Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от Lenco » 22 Сеп 2015, 23:07

Djelebov написа:Здравейте, колеги, помагам на приятел в сметките за строукър за кабриото му е36 328. Не е толкова навътре с карантиите вътре в мотора, но пък има избран таргет и идея за мотора- колкото може да доближи 300 кс на двигател с атмосферен мотор.

Голям зор са тия 300 коня на атмосферка 3.0, че и да обикаляте по света.
Ако не ви е минал мерака, знаеш къде има вал от с54, има и два разпределителни вала, нямам идея как влизат в м52 с един ванус.
Ако пък ви е минал ентусиазма, на същото място има цял с54, с него по-лесно се стигат 300 коня :)

ПП: Пиши до къде стигна с твоето кабрио.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от ogata » 22 Сеп 2015, 23:11

Аз се позамислям вече за за тва с54 :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от Djelebov » 23 Сеп 2015, 3:34

bum_bum написа:26Х валове са като на емковите в Щатите, които не са кой знае какво. 272 ще е далеч по-добре ама най-добре помислете и за механични валове и повдигачи да не ви е яд после като мен :mhihi:

Пружините няма никакво значение дали са употребявани или не. Така или иначе не омекват.

Мерси за информацията:-) Значи за смукателен 272, а за изпускателен пак ли на макималните градуси?
Това за повдигачите, което си писал значи ли, че тия валове няма да вършат работа с механични повдигачи??

Lenco написа:Голям зор са тия 300 коня на атмосферка 3.0, че и да обикаляте по света.
Ако не ви е минал мерака, знаеш къде има вал от с54, има и два разпределителни вала, нямам идея как влизат в м52 с един ванус.
Ако пък ви е минал ентусиазма, на същото място има цял с54, с него по-лесно се стигат 300 коня :)

ПП: Пиши до къде стигна с твоето кабрио.


Те и да не са точно 300 не е фатално, но гледаме така да ги сметнем нещата, че всеки кон да си излезе на цената, че с тоя атмосферен мотор, ако се развърже кесията, май разходите ше застигнат един 450 кс м50б28 турбо...
За това гледам и варианти как да влезе бутало от N42B20.
На lagoon82 другата му е с S54 , не иска същия мотор в е36-цата, също и щото не иска да сменя блока, освен ако не излезе, че има проблем с никасилa... Но сега ще преслушаме гугъла за варианти за разпределителните валове от s54 ;)

За моето кабрио на лично ще ти пиша, че да не разводня темата :-)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от bum_bum » 23 Сеп 2015, 10:56

Валовете е добре да са си комплект. Ако почнеш да правиш съчинения е много вероятно нещо да объркаш. Мойте са 280/272. Там някъде е границата на що-годе нормална работа на място и пригодност за нормално движение в ниски и средни обороти.

Хидравлични валове няма да ти свършат работа с механични повдигачи. Рампите са прекалено агресивни. Не, че някои не ги слагат, но като цяло не става. Освен това на повечето европейски фирми валове над 270 вече са само за механични повдигачи. Също е много вероятно да трябва да се ограничи хода на ваноса с такива валове.

300 коня ще изкараш само на инерционно дино. Най-добрите резултати за сгъстен М52Б28 с рейсинг гориво, които съм виждал са 280 на мотора на Мустанг дино. Сгъстен е с бутала и биели,напълно ревизиран, двойни пружини, титаниеви талерки, леки клапани, портвана глава, м50 всмукател, изпускател с добра генерация и валове като моите.

Без всичките тия неща тези коне може да ги имаш само на хартия от някой по-щедър стенд. Това са някъде реалните резултати, иначе ако идеш на диното в Дружба може и 350 да изкараш, ако цифрите те влекат повече от реалността там е мястото..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от Djelebov » 23 Сеп 2015, 11:31

bum_bum написа:Валовете е добре да са си комплект. Ако почнеш да правиш съчинения е много вероятно нещо да объркаш. Мойте са 280/272. Там някъде е границата на що-годе нормална работа на място и пригодност за нормално движение в ниски и средни обороти.

Хидравлични валове няма да ти свършат работа с механични повдигачи. Рампите са прекалено агресивни. Не, че някои не ги слагат, но като цяло не става. Освен това на повечето европейски фирми валове над 270 вече са само за механични повдигачи. Също е много вероятно да трябва да се ограничи хода на ваноса с такива валове.

300 коня ще изкараш само на инерционно дино. Най-добрите резултати за сгъстен М52Б28 с рейсинг гориво, които съм виждал са 280 на мотора на Мустанг дино. Сгъстен е с бутала и биели,напълно ревизиран, двойни пружини, титаниеви талерки, леки клапани, портвана глава, м50 всмукател, изпускател с добра генерация и валове като моите.

Без всичките тия неща тези коне може да ги имаш само на хартия от някой по-щедър стенд. Това са някъде реалните резултати, иначе ако идеш на диното в Дружба може и 350 да изкараш, ако цифрите те влекат повече от реалността там е мястото..


Много благодарим за разясненията за валовете :)

Значи ако горе-долу се запази отнощението к.с./литър, един 3 литров строукър, направен по същия начин като тази 28-цата, за която говориш, трябва да доближи 300к.с. Lagoon82 не си го представям да бърка гориво, за да отиде до плажа с кабриото, така че предполагам, че максимумът с бутала, валове, хаман колектора, пружинките, генерацията и дроселите.. ще е около 270-280 к.с. в нашия случай. Или по друг начин казано, на кантар с чипосана сток е60 530d...не звучи добре :confused:
Последна промяна Djelebov на 23 Сеп 2015, 11:37, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от bum_bum » 23 Сеп 2015, 11:35

Конските сили не са мерило как стои една кола срещу друга. С така направена кола там, където за нея почва интересното в оборотите при дизела е време за по-горна предавка.

270-80 коня от 3 литров мотор добре направен са напълно реалистични като очакване.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от nayden » 23 Сеп 2015, 17:54

понеже спомена коне на различни стендове , аз да споделя ... настройвам колата на мустанг в Овердрайв и вадя 252 на колела , от там в рамките на 1 час я мерим в Дружба на дайноджета .. 268 на колела . Разликата не е фрапираща както много си мислят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от bum_bum » 23 Сеп 2015, 20:35

То разика от десетина коня май може да даде и на едно и също дино в рамките на няколко ръна.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от ogata » 23 Сеп 2015, 22:46

Извинявам се на автора на темата за разводняването, но като казахте дино и ме подсетихте ...

В маднеса в Пловдив мерят конете на мотор. КАК ?
Смисъл нали диното са валяци. Върху тея валяци седят гумите на колата, тоест каквото идва на гумите, това отива на валяците .. е как тогава мерят на мотора :paranoid: .
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от bum_bum » 23 Сеп 2015, 22:54

Смятат загубите и изчисляват малко хипотетично на мотора колко са.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от ogata » 24 Сеп 2015, 7:47

bum_bum написа:Смятат загубите и изчисляват малко хипотетично на мотора колко са.

И аз така предположих.

Е, тва си е бошлаф работа, значи...
Те загубите поне да бяха константа, ма не са :dunno:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от stocky » 24 Сеп 2015, 13:39

При забавянето преди или след ръна нали всъщност загубите в силовото предаване забавят въртенето на валяците. Това не е ли достатъчно, за да се определи относително точно колко са загубите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от bum_bum » 24 Сеп 2015, 16:03

Не мисля, че някой прави подобна взаимовръзка. Обикновено слагат процент загуба според типа предаване.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от Nickelback » 24 Сеп 2015, 19:04

Бях пускал тема по въпроса, така и не стигнахме до еднозначен отговор :ok:

viewtopic.php?f=4&t=368260
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???

Мнение от ogata » 24 Сеп 2015, 19:54

Nickelback написа:Бях пускал тема по въпроса, така и не стигнахме до еднозначен отговор :ok:

viewtopic.php?f=4&t=368260


И колко са загубите при задното ?
Ся кво ще се окаже, че поради липса на арийска раса наоколо, различно атмосферно влияние, влажност и температура на въздуха, стоковото м52б28 дето в германия е 193 к.с в България ще е под 150 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook