Е46 кабрио - М3 пакет +++
Модератор: bum_bum
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
lechkata написа:Нищо не си направил, колега!![]()
Сериозно, поздравления много мерак си вложил и добре се получават нещата
Благодаря, колега

Още малко снимки от работата по интериора:



Бях решил таблото и конзолата да са със сиви шевове, но така е по-стилно


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4175
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Замислял ли си се за М-ково табло? 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Pe3a4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 палатка и Е38 735и баткомобила
- Мечтае да кара: М20-ката дълги години
- Детайли за колата: Необикновена
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Кроки да ти кажа познавам си човека и съм сигурен ,че му е минавало през акъла
Тва е човека ... трябва да покажа снимка на волана дето ми направи ...

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Kroki написа:Замислял ли си се за М-ково табло?
Естествено, ама някак не мога да си го представя как ще е със син и червен конец - М-цветовете са три, ако използвам син и червен, не знам дали няма да липсва светлосиният...просто не мога да си го представя дали ще е мега яко или прекалено шарено. Подобна беше причината, поради която това табло е с черен шев, а не както планувах със сив. Ако бях виждал М-ково поне на снимка, за да добия няква представа.., но до сега съм виждал само 3-4 шити табла за е46 и нито едно с М-кови шевове..и това са само снимки - с цялата си скромност, моето е първото, което виждам на живо

Pe3a4 написа:Кроки да ти кажа познавам си човека и съм сигурен ,че му е минавало през акълаТва е човека ... трябва да покажа снимка на волана дето ми направи ...

1. Въпросният волан на Ре3ач е направен от мен въз основа на много близките ни приятелски отношения и моето ХОБИ; няма замесени пари и търговски услуги, щото няма и търговец, което ни води към:
2. Винаги съм мечтал да работя нещо, което ми е хоби и за мен това е мечтаната професия, но за сега си изкарвам хляба като инженер в съвсем различна сфера. Когато (ако) дойде моментът, в който преценя, че почвам да се занимавам професионално (хобито ми да прерасне в търговия в сферата на услугите), то веднага ще си направя платена реклама тук във форума. За сега обаче, търговска дейсност няма и това е тема за моята кола, което смятам, че е видно от предните няколко страници

3. Моят волан е много по-хубав от тоя на Ре3ачa

Ако модератор прецени, че самите ми обяснения пораждат съмнения за некоректност, реклама на потенциален нероден Петко и т.н., ще изтрия частта с offtopic-а


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4175
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Имах предвид таблото със стрелките и инструментите. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Kroki написа:Имах предвид таблото със стрелките и инструментите.


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Djelebov написа:Ако модератор прецени, че самите ми обяснения пораждат съмнения за некоректност, реклама на потенциален нероден Петко и т.н., ще изтрия частта с offtopic-а
Абе прайш ми един волан и на мен и си затварям очите, нямаш грижа

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
bum_bum написа:Djelebov написа:Ако модератор прецени, че самите ми обяснения пораждат съмнения за некоректност, реклама на потенциален нероден Петко и т.н., ще изтрия частта с offtopic-а
Абе прайш ми един волан и на мен и си затварям очите, нямаш грижа
ще ви издам че заговорничите!
за мен волан и топка на скоростите и ще мълча


- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Колега тази турбина не е ли малка за тоя двигател, ако не е тайна какви коне очакваш на 0,6 бара? Питам защото и аз ще правя тази гимнастика скоро и се чудя за турбината. Може да пробваш със твоя си дебитомер и 2килоома резистор мисля че до към 350 коня няма да имаш проблеми.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Raefi написа:Колега тази турбина не е ли малка за тоя двигател, ако не е тайна какви коне очакваш на 0,6 бара? Питам защото и аз ще правя тази гимнастика скоро и се чудя за турбината. Може да пробваш със твоя си дебитомер и 2килоома резистор мисля че до към 350 коня няма да имаш проблеми.
Смятах за ниско налягане около 0,6 с неразреден мотор (10-10,5:1), ограничителя да си остане на 6500, като целта е да се подмине е46 М3 като максимална мощност (някакъв психологически праг за турбо BMW



Не си пазя сметките, защото ми изгоря тогавашния хард, това помня

Иначе за дебитомера, като дойде време, мапера ще каже как предпочита..

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Колега доколкото разбрах си с мотор m52tub25. Замислял ли си се вместо да правиш турбо m52tub28, да отвориш този мотор и да използваш карантия от м54b30. Plug and play е процедурата (колянов вал с биели и бутала от м54b30) на практика става m52tub30 и с добър мап на 0.5 бара се вадят малко над 400 магарета. И най големия плюс е, че колата си остава законна (с оригиналния си блок).
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
luizov написа:Колега доколкото разбрах си с мотор m52tub25. Замислял ли си се вместо да правиш турбо m52tub28, да отвориш този мотор и да използваш карантия от м54b30. Plug and play е процедурата (колянов вал с биели и бутала от м54b30) на практика става m52tub30 и с добър мап на 0.5 бара се вадят малко над 400 магарета. И най големия плюс е, че колата си остава законна (с оригиналния си блок).
Тя и в другия случай е законна с оригиналния и блок, но има други причини:
1. Буталата на м54б30 имат 2 пъти по-малко разстояние от челото до най-горния от сегментите в сравнение с тези от м52
2. Цената на коляновия вал от м54 е голяма (защото е кован, нитриран, с парт номер като на е36 м3.....)
3. Цената на буталата от м54 е доста по-висока от на останалите, защото БМВ нямат алтернатива с толкова малко CH на 84мм
4. От по-опитните знам, че като се мисли проект се започва от изясняване на целта на проекта и като реши човек каква му е целта, тогава започва да смята. В моя случай, целта не е толкова висока, че да оправдае закупуване на карантия от M54B30, а отделно, че аз не бих карал такива бутала в турбо мотор на ежедневка - не ми трябва кола за дино графики и бмв срещи, а за каране и кеф по всяко време, независимо дали отивам до София или до магазина.
Така или иначе в момента двигателя е в застой, може би тоя месец ще го дам за строук, може би не...

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Djelebov написа:luizov написа:Колега доколкото разбрах си с мотор m52tub25. Замислял ли си се вместо да правиш турбо m52tub28, да отвориш този мотор и да използваш карантия от м54b30. Plug and play е процедурата (колянов вал с биели и бутала от м54b30) на практика става m52tub30 и с добър мап на 0.5 бара се вадят малко над 400 магарета. И най големия плюс е, че колата си остава законна (с оригиналния си блок).
Тя и в другия случай е законна с оригиналния и блок, но има други причини:
1. Буталата на м54б30 имат 2 пъти по-малко разстояние от челото до най-горния от сегментите в сравнение с тези от м52
2. Цената на коляновия вал от м54 е голяма (защото е кован, нитриран, с парт номер като на е36 м3.....)
3. Цената на буталата от м54 е доста по-висока от на останалите, защото БМВ нямат алтернатива с толкова малко CH на 84мм
4. От по-опитните знам, че като се мисли проект се започва от изясняване на целта на проекта и като реши човек каква му е целта, тогава започва да смята. В моя случай, целта не е толкова висока, че да оправдае закупуване на карантия от M54B30, а отделно, че аз не бих карал такива бутала в турбо мотор на ежедневка - не ми трябва кола за дино графики и бмв срещи, а за каране и кеф по всяко време, независимо дали отивам до София или до магазина.
Така или иначе в момента двигателя е в застой, може би тоя месец ще го дам за строук, може би не...
Ще следя с голям интерес темата, понеже и аз карам 323ci и ми се ще някак да го засиля. Мен 300 коня биха ми били предостатъчно и се чудя как би се справил мотора в стоков вид с 0.4 до 0.5 бара максимум. А иначе като визия колата е станала супер

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Благодаря :-) Ако правиш сток 23-ката, подбери си турбо като за 28 или 30 - ако не издържи мотора, при ремонта да го строукнеш ;-)
Мисля че колегата Postman така сложи компресор на е34-ката си сток с цел като се счупи мотора, да го подкове, ама моторът май не се счупи :-D
Мисля че колегата Postman така сложи компресор на е34-ката си сток с цел като се счупи мотора, да го подкове, ама моторът май не се счупи :-D

- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Според мен - турбинирай .. ако се счупи тогава строук
иначе ... има и по-ниски бутала от М54б30 ... да разредиш малко
иначе ... има и по-ниски бутала от М54б30 ... да разредиш малко

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани