M50(52)B30/32 как?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

M50(52)B30/32 как?

Мнение от madafaka_donkele » 19 Дек 2015, 21:07

Гледам в разни обяви "бИгачки" със строукове и описани като М50В30/М50В32. Явно е известен мод, като този с 2.5 дизеловия колянов вал, ИСтребителовите бутала и т.н. СтанА ми интересно каква е конфигурацията за В30/32, как "става номера", кои части от кои двигатели се ползват? Чисто информативно. Също и дали има вариант за строук над 3.2? Пак информативно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50(52)B30/32 как?

Мнение от bum_bum » 19 Дек 2015, 21:57

Има готови китове за 3.3 или 3.5, но блока е съответно на 85 или 87мм.

3.2 се прави мисля с бутала 86,4мм и вал от хамериканско М 3.2 и биели 130мм. Тва с ниска СС.

3.1 бутала от американско 3.2, вал от М54 3.0 и биели 130мм

2.9 с бутала и вал от 330 и биели 135мм.

Може и да бъркам, че така малко на спомени. А и сигурно има поне още 100 варианта.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: M50(52)B30/32 как?

Мнение от madafaka_donkele » 20 Дек 2015, 11:51

bum_bum написа:А и сигурно има поне още 100 варианта.


Има нещо такова. Като се разтърсих из чуждестранните форуми излизат 1001 варианта:

s52 колянов + m52/s50/s52 биели, ако ще си атмосферен и м50 биели, ако ще надуваш и при 84мм блок си 3.0. 3.1 при 85мм блок.

M50 + 0.40,M50 биели, M3 S50 колянов - 2.9.

Най-разпространеното обаче май е M54 колянов(=S52 колянов, кован !?!) + М54 бутала(ковани?) + М54 биели в М50 блок = 3 литра мАтор с кован вал и биели?

Те този вариант най-ми хареса:
M50 блок
M54B30 вал
M54B30 бутала и биели
M52 глава,
M54 всмукателен
M52 изпускателен
Рециклирани B28/M3 'Pinktop' инжектори
M50 всмукател
M50 дросел
M20 олекотен маховик
M3 3.2 изпускатели и единична 63-64mm(2.5") генерация без катализатори
Стокови M52B28 въздушен филтър и дебитомер

262кс/351нм на мотор(след смяна на електрониката) :shock: https://www.youtube.com/watch?v=jXFZ8N0Jgt8
Тук е темата за билда :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: M50(52)B30/32 как?

Мнение от bmw325ci » 20 Дек 2015, 20:00

Конфигурациите са много:
3.0л -> вал от М54Б30(89.6мм) барабар с бутала (84мм) и биели (135мм), степента става същата като на м54
3.1л -> viewtopic.php?f=62&p=4134346#p4134346
3.2л -> Хлопелови бутала на 86,?? , пак вал от М54Б30
От тук нататък всичко което си описал по-горе като валове, колектори и прочие си е бонус и естествено най-големия ревизия на глава.
Цената варира доста от това за колко си намериш частите и дали сам си правиш нещата, но със всичките шукарии като валове, С50 колектори цента сигурно ще си е близка до С50 като ги гледам по колко вървят в последно време.
Конете ще са в този диапазон 230-260 на мотора
П.С. това за кованите М54 бутала не съм сигурен но не очаквай да понесат турбиниране

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook