E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Модератор: bum_bum
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Така е, но имаш нещо приятно за каране в сейф мод, без да се притесняваш кво ще роди след интервенцията.
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Jordana написа:Проблема с шестаците в Е46 е че са алуминиев блок и пластмасов интейк и висока степен компресия .Ако се сменя електрониката забравяш за ваносите или търсиш такава дето да ги управлява ама едва ли е толко просто . Затова всички тия китове са на ниско налягане , буст 0.4 -0.5 и добавят евентуално 30-40 к.с върху 170 или 200 фабрични без много да разбутват заводските неща , което си е абсолютно разхищение на средства сравнено с цената на тия готови китове . С такъв буст разбира се колата става една идея по приятна за каране и толкова .
К'о рйече?!! 30-40коня в/у 400..
https://www.youtube.com/watch?v=1HVCnt0HDr4
ПП. и на БМВ 6ците, ако смея да те попитам, колко е толкова висока КОМПРЕСИЯТА?
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Jordana написа:Проблема с шестаците в Е46 е че са алуминиев блок и пластмасов интейк и висока степен компресия .Ако се сменя електрониката забравяш за ваносите или търсиш такава дето да ги управлява ама едва ли е толко просто . Затова всички тия китове са на ниско налягане , буст 0.4 -0.5 и добавят евентуално 30-40 к.с върху 170 или 200 фабрични без много да разбутват заводските неща , което си е абсолютно разхищение на средства сравнено с цената на тия готови китове . С такъв буст разбира се колата става една идея по приятна за каране и толкова .
Алуминиев блок, но с чугунени ризи - вярно, че не може да се разшири на 86, но иска просто едни втулки timesert за болтовете (шпилки) на главата и си го продължаваш като м50 Главата на м52ту, м54 е една и съща за всички 2,5, 2,8, 3.0, има разлики само в смукателния вал и в смукателните клапани на б30...има realoem за справките.. с други думи М54б30 е по-добър от м50б30
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Батман написа:Jordana написа:Проблема с шестаците в Е46 е че са алуминиев блок и пластмасов интейк и висока степен компресия .Ако се сменя електрониката забравяш за ваносите или търсиш такава дето да ги управлява ама едва ли е толко просто . Затова всички тия китове са на ниско налягане , буст 0.4 -0.5 и добавят евентуално 30-40 к.с върху 170 или 200 фабрични без много да разбутват заводските неща , което си е абсолютно разхищение на средства сравнено с цената на тия готови китове . С такъв буст разбира се колата става една идея по приятна за каране и толкова .
К'о рйече?!! 30-40коня в/у 400..
https://www.youtube.com/watch?v=1HVCnt0HDr4
ПП. и на БМВ 6ците, ако смея да те попитам, колко е толкова висока КОМПРЕСИЯТА?
Говоря за линка който е дал колегата , с конкретните параметри които е дала фирмата
https://www.g-power.com/leistungssteige ... tem_72.php
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Те ти го 60 магарета на 0.6 бууст, всичко е сток...май.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Djelebov написа:Алуминиев блок, но с чугунени ризи - вярно, че не може да се разшири на 86, но иска просто едни втулки timesert за болтовете (шпилки) на главата и си го продължаваш като м50
Продължаваш как? Набавяйки железата по заучената схема или директно набивайки турбото, без да пипаш вътрешностите?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
За малкия буст доколкото отбирам от тия неща няма проблем с М54 и без да се отваря . Проблема обаче с електрониката си стои с пълна сила за тоя мотор със скапания сименс и електронния педал на газта , интейка и още куп гадости за преодоляване .Гледам че има разни проекти къде му садят MS3 ама ми се струва прекален тоя филм .
Другия мотор в Е46 купе който става за турбо е М44 но да се направи тоя мотор да върви поне наравно със 230 кобили сток М54 ми се струва безсмислена задачка при положение че за малко повече пари може да скочиш направо в 330 без тоя секс със турбинирането на 4 цилиндров агрегат .
Ето малко карантия от М54 -само за ценители
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Dissection
Другия мотор в Е46 купе който става за турбо е М44 но да се направи тоя мотор да върви поне наравно със 230 кобили сток М54 ми се струва безсмислена задачка при положение че за малко повече пари може да скочиш направо в 330 без тоя секс със турбинирането на 4 цилиндров агрегат .
Ето малко карантия от М54 -само за ценители
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Dissection
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
madafaka_donkele написа:Djelebov написа:Алуминиев блок, но с чугунени ризи - вярно, че не може да се разшири на 86, но иска просто едни втулки timesert за болтовете (шпилки) на главата и си го продължаваш като м50
Продължаваш как? Набавяйки железата по заучената схема или директно набивайки турбото, без да пипаш вътрешностите?
Добавяш си железата
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
евтино хубаво няма, или го правиш както трябва или караш атмосферно
за всичко има начин да стане има доста и да се мисли.
п.с отдавна вече никой не показва проекти тук
по темата махаш мотора слагаш М42+турбо и караш или м20б25 или м50б25 или м54б30 най смисъл да турбинираш има тези мотори далив сток вариант дали с ковани железа....или М60 , и както съм ги изброил в таква посока се повишават и парите
и с сток електроника аз не бих карал поне пидги бек
за всичко има начин да стане има доста и да се мисли.
п.с отдавна вече никой не показва проекти тук
по темата махаш мотора слагаш М42+турбо и караш или м20б25 или м50б25 или м54б30 най смисъл да турбинираш има тези мотори далив сток вариант дали с ковани железа....или М60 , и както съм ги изброил в таква посока се повишават и парите
и с сток електроника аз не бих карал поне пидги бек
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Vozq_bez_pari написа:евтино хубаво няма, или го правиш както трябва или караш атмосферно
за всичко има начин да стане има доста и да се мисли.
п.с отдавна вече никой не показва проекти тук
по темата махаш мотора слагаш М42+турбо и караш или м20б25 или м50б25 или м54б30 най смисъл да турбинираш има тези мотори далив сток вариант дали с ковани железа....или М60 , и както съм ги изброил в таква посока се повишават и парите
и с сток електроника аз не бих карал поне пидги бек
Зависи от целта на проекта, сток електрониката за нисък надув в комбинация с по-голям дебитомер е най-културният вариант. Пигибек за м52ту, м54 е мноо трудна работа, много съм чел/търсил инфо по въпроса и не съм виждал в нета перфектно работеща м54 с пигибек... Имаше US някъф с една е60 м54б30, който беше сложил пигибек на AEM и след месеци мапване, пак имаше проблеми с работата на мотора...наквая май сложи мултихилиардерски stand alone..
- Green_Label
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
А примерно такъв готов турбо кит:
http://www.ebay.com/itm/T3-T3-T4-T04E-T ... 27&vxp=mtr
Цената не е брутално висока, ако има как да си спестиш доставката и ДДС-то. Друг е въпросът дали частите не са най-долните китайски боклуци. Обаче все пак има някакви продажби.
Лично съм се замислял за моя М44, но все изникват други разходи преди това
Може би догодина
http://www.ebay.com/itm/T3-T3-T4-T04E-T ... 27&vxp=mtr
Цената не е брутално висока, ако има как да си спестиш доставката и ДДС-то. Друг е въпросът дали частите не са най-долните китайски боклуци. Обаче все пак има някакви продажби.
Лично съм се замислял за моя М44, но все изникват други разходи преди това
Може би догодина
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Освен частите от кита има още един куп неща дето трябват за да стане както трябва работата . А колко часове труд има да се положи не е истина просто . Само ентусиаст който прави първи проект може да се надява че купувайки такъв кит проблемите са решени . Варианта със 4 line мотор е най diy friendly обаче е твърде финансово разточителство да се прави такъв мотор предвид че инвестицията е същата като за 6так . Отделно като че м54б25 или б30 изглежда най подходящ за такава работа предвид по високите крайни резултати Оказва се също доста тегава задача намирането на читаво купе с такъв мотор , ръчка и шпер диф на добра цена .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Green_Label
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
bum_bum написа:Най-големия проблем с такъв кит е колко метра ще измине
Кофти са частите ли? Или моторът няма да изкара след интервенцията?
Съгласен съм, че 6так ще излезе по-евтино и тн, но не ми се разправя с органите на реда
Не че след турбо, не трябва да се занимавам, но е една идея по-леко. Поне номерът на мотора е същият.
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: E46 с какъв мотор за турбиниране ?
Купуването на кита е най-малкия ти проблем Не питай от къде знам
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани