525d

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

525d

Мнение от Mamar4o » 06 Фев 2016, 20:11

Здравейте колеги,турбината ми се предаде :mhihi: Но това е един добър повод за тунинг.Накратко решил съм да слагам турбо от E60 218к.с.Ясно ми е ,че без настройка няма да стане.Един познат продава една на части и мога също да взема и кулера.Дали всичко ще е плъг енд плей или ще трябва доработки.А за дюзи какво мислите и от кой мотор да си взема и дюзи.Другото което е от КН филтър ще има ли полза и да изолирам ли ЕГР след това ? Турбото е свалено,колектора също е свален за почистване и ще си сменя и маркучите на вакуумите утре.Целта не ми е да ходя по състезания,но вече тези 163 коня са ми малко :bchug: След това ще ходя някъде за ремап.Лека вечер от мен :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: 525d

Мнение от (bubsa) » 06 Фев 2016, 23:57

Турбо и дюзи от 218к.с. кулер без прерабтки няма място за голям,а не е лошо.Турбопътищата не е зле да ги подмениш с по-надеждни и задължително качествен ремап.
ЕГР-а както прецениш.Аз съм го изолирал и след 15К км колектора ми е почти перфектно чист.
Ако колата е автомат се губи малко смисъла от подобно засилване.

По-евтиният вариант ти е чисто нова турбина и почистване на колектор и кулер+ качествен ремап.Може да я докараш до 180-200к.с.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: 525d

Мнение от Mamar4o » 07 Фев 2016, 0:07

Значи и турбото и дюзите пасват без проблеми ? Гледах една тема един колега от Видин беше сменил и датчика на рейла с такъв от Е60 :bchug: И да колата е ръчка :yes:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: 525d

Мнение от Ilko Ivanov » 07 Фев 2016, 7:17

2.5 с турбо от 3.0 до 2000 оборота става пълен мъртвец,но след това тръгва много добре.
Преди време на моя кола го бях правил това упражнение , и кой ли не ми прави софта,но не можахме да я накараме да тръгне в ниските.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: 525d

Мнение от Mamar4o » 07 Фев 2016, 17:34

Ами ще пробвам.Е60ката е на приятел,ще го сложиме турбото и ще видим как ще е.Ако не ще го нося някъде да ми го рециклират и да му направят баланс.А за дюзите какво мислите ще станат ли от Е60-ката или да търся от някоя 39ка или е46ца 3.0 дизел ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: 525d

Мнение от racing_team_vidin » 08 Фев 2016, 22:56

2260-ката става само с леко пилене на лапата на мотора.
Дюзи незнам за 2.5 кое ще е по добрия вариант.
турбото го изпрати в Тополи (Варна) читав е майстора, преди пращах само в Реал, но започнаха да се правят на интересни.
Ремап-а .... Там всеки се оправя сам. Само ще ти кажа, че поне 50 софтуера съм пробвал.

Незнам 2.5 как е с 2260, но 3.0 е направо върха, но мапера трябва да си играе общо взето с всичко за да тръгва (N75, гориво, време за впръскване, налягане на рейла) всичко

Датчик на рейла не бързай да сменяш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: 525d

Мнение от Mamar4o » 09 Фев 2016, 17:48

Говорих днес с един приятел,той ми каза ако искам да стане като хората да си взема и дюзи или да сменя разпръсквачите с по-големи.В момента умуваме как да сложиме по-голям кулер,без да се вижда.Задачата е наистина трудна както ме предупредихте.Колега ти си сменял датчик на рейла можеш ли да дадеш мнение заслужава ли си изобщо ? И още един въпрос имам дюзите от Е60 (218к.с) ще станат ли на Е39ката ?

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook