Шпер - избор на % заключване

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Шпер - избор на % заключване

Мнение от luizov » 03 Яну 2017, 21:30

Мисля да си слагам шпер на е46 323ci - касета тип 188 в оригиналния кожух. Колебая се обаче дали да е 25% или 40% (придавателното число 3.07 стандартно). Понеже не разбирам много моля за съвет шперосаните колеги :mhihi: . Какви биха били предимствата и недостатъците в двата случая?
Ще има ли разлика във разхода на гориво и вървежа (дали по някакъв начин колата се спъва)?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 03 Яну 2017, 22:56

Повече заключване = повече лизгане по хасфалта :mhihi: Разхода на гориво сигурно ще се увеличи в предвид, че ще подаваш повече газ на всеки завой.

Иска си малко повече внимание при каране. Може да ти тръгва задницата и на места на които не искаш ако не се съобразяваш с пътните условия или колко газ подаваш.

Така и така ще вадиш пари, направи го на 3.46. Далеч по-добре ще е.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 LCI 28i '11
Мечтае да кара: RB26DETT
Детайли за колата: N52B30 ; GM 6L45 ; xDrive

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от DigitalExile » 03 Яну 2017, 23:07

Да.. 3.46 и после като мене... вдигнеш 160 и ревеш,че си на 5000 + оборота :mhihi:

Че е по хубаво от една страна е така, от друга не е... Виж ако си сложиш 6 степенна от 330, 3.46 е перфектен ! :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 03 Яну 2017, 23:53

На 5 баш няма да е. По-скоро към 4600. Аз не виждам нищо лошо във високите обороти, дори напротив.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 2005 ex: E36 316i 1998
Мечтае да кара: E91 335i 2013
Детайли за колата: Touring - remaped - EGR out

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от cmdkick » 03 Яну 2017, 23:56

А аз така по терлички да използвам темата, абе ДСЦ-то и щпера няма ли да си пречат :dunno: :dunno: Говорим за кола която е излязла от завода без щпер и се кара с включено ДСЦ.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 LCI 28i '11
Мечтае да кара: RB26DETT
Детайли за колата: N52B30 ; GM 6L45 ; xDrive

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от DigitalExile » 04 Яну 2017, 0:01

bum_bum написа:На 5 баш няма да е. По-скоро към 4600. Аз не виждам нищо лошо във високите обороти, дори напротив.


Не е баш така, особено лятото на климатик на 35 градуса външна температура, товара идва много, пък охлаждането не стига. :yes:

Без климатика съм съгласен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 04 Яну 2017, 0:12

Има тема за маслени радиатори :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 LCI 28i '11
Мечтае да кара: RB26DETT
Детайли за колата: N52B30 ; GM 6L45 ; xDrive

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от DigitalExile » 04 Яну 2017, 0:15

То ако стигнем до маслен радиатор, по добре 6 степенна :D , пък и разхода ще падне ;)
Се пак за около 1000 оборота дори повече дюзите пръскат бая пъти повече...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 04 Яну 2017, 1:43

Ако целта е разхода да падне по-добре газова уредба.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2455
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от vladobate » 04 Яну 2017, 13:07

cmdkick написа:А аз така по терлички да използвам темата, абе ДСЦ-то и щпера няма ли да си пречат :dunno: :dunno: Говорим за кола която е излязла от завода без щпер и се кара с включено ДСЦ.

Не .
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1215
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от In_Memoriam » 04 Яну 2017, 13:31

cmdkick написа:А аз така по терлички да използвам темата, абе ДСЦ-то и щпера няма ли да си пречат :dunno: :dunno: Говорим за кола която е излязла от завода без щпер и се кара с включено ДСЦ.


Йемките като са с шпер и ASC/DSC имат ли проблем ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от KPETEH » 04 Яну 2017, 14:54

За 25% се ползват 2 фрикцьона. С три ставало повече, може би 40%. Ако са нови фрикцьоните и са от металокерамика, съвета ми е да караш само с 2, тоест 25%. Можеш да си поръчаш още един заедно с огледалния и в последствие да ти го монтират, ако се окажеш много добър :mhihi: С чисто нови 3 фрикцьона ще заключва много и можеш да направиш белята, ако нямаш опит.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 04 Яну 2017, 18:26

Аз съм с 4 и още не съм се самоубил. Не е чак толкова страшно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от luizov » 04 Яну 2017, 21:23

Абе май ще се придържам към тезата на Мечо Пух "колкото повече, толкова повече" :mhihi: . Не съм начинаещ с bmw-тата, имал съм и със шпер и доста ми липсва в е46-цата. Мен лично ми е много по-добре като тръгва настрани, но контролирано, отколкото, както е с отворения рядко но инфарктно, следвано от камшици. :mhihi: Ще заложим на 40% .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Шпер - избор на % заключване

Мнение от bum_bum » 04 Яну 2017, 23:07

Ако добавяш дискове е добре да се промени ъгъла и на рампите. Целта е в завоя дифа да е по-отворен, а като подадеш газ тогава да заключва повече.
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook