата не са в правилната посока. :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.08.2017
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring

Re: K&N филтри мнения/критики

Мнение от Jelevvvz » 18 Юли 2018, 14:47

На моята Е46 330 бензин карам с панелен K&N филтър. Промяна не се забелязва нито в поведението на колата нито в звука. Карам с него защото го имам отпреди. Имам и обикновен хартиен. Него слагам когато дойде време за миене на филтъра. Мия го на около 5-6-7 хиляди км с оригинален комплект на K&N. Миенето попринцип става и с обезмаслител, но пак си трябва олио за спортни филтри.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook