525d
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Mamar4o
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
525d
Здравейте колеги,турбината ми се предаде Но това е един добър повод за тунинг.Накратко решил съм да слагам турбо от E60 218к.с.Ясно ми е ,че без настройка няма да стане.Един познат продава една на части и мога също да взема и кулера.Дали всичко ще е плъг енд плей или ще трябва доработки.А за дюзи какво мислите и от кой мотор да си взема и дюзи.Другото което е от КН филтър ще има ли полза и да изолирам ли ЕГР след това ? Турбото е свалено,колектора също е свален за почистване и ще си сменя и маркучите на вакуумите утре.Целта не ми е да ходя по състезания,но вече тези 163 коня са ми малко След това ще ходя някъде за ремап.Лека вечер от мен
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: 525d
Турбо и дюзи от 218к.с. кулер без прерабтки няма място за голям,а не е лошо.Турбопътищата не е зле да ги подмениш с по-надеждни и задължително качествен ремап.
ЕГР-а както прецениш.Аз съм го изолирал и след 15К км колектора ми е почти перфектно чист.
Ако колата е автомат се губи малко смисъла от подобно засилване.
По-евтиният вариант ти е чисто нова турбина и почистване на колектор и кулер+ качествен ремап.Може да я докараш до 180-200к.с.
ЕГР-а както прецениш.Аз съм го изолирал и след 15К км колектора ми е почти перфектно чист.
Ако колата е автомат се губи малко смисъла от подобно засилване.
По-евтиният вариант ти е чисто нова турбина и почистване на колектор и кулер+ качествен ремап.Може да я докараш до 180-200к.с.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 525d
2.5 с турбо от 3.0 до 2000 оборота става пълен мъртвец,но след това тръгва много добре.
Преди време на моя кола го бях правил това упражнение , и кой ли не ми прави софта,но не можахме да я накараме да тръгне в ниските.
Преди време на моя кола го бях правил това упражнение , и кой ли не ми прави софта,но не можахме да я накараме да тръгне в ниските.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: 525d
Ами ще пробвам.Е60ката е на приятел,ще го сложиме турбото и ще видим как ще е.Ако не ще го нося някъде да ми го рециклират и да му направят баланс.А за дюзите какво мислите ще станат ли от Е60-ката или да търся от някоя 39ка или е46ца 3.0 дизел ?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 525d
2260-ката става само с леко пилене на лапата на мотора.
Дюзи незнам за 2.5 кое ще е по добрия вариант.
турбото го изпрати в Тополи (Варна) читав е майстора, преди пращах само в Реал, но започнаха да се правят на интересни.
Ремап-а .... Там всеки се оправя сам. Само ще ти кажа, че поне 50 софтуера съм пробвал.
Незнам 2.5 как е с 2260, но 3.0 е направо върха, но мапера трябва да си играе общо взето с всичко за да тръгва (N75, гориво, време за впръскване, налягане на рейла) всичко
Датчик на рейла не бързай да сменяш.
Дюзи незнам за 2.5 кое ще е по добрия вариант.
турбото го изпрати в Тополи (Варна) читав е майстора, преди пращах само в Реал, но започнаха да се правят на интересни.
Ремап-а .... Там всеки се оправя сам. Само ще ти кажа, че поне 50 софтуера съм пробвал.
Незнам 2.5 как е с 2260, но 3.0 е направо върха, но мапера трябва да си играе общо взето с всичко за да тръгва (N75, гориво, време за впръскване, налягане на рейла) всичко
Датчик на рейла не бързай да сменяш.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: 525d
Говорих днес с един приятел,той ми каза ако искам да стане като хората да си взема и дюзи или да сменя разпръсквачите с по-големи.В момента умуваме как да сложиме по-голям кулер,без да се вижда.Задачата е наистина трудна както ме предупредихте.Колега ти си сменял датчик на рейла можеш ли да дадеш мнение заслужава ли си изобщо ? И още един въпрос имам дюзите от Е60 (218к.с) ще станат ли на Е39ката ?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани