БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 24 Апр 2015, 21:17

Kroki написа:Моля те, пиши отговорите и въпросите си в едно мнение. :idea:

Разбрах ще коригирам. Поднасям Извинения.

До Колегата ЖанТоко:
Колега може ли да помоля да не обръщаме темата на махленски разговор? Да не обиждаме брандове и личности просто да намерим добро решение-консенсус във една форма на общуване каквато е форумът на БМВ. Ще съм Ви признателно Благодарен разбира се ако откликнете на молбата ми и поднесете нужната информация по подходящ начин. Аз знам от личен опит че спирачките на Мерцедес ( AMG & Lorinser & Brabus) че са на ниво. Въпросът в момента е на стадии дали "студените" перформънс спирачки и апарати са по-ефективни от стоковите? Ако отговорът е позитивен е желателно да се аргументира и вице верса ако е негативен отново да е подкрепен със доказателства. Благодаря.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от oxam » 25 Апр 2015, 0:24

малко опростен отговор

ще усетиш разлика в спирането ако площта на "брембо" накладката и "брембо" диска са по-големи от площта на сток компонентите (слагам брембо в скоби защото китът може да е на стоптех, ап рейсинг, д2, к-спорт и който още се сетиш). лесно можеш да провериш размерите в интернет.

броят на буталцата в апарата ти дава повече модулация на педала и по-добро разпределение на натиска върху накладката (тоест може да сложиш доста по-голяма накладка, например 8-буталните аудита и мерцедес апарати с 4 накладки на апарат) но няма да ти даде по-добро спиране в стрийт ситуация от еднобутални апарати ако площта на диска/накладката са еднакви (говорим за единично спиране от голяма скорост а не многократно спиране на писта например)

колко точно ще ти спира пърформанс китът зависи от това какви накладки сложиш. ето ти таблицата на pagid която ти дава идея за различните видове смеси и това как се държат при различна температура
http://www.pagidracing.com/fileadmin/pagidracing/content_data/downloads/characteristics-2014.pdf

изборът ти до голяма степен зависи от това колко от комфорта си готов да жертваш - много спиращите накладки скърцат зверски като са студени в градски условия, прашат много (понякога прахът няма махане от боята и от джантите) и ядът дисковете много бързо.
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 25 Апр 2015, 2:24

oxam написа:малко опростен отговор

ще усетиш разлика в спирането ако площта на "брембо" накладката и "брембо" диска са по-големи от площта на сток компонентите (слагам брембо в скоби защото китът може да е на стоптех, ап рейсинг, д2, к-спорт и който още се сетиш). лесно можеш да провериш размерите в интернет.

броят на буталцата в апарата ти дава повече модулация на педала и по-добро разпределение на натиска върху накладката (тоест може да сложиш доста по-голяма накладка, например 8-буталните аудита и мерцедес апарати с 4 накладки на апарат) но няма да ти даде по-добро спиране в стрийт ситуация от еднобутални апарати ако площта на диска/накладката са еднакви (говорим за единично спиране от голяма скорост а не многократно спиране на писта например)

колко точно ще ти спира пърформанс китът зависи от това какви накладки сложиш. ето ти таблицата на pagid която ти дава идея за различните видове смеси и това как се държат при различна температура
http://www.pagidracing.com/fileadmin/pagidracing/content_data/downloads/characteristics-2014.pdf

изборът ти до голяма степен зависи от това колко от комфорта си готов да жертваш - много спиращите накладки скърцат зверски като са студени в градски условия, прашат много (понякога прахът няма махане от боята и от джантите) и ядът дисковете много бързо.


Благодаря Колега Oxam. Ето това му казвам отговор. Компетентен и изчерпателен. Разбрах каква е разликата и виждам графиките на pagid. Останалото вече е въпрос на избор и предпочитание. Остава да разбера колко е разликата от премиум марките и моите стокови защото това означава колкото по-големи накладки и барабани и апарати трябва да се сменят и джантите със гумите предполагам нали?


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от oxam » 25 Апр 2015, 6:26

зависи какво разбираш под по-големи

в твоя случай всичко над 355 мм диск отпред е безмислено (просто нямаш толкова коне, а и минеш ли на 6-8 бутални апарати може да се наложи да сменяш и мастър цилиндъра...за пример мустангът ми е 650кс и е с 4-бутален стоптех кит 355х32, вайпърът е 500кс и е с алкон 6 бутален кит 355х34 и м3-то ми е 460кс с 4-бутално брембо с 345х28 - и трите се карат постоянно на писта и в града и никога не съм имал грижи със спирането). Брембо, стоптех и ап-рейсинг имат 355х32мм дискове и обикновено идват с 4 бутални апарати, които и при трите марки са доста сходни като параметри. на този размер дискове спокойно слагаш 18ки джанти (в зависимост от ЕТ-то може да се окаже, че спиците опират в апарата, но това се оправя лесно с 5-10 мм спейсър)

според realoem твоята кола е с 328х28 предни и 330х20 задни дискове, размерите на накладките може да провериш в онлайн каталога на EBC например.

успех в търсенето
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 25 Апр 2015, 9:28

oxam написа:зависи какво разбираш под по-големи

в твоя случай всичко над 355 мм диск отпред е безмислено (просто нямаш толкова коне, а и минеш ли на 6-8 бутални апарати може да се наложи да сменяш и мастър цилиндъра...за пример мустангът ми е 650кс и е с 4-бутален стоптех кит 355х32, вайпърът е 500кс и е с алкон 6 бутален кит 355х34 и м3-то ми е 460кс с 4-бутално брембо с 345х28 - и трите се карат постоянно на писта и в града и никога не съм имал грижи със спирането). Брембо, стоптех и ап-рейсинг имат 355х32мм дискове и обикновено идват с 4 бутални апарати, които и при трите марки са доста сходни като параметри. на този размер дискове спокойно слагаш 18ки джанти (в зависимост от ЕТ-то може да се окаже, че спиците опират в апарата, но това се оправя лесно с 5-10 мм спейсър)

според realoem твоята кола е с 328х28 предни и 330х20 задни дискове, размерите на накладките може да провериш в онлайн каталога на EBC например.

успех в търсенето


Мерси за изчерпателният и конкретизиращ отговор и напътствията. Моята Х3 дойде оригинално със 18' джанти и тях карам лятото защото са летните гуми на тях. Зимните джанти минах на 17' като запазих височината на колелото като цяло и няма разлика със 18'. Ще разровя да видя какво ще излезе. Странното ми беше че като тръгнах да търся за Х1-та 2013 излязоха комплектите на Брембо от сайта им а за Х3-та няма нищо. Защо така не мога да разбера. Уж F25 няма разлика много от 2014 модел но сега ще потърся по-стабилно. Отделно като се прибера в БГ ще се обадя на Колегата Мартин който се занимава със внос на подобни агрегати и ще видим какво ще се измисли и направи. Чудя се като вариант да мина на М-кови накладки вярвам че ще станат и съответно от магазина няма да ми направят проблеми за гаранцията на колата ( сега и затова се сетих добре че навреме да не стане да тръгна да правя нещо и тогава да се сетя, че да гризна дървото по концепцията на гаранцията ;) ). Поздрави и лек ден.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от ///M_Martin » 25 Апр 2015, 12:13

Това с гаранцията го провери много хубаво защото мисля че всеки афтърмаркет продукт влияе върху гаранцията и да не стане че после не ти я признават и сам да се вкараш в филм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 25 Апр 2015, 13:43

///M_Martin написа:Това с гаранцията го провери много хубаво защото мисля че всеки афтърмаркет продукт влияе върху гаранцията и да не стане че после не ти я признават и сам да се вкараш в филм.


Да сетих се малко навреме. Ще видя ако може да се измисли нещо. Сериозен клиент съм на Камор със трета последователна машина така че евентуално ако не мога да си издействам Брембо или нещо друго поне М-пакет да мога да си поставя минимум. Поздрави.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от JanTonko » 25 Апр 2015, 16:30

Ооо, тука и фенове съм отимал. Сега да ви почвам освен.
1-во към "играча" дето предлага кенефите на Брембо. Пич преди малко гледах на страница на Брембо и в раздела дилъри\ партньори не те видях ???? Що така......ААААА СЕГА СЕ СЕТИХ, ПОНЕЖЕ ПРОДАВАШ ТУРСКИТЕ КЕНЕФИ С ИМЕ БРЕМБО ЗА КОИТО ГОВОРЕХ, а не онези оригиналните дето другия играч ми поства на Поршето. Понеже само надписа им е еднакъв с твойте кенефи.
Са на следващия играч дето вика, че мерца ми не бил с керамика. Абе аланколу мойта кола я има с клипове навсякъде в нета с дати. А фани виж от кога е с керамика и после ела ме хвани мене малко така.
Последно- постовете ми пиша от Айфон с включен съджест и авт. Корекция. И в оная тема тела ми е направил поправка на поста, понеже преди това писах в друг форум, за което и се поправих. Ама ти Айфон май само на снимка си виждал,нали. Поне тебе те знам кое маперче защитаваш и че всичките му негови клиенти сега са при мен.А ти адвокатче ли му играеш. Само не ми е ясно останалите във филва какви го играят ама не ми и дреме. А МЕНЕ КАТО ВЕ ХЕЙТВАТ И МИ ЗАВИЖДАТ РАЗНИ БЕДНИ ДУШИЦИ САВО МЕ РАДВА. ТАКА ЧЕ НАПРАВЕТЕ МЕ ЩАСТЛИВ-ХЕЙТВАЙТЕ И ЗЛОБЕЙТЕ, АЗ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ ОТГОВАРЯМ
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от oxam » 25 Апр 2015, 16:54

Бахти големите букви чуек....аз отивам за пуканки :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от bum_bum » 25 Апр 2015, 18:11

JanTonko написа:...


Колега, току що изгуби право да пишеш в раздел "тунек".
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от Ilko Ivanov » 25 Апр 2015, 18:22

JanTonko написа:Ооо, тука и фенове съм отимал. Сега да ви почвам освен.
1-во към "играча" дето предлага кенефите на Брембо. Пич преди малко гледах на страница на Брембо и в раздела дилъри\ партньори не те видях ???? Що така......ААААА СЕГА СЕ СЕТИХ, ПОНЕЖЕ ПРОДАВАШ ТУРСКИТЕ КЕНЕФИ С ИМЕ БРЕМБО ЗА КОИТО ГОВОРЕХ, а не онези оригиналните дето другия играч ми поства на Поршето. Понеже само надписа им е еднакъв с твойте кенефи.
Са на следващия играч дето вика, че мерца ми не бил с керамика. Абе аланколу мойта кола я има с клипове навсякъде в нета с дати. А фани виж от кога е с керамика и после ела ме хвани мене малко така.
Последно- постовете ми пиша от Айфон с включен съджест и авт. Корекция. И в оная тема тела ми е направил поправка на поста, понеже преди това писах в друг форум, за което и се поправих. Ама ти Айфон май само на снимка си виждал,нали. Поне тебе те знам кое маперче защитаваш и че всичките му негови клиенти сега са при мен.А ти адвокатче ли му играеш. Само не ми е ясно останалите във филва какви го играят ама не ми и дреме. А МЕНЕ КАТО ВЕ ХЕЙТВАТ И МИ ЗАВИЖДАТ РАЗНИ БЕДНИ ДУШИЦИ САВО МЕ РАДВА. ТАКА ЧЕ НАПРАВЕТЕ МЕ ЩАСТЛИВ-ХЕЙТВАЙТЕ И ЗЛОБЕЙТЕ, АЗ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ ОТГОВАРЯМ

Има ли тема по която ТИ да не си най-компетентния ?!?
Я си прегледай мненията до момента и ми покажи ЕДНА тема в която ти не си се изказал "компетентно" !
Тука ти спряха правата,сега си на път да ти спра аз правата в техническите подфоруми ..... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M1

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от peshobmw » 26 Апр 2015, 8:51

JanTonko написа:Ооо, тука и фенове съм отимал. Сега да ви почвам освен.
1-во към "играча" дето предлага кенефите на Брембо. Пич преди малко гледах на страница на Брембо и в раздела дилъри\ партньори не те видях ???? Що така......ААААА СЕГА СЕ СЕТИХ, ПОНЕЖЕ ПРОДАВАШ ТУРСКИТЕ КЕНЕФИ С ИМЕ БРЕМБО ЗА КОИТО ГОВОРЕХ, а не онези оригиналните дето другия играч ми поства на Поршето. Понеже само надписа им е еднакъв с твойте кенефи.
Са на следващия играч дето вика, че мерца ми не бил с керамика. Абе аланколу мойта кола я има с клипове навсякъде в нета с дати. А фани виж от кога е с керамика и после ела ме хвани мене малко така.
Последно- постовете ми пиша от Айфон с включен съджест и авт. Корекция. И в оная тема тела ми е направил поправка на поста, понеже преди това писах в друг форум, за което и се поправих. Ама ти Айфон май само на снимка си виждал,нали. Поне тебе те знам кое маперче защитаваш и че всичките му негови клиенти сега са при мен.А ти адвокатче ли му играеш. Само не ми е ясно останалите във филва какви го играят ама не ми и дреме. А МЕНЕ КАТО ВЕ ХЕЙТВАТ И МИ ЗАВИЖДАТ РАЗНИ БЕДНИ ДУШИЦИ САВО МЕ РАДВА. ТАКА ЧЕ НАПРАВЕТЕ МЕ ЩАСТЛИВ-ХЕЙТВАЙТЕ И ЗЛОБЕЙТЕ, АЗ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ ОТГОВАРЯМ

Навлизаш в много мътни водиди, от вчера си тук, а вече се имаш за Господ.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook