Шпер - избор на % заключване

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2742
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от ogata » 04 Яну 2017, 23:43

25 е достатъчно да драпаш в снега и да си изпросиш акт.
С 40 се впечатляват ученички. Със 70 жена не ти тряя. :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от KPETEH » 05 Яну 2017, 12:09

моя е с оригинални 2 фрикцьона и си ми е предостатъчен, имам и такъв с нови 3, ама още не съм го тествал. Човека дет ми го прави ми обърна внимание да внимавам. Он човека кара с 4 с м52б28 с компресор по дрифт състезания, вярвам му. Щом си карал с шпер, мятай се на 40%, после да споделиш... Бум бум, теб кой ти е правил рампите и дифа като цяло?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11986
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 05 Яну 2017, 12:16

Едно момче от София ама до колкото разбрах бил заминал за чужбина.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от KPETEH » 05 Яну 2017, 12:23

Значи говорим за един и същи човек. Венци с е34-ката :yes: Твойте фрикцьони от металокерамика ли са?! Дифа на пистата ли го караш само или и градско?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4374
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Яну 2017, 10:22

Слагай 2 фрикцьона, щом правят 25%. Повече не са ти нужни за ежедневна кола, щото може да те изненада някъде. Те като са нови дисковете няма начин да го умориш, докато колата е твоя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11986
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 07 Яну 2017, 10:46

KPETEH написа:Значи говорим за един и същи човек. Венци с е34-ката :yes: Твойте фрикцьони от металокерамика ли са?! Дифа на пистата ли го караш само или и градско?!


Нямам представа от какво са. Колата от година и нещо не съм я изкарвал, иначе и из града съм си карал. Не е проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d, E60 545i

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от dir2cas » 22 Май 2017, 11:04

Да използвам и аз темата. Колата е Е60 545 автомат и се ползва основно за пътуване, по-рядко в града, но се води ежедневен автомобил, а не дрифтачка.
Чудя се как ще и се отрази едно шпер дифче, като искам да подчертая, че не съм от хората каращи с вратите напред и не това ми е целта, а и автомобила не предполага такова каране

Основнта идея е по-добра проходимост зимата и повишена динамика - по-пълно предаване на въртящия момент и мощността на мотора на пътя, особено при старт и рязко подаване на газ в ниските предавки. Сега при кик в ниските скорости има голямо пребуксуване, а при пълно изключване на системите за стабилизация колата става естествено нестабилна, а и това не помага особено за по-пълното предаване на мощността.

Това не ми е първото БМВ, но никока не съм имал, дори карал такова с шпер. Предвид горното, това което си мисля е стандартни 25% заключване и запазване на пред.число. Според вас, ще има ли проблем със стабилността в завоите в този вариант? Все пак самата кола е повече лимузина отколкото спортен автомобил и идеята е да и се запази стабилността на пътя + ползите от шпер диф-а.

Според вас, заслужава ли си тая модификацията и имате ли впечатления и мнение за bmw shper studio, човекът е от Бургас?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от luizov » 22 Май 2017, 17:56

dir2cas написа:Да използвам и аз темата. Колата е Е60 545 автомат и се ползва основно за пътуване, по-рядко в града, но се води ежедневен автомобил, а не дрифтачка.
Чудя се как ще и се отрази едно шпер дифче, като искам да подчертая, че не съм от хората каращи с вратите напред и не това ми е целта, а и автомобила не предполага такова каране

Основнта идея е по-добра проходимост зимата и повишена динамика - по-пълно предаване на въртящия момент и мощността на мотора на пътя, особено при старт и рязко подаване на газ в ниските предавки. Сега при кик в ниските скорости има голямо пребуксуване, а при пълно изключване на системите за стабилизация колата става естествено нестабилна, а и това не помага особено за по-пълното предаване на мощността.

Това не ми е първото БМВ, но никока не съм имал, дори карал такова с шпер. Предвид горното, това което си мисля е стандартни 25% заключване и запазване на пред.число. Според вас, ще има ли проблем със стабилността в завоите в този вариант? Все пак самата кола е повече лимузина отколкото спортен автомобил и идеята е да и се запази стабилността на пътя + ползите от шпер диф-а.

Според вас, заслужава ли си тая модификацията и имате ли впечатления и мнение за bmw shper studio, човекът е от Бургас?


Със шпер колата става по-палава, но много по-контролируема. Така наречените камшици почти изчезват. Мисля че за е60-ката с този голям мотор ще е супер. А иначе аз моя избор вече го направих - шпера ще е 40% 3.07. След около седмица ще е монтиран на колата и ще напиша какви са ми впечатленията.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d, E60 545i

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от dir2cas » 22 Май 2017, 22:27

Мерси за отговора, аз мисля, че в моя случай стандартните 25% ще са достатъчни, за да не става прекалено "палава" колата, пък в същото време да получава нужния въртящ момент през зимата и при кик.

В този сайт, се говори, че при мен заводски предавателното число на отворения диф е 2.81, което е доста дълго. Това бях решил първоначално да не го пипам, но все пак да питам информативно, до колко е допустимо да се вдигне. Ще е тъпо да ръмжа по магистралата със 140-150 на 4 хил.+ оборота. Принципно не ми е важно дали ще може да вдигне 260, тъй като не карам така, по-скоро по-високите обороти биха вдигнали разхода при продължително такова каране (140-150).

Моля и ако някой има мнение за този юнак от Бургас да сподели.

П.С. в същност на автоматика (545i/550i), предавателното число е 3.38.
Последна промяна dir2cas на 23 Май 2017, 10:47, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от KPETEH » 23 Май 2017, 8:51

Тоз колегата от бургас мисля че има регистрация във форума. penev му е ника.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от luizov » 28 Май 2017, 18:13

Шпера е на колата - 40% 3.07 . Доволен съм, но не съм правил много тестове (два пергела само) понеже задните ми гуми са чисто нови и ми свиди :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3980
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от Dextuar » 28 Май 2017, 18:22

luizov написа:Шпера е на колата - 40% 3.07 . Доволен съм, но не съм правил много тестове (два пергела само) понеже задните ми гуми са чисто нови и ми свиди :mhihi:
Какви пари излезе?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d, E60 545i

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от dir2cas » 05 Юли 2017, 12:51

И при мен вече е на колата, даже му направих едни 1700км, но те са шофиране по магистрала основно, което не се брои. Всичко е стандарт - 25% и запазване на предавателното число.

Определено има разлика, колата излиза много по-силно от завоите с пълна газ, старта с изключено DSC е страшен кеф, още не смея да я поднасям много по завои, тъй като ми трябва малко повече практика, най-вече на полигон или подобно обезопасено място.
Покарахме обаче с един приятел доста по-опитен от мен в това отношение и начина, по който тая кола влиза и излиза в завоите и при умишлено поднасяне е уникално, направо не мога да повярвам, че това е голяма лимузина. :driving: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: София/Г.О.

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от spirco » 13 Юли 2017, 15:53

Вие сигурно си знаете, но аз да ви кажа все пак, че не се знае знаете ли :)
Щом има диференциал с ограничено приплъзване налягането на гумите (дето са вързани за дифа) трябва да се следи внимателно да е еднакво за двете. Така диференциала ще живее повече

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook