Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.10.2015
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: BMW E36 S62B50
Детайли за колата: BMW E36 320i M50B20

Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от ns_bob » 12 Май 2016, 10:08

Здравейте,

В момента се колебая между тези два модела 225/45/17:

1. Bridgestone Potenza RE002
Изображение

2: Toyo Poxes T1R
Изображение

Ако някой има и друго предложение нека сподели. Целта е гумата да става за BMW CUP, но по възможност без да я унищожа за един кръг.

Знам, че най-добре е да си взема семи слик, но за сега остава за догодина.

Благодаря предварително.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 i touring,520d touring
Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.

Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от cezarre » 12 Май 2016, 17:31

Имам четири броя vredestein 205/50/R17.Подходящи са за "понички" или дрифт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 28.09.2007
Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s

Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от cucibg » 12 Май 2016, 17:38

image.jpeg

Аз съм с йокохама парада много Съм доволен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.10.2015
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: BMW E36 S62B50
Детайли за колата: BMW E36 320i M50B20

Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от ns_bob » 13 Май 2016, 8:28

Страхотна гума, но ми е извън бюджета
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от txl » 13 Май 2016, 17:03

Аз имам Бриджстоун РЕ002 и ги ползвах за един Къп на Дракона през есента. Тойо не съм имал. От формата на шарката бих предпочел Бриджстоуна, защото външната част на гумата е с по-големи блокчета и в този смисъл е по-устойчива на износване при каране на пистата. Освен това по спомен Бриджстоуна е сравнително евтин като за такава гума. Така че аз бих ти препоръчал Бриджстоуна.

Иначе аз гледам гумата да е с възможно най-висок скоростен код, защото това означава, че издържа на по-високи температури.

А дали ще ги унищожиш си зависи изцяло от теб. Всяка гума можеш да я унищожиш за един ден. Внимавай с температурите - за да не се износват прекомерно гумите, не трябва да ги прегряваш. Т.е. преценявай колко дълги сесии да правиш. Излишни лъзганици също не се отразяват добре (нито на гумите, нито на ходовата част), ако отиваш да караш за време, вероятно го знаеш. Правилно налягане на гумата също е важно. Като цяло по-високо налягане държи гумата малко по-хладна, защото се мачка по-малко. На пистата е добре да караш с налягане малко по-високо от заводското за по пътищата, като ориентир в границите 2.5-2.8 бара (горещо, след като се прибереш в бокса) трябва да е близо до истината (това е за шосейни гуми като тези, които коментираме).

А да си вземеш семи слик не винаги е по-добре - ще ти е по-добре на пистата, но ако я ползваш по пътищата и те завали, няма да ти е по-добре хич.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.10.2015
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: BMW E36 S62B50
Детайли за колата: BMW E36 320i M50B20

Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от ns_bob » 14 Май 2016, 9:12

txl написа:Аз имам Бриджстоун РЕ002 и ги ползвах за един Къп на Дракона през есента. Тойо не съм имал. От формата на шарката бих предпочел Бриджстоуна, защото външната част на гумата е с по-големи блокчета и в този смисъл е по-устойчива на износване при каране на пистата. Освен това по спомен Бриджстоуна е сравнително евтин като за такава гума. Така че аз бих ти препоръчал Бриджстоуна.

Иначе аз гледам гумата да е с възможно най-висок скоростен код, защото това означава, че издържа на по-високи температури.

А дали ще ги унищожиш си зависи изцяло от теб. Всяка гума можеш да я унищожиш за един ден. Внимавай с температурите - за да не се износват прекомерно гумите, не трябва да ги прегряваш. Т.е. преценявай колко дълги сесии да правиш. Излишни лъзганици също не се отразяват добре (нито на гумите, нито на ходовата част), ако отиваш да караш за време, вероятно го знаеш. Правилно налягане на гумата също е важно. Като цяло по-високо налягане държи гумата малко по-хладна, защото се мачка по-малко. На пистата е добре да караш с налягане малко по-високо от заводското за по пътищата, като ориентир в границите 2.5-2.8 бара (горещо, след като се прибереш в бокса) трябва да е близо до истината (това е за шосейни гуми като тези, които коментираме).

А да си вземеш семи слик не винаги е по-добре - ще ти е по-добре на пистата, но ако я ползваш по пътищата и те завали, няма да ти е по-добре хич.


Много ти благодаря за времето, което си отделил да ми напишеш детайлно нещата. Определено ще търся гума с най-високия скоростен индекс. Да и на мен Potenza ми е фаворита спрямо цена-качество, а и отзивите от чуждестранни форуми, където карат на доста тежки писти са добри.

Посъветваха ме сесиите да са ми кратки 2-3 обиколки, кратка почивка и пак? Как ти се струва?

Като цяло идеята ми за семи сликовете е за догодина. Искам да си взема отделен комплект гуми само за Къпа. Чух, че регенератите били добър избор цена-качество. Някой може ли да сподели мнение за регенерат семи-слик?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 16.12.2009
Кара: E36 Class II
Мечтае да кара: Limited Edition
Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..

Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day

Мнение от A.Stoyanov » 05 Юни 2016, 20:01

Ниските гуми добре ли стоят на писта? 205.40.17 ?

с тия евтините федерали какво стана? стават ли за нещо?

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook