Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Модератор: bum_bum
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Djelebov написа:Здравейте, колеги, помагам на приятел в сметките за строукър за кабриото му е36 328. Не е толкова навътре с карантиите вътре в мотора, но пък има избран таргет и идея за мотора- колкото може да доближи 300 кс на двигател с атмосферен мотор.
Голям зор са тия 300 коня на атмосферка 3.0, че и да обикаляте по света.
Ако не ви е минал мерака, знаеш къде има вал от с54, има и два разпределителни вала, нямам идея как влизат в м52 с един ванус.
Ако пък ви е минал ентусиазма, на същото място има цял с54, с него по-лесно се стигат 300 коня
ПП: Пиши до къде стигна с твоето кабрио.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Аз се позамислям вече за за тва с54
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
bum_bum написа:26Х валове са като на емковите в Щатите, които не са кой знае какво. 272 ще е далеч по-добре ама най-добре помислете и за механични валове и повдигачи да не ви е яд после като мен
Пружините няма никакво значение дали са употребявани или не. Така или иначе не омекват.
Мерси за информацията:-) Значи за смукателен 272, а за изпускателен пак ли на макималните градуси?
Това за повдигачите, което си писал значи ли, че тия валове няма да вършат работа с механични повдигачи??
Lenco написа:Голям зор са тия 300 коня на атмосферка 3.0, че и да обикаляте по света.
Ако не ви е минал мерака, знаеш къде има вал от с54, има и два разпределителни вала, нямам идея как влизат в м52 с един ванус.
Ако пък ви е минал ентусиазма, на същото място има цял с54, с него по-лесно се стигат 300 коня
ПП: Пиши до къде стигна с твоето кабрио.
Те и да не са точно 300 не е фатално, но гледаме така да ги сметнем нещата, че всеки кон да си излезе на цената, че с тоя атмосферен мотор, ако се развърже кесията, май разходите ше застигнат един 450 кс м50б28 турбо...
За това гледам и варианти как да влезе бутало от N42B20.
На lagoon82 другата му е с S54 , не иска същия мотор в е36-цата, също и щото не иска да сменя блока, освен ако не излезе, че има проблем с никасилa... Но сега ще преслушаме гугъла за варианти за разпределителните валове от s54
За моето кабрио на лично ще ти пиша, че да не разводня темата :-)
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Валовете е добре да са си комплект. Ако почнеш да правиш съчинения е много вероятно нещо да объркаш. Мойте са 280/272. Там някъде е границата на що-годе нормална работа на място и пригодност за нормално движение в ниски и средни обороти.
Хидравлични валове няма да ти свършат работа с механични повдигачи. Рампите са прекалено агресивни. Не, че някои не ги слагат, но като цяло не става. Освен това на повечето европейски фирми валове над 270 вече са само за механични повдигачи. Също е много вероятно да трябва да се ограничи хода на ваноса с такива валове.
300 коня ще изкараш само на инерционно дино. Най-добрите резултати за сгъстен М52Б28 с рейсинг гориво, които съм виждал са 280 на мотора на Мустанг дино. Сгъстен е с бутала и биели,напълно ревизиран, двойни пружини, титаниеви талерки, леки клапани, портвана глава, м50 всмукател, изпускател с добра генерация и валове като моите.
Без всичките тия неща тези коне може да ги имаш само на хартия от някой по-щедър стенд. Това са някъде реалните резултати, иначе ако идеш на диното в Дружба може и 350 да изкараш, ако цифрите те влекат повече от реалността там е мястото..
Хидравлични валове няма да ти свършат работа с механични повдигачи. Рампите са прекалено агресивни. Не, че някои не ги слагат, но като цяло не става. Освен това на повечето европейски фирми валове над 270 вече са само за механични повдигачи. Също е много вероятно да трябва да се ограничи хода на ваноса с такива валове.
300 коня ще изкараш само на инерционно дино. Най-добрите резултати за сгъстен М52Б28 с рейсинг гориво, които съм виждал са 280 на мотора на Мустанг дино. Сгъстен е с бутала и биели,напълно ревизиран, двойни пружини, титаниеви талерки, леки клапани, портвана глава, м50 всмукател, изпускател с добра генерация и валове като моите.
Без всичките тия неща тези коне може да ги имаш само на хартия от някой по-щедър стенд. Това са някъде реалните резултати, иначе ако идеш на диното в Дружба може и 350 да изкараш, ако цифрите те влекат повече от реалността там е мястото..
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
bum_bum написа:Валовете е добре да са си комплект. Ако почнеш да правиш съчинения е много вероятно нещо да объркаш. Мойте са 280/272. Там някъде е границата на що-годе нормална работа на място и пригодност за нормално движение в ниски и средни обороти.
Хидравлични валове няма да ти свършат работа с механични повдигачи. Рампите са прекалено агресивни. Не, че някои не ги слагат, но като цяло не става. Освен това на повечето европейски фирми валове над 270 вече са само за механични повдигачи. Също е много вероятно да трябва да се ограничи хода на ваноса с такива валове.
300 коня ще изкараш само на инерционно дино. Най-добрите резултати за сгъстен М52Б28 с рейсинг гориво, които съм виждал са 280 на мотора на Мустанг дино. Сгъстен е с бутала и биели,напълно ревизиран, двойни пружини, титаниеви талерки, леки клапани, портвана глава, м50 всмукател, изпускател с добра генерация и валове като моите.
Без всичките тия неща тези коне може да ги имаш само на хартия от някой по-щедър стенд. Това са някъде реалните резултати, иначе ако идеш на диното в Дружба може и 350 да изкараш, ако цифрите те влекат повече от реалността там е мястото..
Много благодарим за разясненията за валовете
Значи ако горе-долу се запази отнощението к.с./литър, един 3 литров строукър, направен по същия начин като тази 28-цата, за която говориш, трябва да доближи 300к.с. Lagoon82 не си го представям да бърка гориво, за да отиде до плажа с кабриото, така че предполагам, че максимумът с бутала, валове, хаман колектора, пружинките, генерацията и дроселите.. ще е около 270-280 к.с. в нашия случай. Или по друг начин казано, на кантар с чипосана сток е60 530d...не звучи добре
Последна промяна Djelebov на 23 Сеп 2015, 11:37, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Конските сили не са мерило как стои една кола срещу друга. С така направена кола там, където за нея почва интересното в оборотите при дизела е време за по-горна предавка.
270-80 коня от 3 литров мотор добре направен са напълно реалистични като очакване.
270-80 коня от 3 литров мотор добре направен са напълно реалистични като очакване.
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
понеже спомена коне на различни стендове , аз да споделя ... настройвам колата на мустанг в Овердрайв и вадя 252 на колела , от там в рамките на 1 час я мерим в Дружба на дайноджета .. 268 на колела . Разликата не е фрапираща както много си мислят
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
То разика от десетина коня май може да даде и на едно и също дино в рамките на няколко ръна.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Извинявам се на автора на темата за разводняването, но като казахте дино и ме подсетихте ...
В маднеса в Пловдив мерят конете на мотор. КАК ?
Смисъл нали диното са валяци. Върху тея валяци седят гумите на колата, тоест каквото идва на гумите, това отива на валяците .. е как тогава мерят на мотора .
В маднеса в Пловдив мерят конете на мотор. КАК ?
Смисъл нали диното са валяци. Върху тея валяци седят гумите на колата, тоест каквото идва на гумите, това отива на валяците .. е как тогава мерят на мотора .
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Смятат загубите и изчисляват малко хипотетично на мотора колко са.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
bum_bum написа:Смятат загубите и изчисляват малко хипотетично на мотора колко са.
И аз така предположих.
Е, тва си е бошлаф работа, значи...
Те загубите поне да бяха константа, ма не са
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
При забавянето преди или след ръна нали всъщност загубите в силовото предаване забавят въртенето на валяците. Това не е ли достатъчно, за да се определи относително точно колко са загубите?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Не мисля, че някой прави подобна взаимовръзка. Обикновено слагат процент загуба според типа предаване.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36 328 3.0 NA строукър с бутала от ???
Nickelback написа:Бях пускал тема по въпроса, така и не стигнахме до еднозначен отговор
viewtopic.php?f=4&t=368260
И колко са загубите при задното ?
Ся кво ще се окаже, че поради липса на арийска раса наоколо, различно атмосферно влияние, влажност и температура на въздуха, стоковото м52б28 дето в германия е 193 к.с в България ще е под 150
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани