БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от In_Memoriam » 23 Апр 2015, 22:23

JanTonko написа:
In_Memoriam написа:
JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш

Колко коли със стокови и после с перформънс клас спирачки кара, че се изказваш с такава сигурност? :roll:

По темата и аз не бих разглеждал такива китове, след като колата е далеч от моторните спортове. При по-новите модели не знам как е, но със сигурност можеш да си сглобиш чудни спирачки от нещо с по-голям двигател или BMW Performance кит :yes:


Толкова коли са ми минали през ръцете за 10 години, че си нямаш и бегла представа. И да със сигурност съм покарал дооооста повече от теб перформънс и то на всякакви коли (от Ауди легендата на Ники Златков през всякакви дребни проектчета из нашенско, през Файтона на Венци от Маднес та чак до атлетите на Диневи.
Край на предаването


Жалко, че нищо не си разбрал за това време, понеже това за което пишеш е валидно за карбон-керамиката, а преди това има доста по-евтини и подходящи за улично ползване китове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от Nickelback » 23 Апр 2015, 23:02

Ч'ей се абонирам за "предаването" :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 23:13

bum_bum написа:
VIKING_WARRIOR написа:
bum_bum написа:Навсякъде в България може да ти го монтираш след като си го купиш. Предния кит на Брембо за тия коли струва около 8к, задния може би към 5. Въпроса е защо?


Да разбирам че разходът на такива суми е неоправдан така ли? Щом колегата каза че студени не спират по-добре от стоковите които имам значи няма смисъл да се тръшкам такива суми. Надписът не ме интересува и гъзарията. Интересува ме спирачният път да е по-ефективен от стоковите спирачки което изглежда не е така, така ли да разбирам? Благодаря за мненията.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


Със сигурност всеки ъпгрейд на спирачките на коя да е кола не е неоправдан, но просто не виждам смисъл да си купиш двулитров дизел джип и да търсиш перформънс и то на такава цена. :dunno:

Колкото до спирането ще спират драстично по-добре и студени и топли и прегряти и всякакви от стоковите.


Ето това исках да знам. Благодаря. Щом всеки ъпгрейд е по-качествен от стоковото оборудване това ми е достатъчно за да взема решение за подмяната на отигиналните с каквото и да било М-кови било Брембо няма значение -важен е ефекта а именно че ще спират по-ефективно. ;)


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 23:14

TurboDieselComby написа:По-добре наблегни на шофьорските си навици и умения. Ефекта ще е по-голям.

Например пази по-голяма дистанция от предния.
Тренирай си рефлекса за рязко спиране ...

и т.н. много други в нета ...


Колега Турбо Дизел. Тъкмо тук е уловката: в София като карам по Цариградско редовно държа дистанция не един ами два автомобила от пред отстоящия и все ще се намери някой малоумник който да се натика пред мен и да ми "изяде" аванса и точно тогава се налага да скоча на спирачката по-яко и да разчитам на "целесъобразната скорост" и АBS и естествено на спирачките. Така че дали е двулитров или петлитров двигателят - няма значение когато стане опасно на пътя даже и със скорост 20км/час. Имам опит с управление на автомобил от 1987 и съм правоспособен "професионалист" така че навици и усет и инстинкт колкото искаш за доказателства могат да послужат "Златните Талони" които сменям само като си презаверявам свидетелството за правоуправление т.е. множество безаварийно километри по нашите и международните пътища на Европа и Света. Ъпгрейда си заслужава особено като управляваш нова кола на стойност 110000 лева която макар и защитена от пълно автокаско иска да е защитена и от максимален концепционален технически аспект какъвто е един пакет от прекрасни спирачки ( барабани челюсти накладки система - няма значение какво ще е )
Поздрави.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 06 Юни 2015, 14:02, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 23:16

txl написа:
TurboDieselComby написа:По-добре наблегни на шофьорските си навици и умения. Ефекта ще е по-голям.

Например пази по-голяма дистанция от предния.
Тренирай си рефлекса за рязко спиране ...

и т.н. много други в нета ...


И според мен това е истината :)
Инвестирай в себе си, в твоите умения и качества.
Отдели време да попрочетеш как да се пазиш от другите участници в движението, книгите за управление на мотоциклети разглеждат такива въпроси.


Благодаря Колега. Мисля че доста километри имам навъртяни зад гърба си през годините от 1987 до момента. Предният отговор също визира Твоето мнение. Ситуациите на пътя са непредвидими и не са описани в нито един учебник-книга респективно. Мисля че ще си съгласен със мен. Поздрави.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 24 Апр 2015, 2:41

Искам само да споделя от личен опит защо искам да имам такива спирачки или подобни и ефективни, не "ефектни". В далечното минало 1994 си бях закупил от Германия Мерцедес AMG 560 SEC 1991 година модел. Бях втори собственик колата беше на 29000 км приблизително. Доста финанси ми струваше първоначално но впоследствие се оказа добра инвестиция - в следващите десет години експлоатация съм сменял само консумативи няколко тампона и една реактивна щанга на заден мост. Нищо повече. За спиране мога само да кажа че спираше като еталон както е описано във тест-драйв на видни ползватели. В последствие го замених за Мерцедес 124 купе 1995 година със широките лайсни на вратите и броните. Беше Lorinser. Отново безупречно изпълнение. Визирам спирачен път. В последствие си купих от магазин в България "Renault Megane RS" Имаше ABS+EBD което правеше автомобилът да спира мигновено и ако човек не е със колан във колата може спокойно да се "размаже" на предното стъкло от ефекта на спиране. Това са трите коли които са ми направили огромно впечатление във този аспект. Не мога да кажа същото за последващите коли които си купих като Ауди А4 2006, Нисан Кашкай 2012, БМВ х1 2013 и сегашното БМВ х3 2015. Затова ми се иска да имам същите спирачки като на упоменатите три автомобила в началото като не мисля че заплащането на такъв ъпгрейд не си заслужава. Считам че безопасността на пътя е от първостепенна важност както за мен и спътниците ми в автомобила така и за околните участници в движението независимо дали са моторизирани или пешеходци. Това е конкретно поводът който ме накара да пусна тази тема и да потърся мнения с цел определяне на какъв вид по-екстремни спирачки ( дискове, накладки, челюсти или системи ) са подходящи за моят автомобил. Моето мнение е че всеки един вид от известните марки е по-добър от едни стокови такива. Дали ще са Брембо ( имам предпочитания към тази марка ) или "М-power" няма значение. Важното е да са максимално ефективни в гореупоменатата насока. Благодаря Ви.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от Nickelback » 24 Апр 2015, 8:47

Колега, проучи въпроса с шестбуталните "BMW Performance" предни апарати. Изработката на адаптер към шенкела мисля е неизбежно, но поне има вероятност да минеш с едни афтърмаркет перформънс дискове без да правиш камбани за тях...
Трябва да помислиш и за отзад обаче... Като цяло проучи дали случайно не се предлага BMW Performance кита нацяло за твоята кола, че иначе филма е голям.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от oxam » 24 Апр 2015, 9:50

JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш


хммм а дали правиш разлика между перформанс накладки и перформанс апарати.....да не се окаже че площта на брембо накладката е доста по-голяма от тази на стоковицата и колкото и да е студена пак ще спира повече (отделно че има накладки за брембо китове които са сток смес)....или ти си открил някакви нови закони на физиката в твоето предаване?

по темата на твоя джип няма какво да се занимаваш с глупости...а ако чак толкова искаш най-тънкия вариант са апарати от порше 996/997 карера, карера С, както и от бокстер С (порше апаратите се правят от брембо) идват на около 1000лв за 4 броя употребявани. преходните планки за ти още към 250 лв и още 150лв за стоманени маркучи.

моите предни са брембо ф50, задните от бокстер С

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 24 Апр 2015, 13:04

Nickelback написа:Колега, проучи въпроса с шестбуталните "BMW Performance" предни апарати. Изработката на адаптер към шенкела мисля е неизбежно, но поне има вероятност да минеш с едни афтърмаркет перформънс дискове без да правиш камбани за тях...
Трябва да помислиш и за отзад обаче... Като цяло проучи дали случайно не се предлага BMW Performance кита нацяло за твоята кола, че иначе филма е голям.


Разбира се че искам комплект предни и задни спирачки. Няма как иначе. Благодаря за съвета.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 24 Апр 2015, 13:07

oxam написа:
JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш


хммм а дали правиш разлика между перформанс накладки и перформанс апарати.....да не се окаже че площта на брембо накладката е доста по-голяма от тази на стоковицата и колкото и да е студена пак ще спира повече (отделно че има накладки за брембо китове които са сток смес)....или ти си открил някакви нови закони на физиката в твоето предаване?

по темата на твоя джип няма какво да се занимаваш с глупости...а ако чак толкова искаш най-тънкия вариант са апарати от порше 996/997 карера, карера С, както и от бокстер С (порше апаратите се правят от брембо) идват на около 1000лв за 4 броя употребявани. преходните планки за ти още към 250 лв и още 150лв за стоманени маркучи.


Някак ми се иска да са нови със гаранция. Не че съм против втора ръка но с това не бих желал да правя компромис особено щом ще се налага и интервенция. Благодаря.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от Kroki » 24 Апр 2015, 17:36

Моля те, пиши отговорите и въпросите си в едно мнение. :idea:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от JanTonko » 24 Апр 2015, 17:52

oxam написа:
JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш


хммм а дали правиш разлика между перформанс накладки и перформанс апарати.....да не се окаже че площта на брембо накладката е доста по-голяма от тази на стоковицата и колкото и да е студена пак ще спира повече (отделно че има накладки за брембо китове които са сток смес)....или ти си открил някакви нови закони на физиката в твоето предаване?

по темата на твоя джип няма какво да се занимаваш с глупости...а ако чак толкова искаш най-тънкия вариант са апарати от порше 996/997 карера, карера С, както и от бокстер С (порше апаратите се правят от брембо) идват на около 1000лв за 4 броя употребявани. преходните планки за ти още към 250 лв и още 150лв за стоманени маркучи.

моите предни са брембо ф50, задните от бокстер С

Изображение

Изображение



Сега кой не чете или не разбира си е за него. Перформънс клас значи керамика , а не кенефите на Брембо, дето се предлагат по наще географски ширини.Керамика студена НЕ СПИРА. НА МЕРЦА съм с керамика.Ела да видиш разликата като са студени и загряти. Второ аз пиша "спирачки"( демек цели китове), той ме пита дали съм правел разлика между диск и накладка. Не не правя. Кога и къде да си запиша час при теб да ме научиш. ЩЕ СИ ПЛАТЯ.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от bum_bum » 24 Апр 2015, 20:30

Перформънс е керамиката значи, всичко останало е ташак и кенеф :yes: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от In_Memoriam » 24 Апр 2015, 20:36

Що са му сложили такова кенефно Брембо не знам :dunno: Вярно, че тая кола не е толкова "перформънс" като Мерца ама все пак...

Изображение Изображение
Последна промяна In_Memoriam на 24 Апр 2015, 21:00, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от Nickelback » 24 Апр 2015, 20:39

Жантонко, безрезервно ти вярваме за керамиката на Мерца, тъй както ти вярваме и за налягането в рейла на F30-ката :mhihi:

От рубриката "Жантонко говори за дизели"... :mhihi:

JanTonko написа:...Следващо- как от 204 кс са изкарани 370 коня- много лесно, почти си си отговорил- хибридно турбо, дотук добре имаме нужния ни ''въздух'', сега да набавим и горивото за тези конски сили - вдигаме нивото на рейла от 1600мбар на 1800мбар


Nickelback написа:
JanTonko написа:...вдигаме нивото на рейла от 1600мбар на 1800мбар...


Какво е "мбар"? :paranoid:


Nickelback написа:
JanTonko написа:Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар.


Колега, мисля че няма комънрейл работещ на 1.6бара ("едно цяло и шест десети бара"). Една бензинова помпа е 3-6 бара, все пак :) ...


Разбира се това било "печатна" грешка :mhihi:

Чакам с нетърпение рубриката "Жантонко говори за окачвания" :mhihi:

Айм йор бигест фен, мен :yes: :mhihi: :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook