Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от EnimEn » 07 Юни 2015, 19:46

някой може ли да ми изкара инфо за тези дюзи. Колко кубикови са и с колко отвора са
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от u`F`o » 08 Юни 2015, 9:24

Имах таблица, даже по парт номера, изкъртих се да ровя всички видове онлайн места, за които се сетих, обаче просто я нямам. Може би е на някой стар твърд диск...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от u`F`o » 08 Юни 2015, 17:49

Отваряш прикачения файл. Разархивираш. Пускаш иконката, отваря ти браузъра и там пише всичко.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от Louis » 09 Юни 2015, 11:13

m50/52b20 - 150cc - нямам идея за броя на отворите
m50/52b25(зелени на цвят) - 190cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
m52b28(розови на цвят) - 250cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
това са максимални за дюзите...имай предвид, че имаш регулатор, който по спомен беше на 3бара т.е. от тези стойности вадиш горе долу 20цц и получаваш реалните стойности на впръскване
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от Cosworth » 12 Юни 2015, 20:43

Louis написа:m50/52b20 - 150cc - нямам идея за броя на отворите
m50/52b25(зелени на цвят) - 190cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
m52b28(розови на цвят) - 250cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
това са максимални за дюзите...имай предвид, че имаш регулатор, който по спомен беше на 3бара т.е. от тези стойности вадиш горе долу 20цц и получаваш реалните стойности на впръскване

Всички 2,0 са на 3,0 бара
Всички 2,5-2,8 са на 3,5 бара
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от maxpower » 14 Юни 2015, 0:42

Cosworth написа:
Louis написа:m50/52b20 - 150cc - нямам идея за броя на отворите
m50/52b25(зелени на цвят) - 190cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
m52b28(розови на цвят) - 250cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
това са максимални за дюзите...имай предвид, че имаш регулатор, който по спомен беше на 3бара т.е. от тези стойности вадиш горе долу 20цц и получаваш реалните стойности на впръскване

Всички 2,0 са на 3,0 бара

Не е вярно, м52б20 е на 3,5 бара.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Разлика в дюзите 2,0/2,3/2,5/2,8 в е36

Мнение от Cosworth » 15 Юни 2015, 23:15

maxpower написа:
Cosworth написа:
Louis написа:m50/52b20 - 150cc - нямам идея за броя на отворите
m50/52b25(зелени на цвят) - 190cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
m52b28(розови на цвят) - 250cc - 4 отвора(по-късно мога да приложа снимки)
това са максимални за дюзите...имай предвид, че имаш регулатор, който по спомен беше на 3бара т.е. от тези стойности вадиш горе долу 20цц и получаваш реалните стойности на впръскване

Всички 2,0 са на 3,0 бара

Не е вярно, м52б20 е на 3,5 бара.

Всъщност си прав, но аз лично сега се сещам че имаше само един случай на м52б20 с 3,0 бара регулатор... Други не съм гледал но по документи са на 3,5 след фейса..
ИзображениеИзображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook