Обмислящ се проект E39 528 турбо
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Обмислящ се проект E39 528 турбо
От бая време ми се въртят в главата такива мисли, и пускам тази тема за да посъбера малко инфо. Колата е ясна като досега няма кой знае какви подобрения, само м50б25 всмукател и ремап от мен. Като коне не знам колко е но предполагам към 220 колкото принципно изкарва 28ца със същите доработки. Обаче мощността както знаете все не стига и обмислям да я инхалирам. Първоначално мислих да е с гт2871 китайче, но се отказах поради ред причини, главната от които е желанието за повече мощност след време, за това се спрях на холсет hx35 с 12мм топла част. До тук добре, налягането ще е 0.6, 0.7 бара. Желаните коне са 300 до 350, като колкото повече, толкова повече. Дюзите по сметки (ако са ми правилни ) 440цц биха ме оправили, единственото което не мога да намеря инфо е бензиновата помпа и характеристиките й. Като цяло не е проблем но ако става за тея коне не мисля да я сменям, ако пък ли не, небеизвестната бош 044 ще я замени. Електрониката остава същата като ремапа пак ще е от мен, като ще гоня смеси 10-11 макс при WOT режим. Дебитомера мисля да експериментирам с моя и съпротивление около 2кома за да не се тавани. Имам питане също за вътрешния уестгейт на турбината дали е удачен или направо с външен?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
колега говориш за ремап в темата ти. може ли да ми преправиш картите на комп от Б20 М52 да командват Б28?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Raefi написа:От бая време ми се въртят в главата такива мисли, и пускам тази тема за да посъбера малко инфо. Колата е ясна като досега няма кой знае какви подобрения, само м50б25 всмукател и ремап от мен. Като коне не знам колко е но предполагам към 220 колкото принципно изкарва 28ца със същите доработки. Обаче мощността както знаете все не стига и обмислям да я инхалирам. Първоначално мислих да е с гт2871 китайче, но се отказах поради ред причини, главната от които е желанието за повече мощност след време, за това се спрях на холсет hx35 с 12мм топла част. До тук добре, налягането ще е 0.6, 0.7 бара. Желаните коне са 300 до 350, като колкото повече, толкова повече. Дюзите по сметки (ако са ми правилни ) 440цц биха ме оправили, единственото което не мога да намеря инфо е бензиновата помпа и характеристиките й. Като цяло не е проблем но ако става за тея коне не мисля да я сменям, ако пък ли не, небеизвестната бош 044 ще я замени. Електрониката остава същата като ремапа пак ще е от мен, като ще гоня смеси 10-11 макс при WOT режим. Дебитомера мисля да експериментирам с моя и съпротивление около 2кома за да не се тавани. Имам питане също за вътрешния уестгейт на турбината дали е удачен или направо с външен?
Винаги при подобни проекти се питам колко време ще издържи нещо, което е изчислено за 200к.с. а се прави на 350 и повече, с бюджет от няколкостотин лева Обикновено започва по описаният начин- за 200лв. 300к.с. после ако изобщо се продължи, което е изключение, идва фазата на еуфория- аз съм най-добрият, вече 1000км и никакви проблеми, към 2- 3000 км се появява тема в продавам кола на части...
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Никъде не съм описал бюджета, само широколентовата сонда е толкова, не ми се отваря мотора пак при положение, че преди 15к е отварян и в момента си работи перфектно. Ако се счупи плана е ясен, но в предвид колко проекта има такива и не са се счупили, така че мислля коментара е малко неуместен.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Raefi написа:От бая време ми се въртят в главата такива мисли, и пускам тази тема за да посъбера малко инфо. Колата е ясна като досега няма кой знае какви подобрения, само м50б25 всмукател и ремап от мен. Като коне не знам колко е но предполагам към 220 колкото принципно изкарва 28ца със същите доработки. Обаче мощността както знаете все не стига и обмислям да я инхалирам. Първоначално мислих да е с гт2871 китайче, но се отказах поради ред причини, главната от които е желанието за повече мощност след време, за това се спрях на холсет hx35 с 12мм топла част. До тук добре, налягането ще е 0.6, 0.7 бара. Желаните коне са 300 до 350, като колкото повече, толкова повече. Дюзите по сметки (ако са ми правилни ) 440цц биха ме оправили, единственото което не мога да намеря инфо е бензиновата помпа и характеристиките й. Като цяло не е проблем но ако става за тея коне не мисля да я сменям, ако пък ли не, небеизвестната бош 044 ще я замени. Електрониката остава същата като ремапа пак ще е от мен, като ще гоня смеси 10-11 макс при WOT режим. Дебитомера мисля да експериментирам с моя и съпротивление около 2кома за да не се тавани. Имам питане също за вътрешния уестгейт на турбината дали е удачен или направо с външен?
gt2871 е малка, Холсета ще е по подходящ. Задължително външен Голям гейт ако ще караш на ниско налягане. Има правени такива, имай в предвид, че най малката грешка при мапването и ще сменяш мотора после, не е като да мапваш атмосферка. От сега си направи сметката, защото нещата хич не са евтини. И ти да си направиш всичко, под 3,5-4к няма да излезне с квалитетни части. Само Холсета с 12ка топла част е 1100-1200лв нов, на старо е почти невъзможно да се намери, а и не се знае колко живот има.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Толкова го смятах и аз като сума, като постепенно ще се събират частите. Като гледам и маслено охлаждане ще е нужно само с помпата ми е неизвестно. С ремапа ще се внимава най-много естествено.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Слушай какво ти казва maxpower-а, ама много внимателно
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Raefi написа:...Ако се счупи плана е ясен, но в предвид колко проекта има такива и не са се счупили, така че мислля коментара е малко неуместен.
Колега, би ли споделил конкретни такива реализирани проекти с M52B28, че ми е, по-скоро - беше, интересно преди години?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
в момента има една обява на готов мотор 4500...гледал ли я е колегата?
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Колега според мен ,не се занимавай с глупости.Аз като взех моята кола първата ми работа беше да питам за турбо,но след разговор с човек който се занимава от 15-20 години само с турбиниране ми каза да ,не се занимавам,че ефекта ще е минимален.Ако искаш търси си кола с турбо или минавай на 535/540 ако искаш да караш по-мощна кола
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Nickelback написа:Raefi написа:...Ако се счупи плана е ясен, но в предвид колко проекта има такива и не са се счупили, така че мислля коментара е малко неуместен.
Колега, би ли споделил конкретни такива реализирани проекти с M52B28, че ми е, по-скоро - беше, интересно преди години?
И аз следя с интерес... Само да не се окажат нещата подобни на тази тема viewtopic.php?f=34&t=401665&p=4194861#p4194861 Успех иначе, дано се получи каквото очакваш
..Bayerische Motoren Werke..
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
за ок 1500лв 28та ще криви м60те
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Дали ще ги криви? тая 28-ца с какво може да е по-добре от това М62? За мен М62 дали 535/540 без ваносовите мотора са доста идиотоустойчиви особено ,ако се направят какво трябва то тези мотори нямат чупене..
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Обяви не съм гледал, пък и искам да си го направя сам, с известна помощ естествено. Иначе като проекти ето тази 30ка http://www.engineswapdepot.com/?p=4092 , като единственото различно от стоковата карантия е м50б25 биелите, athena гарнитура и шпилки. И с HX35цата на 1 бар прави 470 коня. За карантията не се притеснявам има проекти на м54б30 с турбо по 400+ коне които държат, при положение че според мен на 30ката буталата са по кекави от на 28цата, а биелите са същите, а аз ще съм далеч под тези коне. Други съм гледал още бая в интернет не е като да няма. Иначе като цяло проекта се прави не заради да кривя някой а просто с кеф да си карам дейлидрайв колицата и от време на време да и раздавам газ по светофарите. Иначе за ся имам закупен шпер тип 210 правен за 530д 2.81 и се чудя дали да го оставям това число или да търся пиньон и корона с число 3.15, така че ако има някой да свирка? Ако някой знае спецификациите на стоковата бензинова помпа нека ги сподели.
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо
Ако съм на теб няма да рискувам с оригиналната помпа. Не е чак толкова скъпа 044-ката. При мен няма никакви грижи, никакви аномалии. Вече почти 2 години я карам. Ще ти трябват и някои други нещица. Няма да стане с 1500 лева със сигурност. Поне няма да стане надеждно. Нещата без които няма да минеш са поне тези:
1. Турбина (hx35 е добра турбина за този мотор)
2. Колектор за нея, направен за външен гейт
3. Самият гейт, като е добре да имаш и бууст контролерче (механично)
4. Кулер
5. BoV
6. Турбо пътища за да свържеш всичко гореизброено.
7. Генерация. Съветвам те да е поне 76мм. Разбира се, за мощността която гониш може и по-малка. Но ако решиш на по-късен етап да надуваш още, ще трябва да правиш нова, което е хем трудоемко хем скъпо.
8. Помпа + дюзи
9. При 350 коня, b28 ще направи голям момент. Т.е. няма да минеш без керамика. При мен оригинален нов 240мм обикновен Sachs за м20 държи 470Nm (е няма кой знае колко много километри, но до сега поне не съм усетил да превърта), така че вероятно ще минеш само с керамиката на първо време.
Аз не харесвам дебитомерите, но щом така си решил... става за начало. Диф 2.81 е тегав диф, за много коне. Доста по-добре ще е 3.15. Смеси от рода на 10.хх също не са много добре, няма нужда от толкова рестриктивни смеси. Около 11 - 11.1 - 11.2 за стрийт кола за мен е много по-приемлив вариант. Сигурно още доста неща не се сещам, ама питай. С каквото мога ще помагам.
1. Турбина (hx35 е добра турбина за този мотор)
2. Колектор за нея, направен за външен гейт
3. Самият гейт, като е добре да имаш и бууст контролерче (механично)
4. Кулер
5. BoV
6. Турбо пътища за да свържеш всичко гореизброено.
7. Генерация. Съветвам те да е поне 76мм. Разбира се, за мощността която гониш може и по-малка. Но ако решиш на по-късен етап да надуваш още, ще трябва да правиш нова, което е хем трудоемко хем скъпо.
8. Помпа + дюзи
9. При 350 коня, b28 ще направи голям момент. Т.е. няма да минеш без керамика. При мен оригинален нов 240мм обикновен Sachs за м20 държи 470Nm (е няма кой знае колко много километри, но до сега поне не съм усетил да превърта), така че вероятно ще минеш само с керамиката на първо време.
Аз не харесвам дебитомерите, но щом така си решил... става за начало. Диф 2.81 е тегав диф, за много коне. Доста по-добре ще е 3.15. Смеси от рода на 10.хх също не са много добре, няма нужда от толкова рестриктивни смеси. Около 11 - 11.1 - 11.2 за стрийт кола за мен е много по-приемлив вариант. Сигурно още доста неща не се сещам, ама питай. С каквото мога ще помагам.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани