Турбо уреди

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1215
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Турбо уреди

Мнение от In_Memoriam » 11 Сеп 2016, 20:12

Малко е умрял подфорумът напоследък, затова пускам тази тема да си обсъждаме уредите за налягане, смеси, места и начини на монтаж, марки и т.н.

Засега съм се спрял на уреди от http://www.speedhut.com/, по-конкретно AFR и бууст. Харесва ми, че може да се поръчат с различен дизайн и се връзват добре с таблото. Също така работят добре според мнения в нета.

За монтажът им съм се снабдил с тройна конзола за колонката, тапицирана с алкантара, като в третия отвор ще бъде уредът за нивото и контрол на метаноловия инжекцион.

Единствено се чудя за AFR уреда да избера цифров или със стрелка :roll:

Снимки на вашите сетъпи са добре дошли :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо уреди

Мнение от Boyadjiev » 11 Сеп 2016, 23:19

AFR със стрелка задължително. Аз съм с цифри и съжалявам. Много по-лесно се вижда и добиваш представа без да се заглеждаш къде си горе долу. Вземи си с променящ се цвят при различно AFR, като АЕМ Uego примерно :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11986
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбо уреди

Мнение от bum_bum » 12 Сеп 2016, 8:49

Уайдбанда служи за настройка. Ако мислиш да надяваш яката газ и разчиташ да го видиш и реагираш за милисекунди заеби.

Аз съм фен на Аутометър. Рекламата в "Да изчезнеш за 60 секунди" силно ми повлия :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо уреди

Мнение от Boyadjiev » 12 Сеп 2016, 16:49

То на атмосферка и да гледаш и да не гледаш - файда, няма какво да стане от смеси специално.
На другия бряг, аз не съм видял ни един с турбо, който да не гледа там докато кара, па ти ако искаш си го демонтирай след настройката :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1784
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Турбо уреди

Мнение от Nickelback » 12 Сеп 2016, 19:31

Мисля си, че за милисекунди едва ли ще стане нещо лошо, освен ако надуването не е 2-3 бара :dunno: Ако човек забележи обедняване за известно време докато двигателя е под товар, все ще има време да реагира и да върне газта. Ако има пикаеща дюза пак АФР уреда все ще хване нещо навреме. Така си мисля, де, не съм се занимавал, нито пък съм чел :dunno:

Иначе за стрелковите системи - на повечето места, където е особено отговорно да се следят някакви важни параметри всичко е със стрелки :yes: Един човек много по-лестно възприема дадена величина каква стойност е придобила спрямо текущия обхват на уреда. Много лесно се вижда - "едиколко си от едиколко си". Дори само само по наклона на стрелката, дори само по ъгъла, който тя отваря спрямо определено деление на ска'лата, веднага може да заключи дали са ОК нещата или не. Дори на подсъзнателно ниво, без дори човек да асимилира конкретното число. Докато при цифрова индикация това не е толкова първично и реакцията отнема време. Е... най-добре уред, който комбинира и двете, за да може по-точно да се види конктретната стойност, но не е задължително... :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1215
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Турбо уреди

Мнение от In_Memoriam » 12 Сеп 2016, 21:17

Така или иначе конзолата трябва да се запълни, по-добре да го имаш и да не ти трябва отколкото обратното. Само трябва да избера някакъв, който е в комплект със сонда. На АЕМ важат ли?
Изображение

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Турбо уреди

Мнение от Jordana » 15 Сеп 2016, 19:06

Иновейта мисля че е отличен уред . Моя го търкалям три години вече , това е около 10к км още е с фабричната сонда .
Eternal glory to the fallen heroes !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11986
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбо уреди

Мнение от bum_bum » 22 Сеп 2016, 12:35

Тя сондата е Бош, както и на останалите тъй че няма особено значение марката стига да е някаква разумна, а не Дефи-мефи и разните подобни.

Boyadjiev написа:То на атмосферка и да гледаш и да не гледаш - файда, няма какво да стане от смеси специално.
На другия бряг, аз не съм видял ни един с турбо, който да не гледа там докато кара, па ти ако искаш си го демонтирай след настройката :conf:


Аз не мога да карам и да го гледам. Ако се возя- да ама иначе явно нямам толкова умения че да следя постоянно и това. Особено пък уред с цифри. Едвам смогвам да хвърлям по някой поглед на таблото за светнала лампа и водата. Сместа успявам да я погледна само на правата.

На атмосферка работеща на бедно достатъчно време под голям товар мисля, че бая неща могат да и станат.
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook