Турбо на М52B28
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
Турбо на М52B28
Здравейте колеги. Карам е46-2.8. Засега съм се заел да я направя перфектна на външен вид и оптика, след което следва засилване. Мисля като начало валове, генерация (плетени к.), Смукател от м50.. И се колебая какво да избера за духалка. Дали да е турбо или компресор. За подсилване на мотора ще се подменят стандартните неща бутала биели и т.н. нещото което повечето от вас биха казали е че е с алуминиев блок който няма да издържи но като цяло от този проект се целят 330-350 коня максимум, което ме навежда на мисълта че е постижимо. Интересува ме конкретно някой правил ли е подобно нещо и дали наистина въпросния блок би издържал на този зоб? Наясно съм че този проект би излязъл близо цената на 335ца но си харесвам колата, на този етап нямам желание да карам нещо различно, така че моля за конкретни мнения за въпроса по горе.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Турбо на М52B28
Турбо 28-ци има много...ама не и с М52 блок Postman или TOM, единия от двамата мисля имаше за 20-ка с М52 с компресор и мисля, че имаше и още една с турбо. Потърси в темите в тунинга.
Re: Турбо на М52B28
Разрових се в Интернет и видях няколко такива проекта. Гледам правят ги дори по 400к.с. Естествено е въпрос на късмет колко ще издържи, все пак обаче си мисля че не би било чак толкова голям проблем на едно 300-320 коня поне. Има една със стокови карантии даже само с едни подсилени биели изкарала над 400, което доста ме окуражи.
Re: Турбо на М52B28
Колега, това, което предполагам искаше да каже мадафаката е, че М52Б28 е с алуминиев блок. А ти най-вероятно си чел хАмериканските форуми, защото и аз там съм гледал чугунени блокове с биели валове и бутала дето издържат по 600 коня сток.
Сега нека някой запознат да потвърди дали е така и дали има 2 еднакви блока от различен материал за този мотор.
И понеже аз съм в сходна ситуация и си купих 328 специално за турбо без да подозирам, че не всички стават за такова нещо, искам да попитам колегите за просветление(знам, че най-вероятно е дъвкана тая тема до болка)
Следя тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=11&t=285751&start=30 на ТОМ за М52 турбо, но ми се иска да направим една крачка напред.
За да се изкарат 400 коня(300+ на гуми) кой е правилния мотор(сток) и кои модели на Е36 и Е46 го носят?
Също разбрах, че скоростна кутия и диференциал от 2.8 си трябват за да понесат въртящия момент.
Не знам дали има такава разлика в полуоските при различните мотори(също би било полезно да се знае)...
Мерси предварително.
Сега нека някой запознат да потвърди дали е така и дали има 2 еднакви блока от различен материал за този мотор.
И понеже аз съм в сходна ситуация и си купих 328 специално за турбо без да подозирам, че не всички стават за такова нещо, искам да попитам колегите за просветление(знам, че най-вероятно е дъвкана тая тема до болка)
Следя тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=11&t=285751&start=30 на ТОМ за М52 турбо, но ми се иска да направим една крачка напред.
За да се изкарат 400 коня(300+ на гуми) кой е правилния мотор(сток) и кои модели на Е36 и Е46 го носят?
Също разбрах, че скоростна кутия и диференциал от 2.8 си трябват за да понесат въртящия момент.
Не знам дали има такава разлика в полуоските при различните мотори(също би било полезно да се знае)...
Мерси предварително.
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Турбо на М52B28
300 - 350 коня ще издържи мотора без абсолютно никакви проблеми в сток вариант. Моторите принципно не се чупят толкова, щото са слаби конструктивно, а по-скоро от бедни смеси. Всичко е до настройка - коще да е с чугунен блок разредена с къстъм карантии, като беднее ще се издъни
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани