БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 11:26

Здравейте Уважаеми Дами и Господа,
Искам да Ви попитам случайно да знаете съвместимост на продуктите с марка Брембо и БМВ и защо не се предлагат М-пакети със спирачки Брембо? Втори въпрос асоцииран със първия: може ли да се монтира спирачна система Брембо на БМВ х3, xDrive F25 модел 2015 и ако е възможно къде в България може да стане това? Искам само да споделя от личен опит защо искам да имам такива спирачки или подобни и ефективни, не "ефектни". В далечното минало 1994 си бях закупил от Германия Мерцедес AMG 560 SEC 1991 година модел. Бях втори собственик колата беше на 29000 км приблизително. Доста финанси ми струваше първоначално но впоследствие се оказа добра инвестиция - в следващите десет години експлоатация съм сменял само консумативи няколко тампона и една реактивна щанга на заден мост. Нищо повече. За спиране мога само да кажа че спираше като еталон както е описано във тест-драйв на видни ползватели. В последствие го замених за Мерцедес 124 купе 1995 година със широките лайсни на вратите и броните. Беше Lorinser. Отново безупречно изпълнение. Визирам спирачен път. В последствие си купих от магазин в България "Renault Megane RS" Имаше ABS+EBD което правеше автомобилът да спира мигновено и ако човек не е със колан във колата може спокойно да се "размаже" на предното стъкло от ефекта на спиране. Това са трите коли които са ми направили огромно впечатление във този аспект. Не мога да кажа същото за последващите коли които си купих като Ауди А4 2006, Нисан Кашкай 2012, БМВ х1 2013 и сегашното БМВ х3 2015. Затова ми се иска да имам същите спирачки като на упоменатите три автомобила в началото като не мисля че заплащането на такъв ъпгрейд не си заслужава. Считам че безопасността на пътя е от първостепенна важност както за мен и спътниците ми в автомобила така и за околните участници в движението независимо дали са моторизирани или пешеходци. Това е конкретно поводът който ме накара да пусна тази тема и да потърся мнения с цел определяне на какъв вид по-екстремни спирачки ( дискове, накладки, челюсти или системи ) са подходящи за моят автомобил. Моето мнение е че всеки един вид от известните марки е по-добър от едни стокови такива. Дали ще са Брембо ( имам предпочитания към тази марка ) или "М-power" няма значение. Важното е да са максимално ефективни в гореупоменатата насока. Като Ви Благодаря за времето отнето да прочетете и проанализирате въпроса и евентуалното Ви желание да се отзовете Ви пожелавам приятен ден и начало на релаксинг уикенд.
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 24 Апр 2015, 2:40, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от bum_bum » 23 Апр 2015, 12:12

Навсякъде в България може да ти го монтираш след като си го купиш. Предния кит на Брембо за тия коли струва около 8к, задния може би към 5. Въпроса е защо?
Изображение


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от JanTonko » 23 Апр 2015, 12:30

За да се вижда надписа тип пичеловка "Брембо". Тая кола с тоя мотор има предостатъчно добри спирачки. Както каза колегата над мен, има цели китове на Брембо от английско, но парите не са малко. Разлика няма да усетиш, освен ако не я караш ежедневно на тракдей. Смятай, че Брембото си иска работна температура, за да започне да спира. Сиреч две-три подготвителни спирания, за да ги вкараш в нея. И студени имат по-лош спирачен път от стокови !!!!!!!!!!
Обобщение- ако ти е за визия- сложи си от ония циганските капаци на апаратите с надпис Брембо, ама не от китайските ментета ами от американските.
Ако ти е за по-добро спиране и тракдей кола- сбъркал си рейса пич :mhihi:
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 12:39

bum_bum написа:Навсякъде в България може да ти го монтираш след като си го купиш. Предния кит на Брембо за тия коли струва около 8к, задния може би към 5. Въпроса е защо?


Да разбирам че разходът на такива суми е неоправдан така ли? Щом колегата каза че студени не спират по-добре от стоковите които имам значи няма смисъл да се тръшкам такива суми. Надписът не ме интересува и гъзарията. Интересува ме спирачният път да е по-ефективен от стоковите спирачки което изглежда не е така, така ли да разбирам? Благодаря за мненията.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 12:43

JanTonko написа:За да се вижда надписа тип пичеловка "Брембо". Тая кола с тоя мотор има предостатъчно добри спирачки. Както каза колегата над мен, има цели китове на Брембо от английско, но парите не са малко. Разлика няма да усетиш, освен ако не я караш ежедневно на тракдей. Смятай, че Брембото си иска работна температура, за да започне да спира. Сиреч две-три подготвителни спирания, за да ги вкараш в нея. И студени имат по-лош спирачен път от стокови !!!!!!!!!!
Обобщение- ако ти е за визия- сложи си от ония циганските капаци на апаратите с надпис Брембо, ама не от китайските ментета ами от американските.
Ако ти е за по-добро спиране и тракдей кола- сбъркал си рейса пич :mhihi:


Разбира се че не става въпрос за гъзария. Интересуваме от безопасна гледна точка и ефективност. Щом са по-лоши от стоковите значи няма смисъл да се разхищава такава солидна сума.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от krasi2bmw » 23 Апр 2015, 13:10

VIKING_WARRIOR написа:
JanTonko написа:За да се вижда надписа тип пичеловка "Брембо". Тая кола с тоя мотор има предостатъчно добри спирачки. Както каза колегата над мен, има цели китове на Брембо от английско, но парите не са малко. Разлика няма да усетиш, освен ако не я караш ежедневно на тракдей. Смятай, че Брембото си иска работна температура, за да започне да спира. Сиреч две-три подготвителни спирания, за да ги вкараш в нея. И студени имат по-лош спирачен път от стокови !!!!!!!!!!
Обобщение- ако ти е за визия- сложи си от ония циганските капаци на апаратите с надпис Брембо, ама не от китайските ментета ами от американските.
Ако ти е за по-добро спиране и тракдей кола- сбъркал си рейса пич :mhihi:


Разбира се че не става въпрос за гъзария. Интересуваме от безопасна гледна точка и ефективност. Щом са по-лоши от стоковите значи няма смисъл да се разхищава такава солидна сума.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk

Привет на всички , може би едни перфектни накладки ще ти свьршат работа , от скоро са пуснали новия модел на TRW DTEC , мой познат си ги купи и е крайно очарован от спирането , както когато са студени така и при максимално натоварване . Цена около 100-200 паунда според модела , за моята кошница :D 110 паунда / е36 325 тдс / . Консултирай се и дерзай , успех :yes:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от ///M_Martin » 23 Апр 2015, 13:32

Ако искаш драсни едно ЛС да ти дам разни "жокери" за малко перформанс :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Апр 2015, 13:45

krasi2bmw написа:
VIKING_WARRIOR написа:
JanTonko написа:За да се вижда надписа тип пичеловка "Брембо". Тая кола с тоя мотор има предостатъчно добри спирачки. Както каза колегата над мен, има цели китове на Брембо от английско, но парите не са малко. Разлика няма да усетиш, освен ако не я караш ежедневно на тракдей. Смятай, че Брембото си иска работна температура, за да започне да спира. Сиреч две-три подготвителни спирания, за да ги вкараш в нея. И студени имат по-лош спирачен път от стокови !!!!!!!!!!
Обобщение- ако ти е за визия- сложи си от ония циганските капаци на апаратите с надпис Брембо, ама не от китайските ментета ами от американските.
Ако ти е за по-добро спиране и тракдей кола- сбъркал си рейса пич :mhihi:


Разбира се че не става въпрос за гъзария. Интересуваме от безопасна гледна точка и ефективност. Щом са по-лоши от стоковите значи няма смисъл да се разхищава такава солидна сума.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk

Привет на всички , може би едни перфектни накладки ще ти свьршат работа , от скоро са пуснали новия модел на TRW DTEC , мой познат си ги купи и е крайно очарован от спирането , както когато са студени така и при максимално натоварване . Цена около 100-200 паунда според модела , за моята кошница :D 110 паунда / е36 325 тдс / . Консултирай се и дерзай , успех :yes:


Моите накладки са оригиналните и засега не се оплаквам. Просто искам да се презастрахован да намаля спирачният път до минимум макар не съм "рисков" шофьор. Искам да имам като "супер-екстра" към заводските едни Супер Спирачки нищо повече. Безопасност и Превантивност. Това е.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от JanTonko » 23 Апр 2015, 14:01

Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от TurboDieselComby » 23 Апр 2015, 14:56

По-добре наблегни на шофьорските си навици и умения. Ефекта ще е по-голям.

Например пази по-голяма дистанция от предния.
Тренирай си рефлекса за рязко спиране ...

и т.н. много други в нета ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от bum_bum » 23 Апр 2015, 17:37

VIKING_WARRIOR написа:
bum_bum написа:Навсякъде в България може да ти го монтираш след като си го купиш. Предния кит на Брембо за тия коли струва около 8к, задния може би към 5. Въпроса е защо?


Да разбирам че разходът на такива суми е неоправдан така ли? Щом колегата каза че студени не спират по-добре от стоковите които имам значи няма смисъл да се тръшкам такива суми. Надписът не ме интересува и гъзарията. Интересува ме спирачният път да е по-ефективен от стоковите спирачки което изглежда не е така, така ли да разбирам? Благодаря за мненията.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


Със сигурност всеки ъпгрейд на спирачките на коя да е кола не е неоправдан, но просто не виждам смисъл да си купиш двулитров дизел джип и да търсиш перформънс и то на такава цена. :dunno:

Колкото до спирането ще спират драстично по-добре и студени и топли и прегряти и всякакви от стоковите.
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от ///M_Martin » 23 Апр 2015, 17:51

JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш

Не е точно така...не говорим за рейснинг изпълнение а за по-добро от сток вариянт ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от In_Memoriam » 23 Апр 2015, 18:51

JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш

Колко коли със стокови и после с перформънс клас спирачки кара, че се изказваш с такава сигурност? :roll:

По темата и аз не бих разглеждал такива китове, след като колата е далеч от моторните спортове. При по-новите модели не знам как е, но със сигурност можеш да си сглобиш чудни спирачки от нещо с по-голям двигател или BMW Performance кит :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от JanTonko » 23 Апр 2015, 20:03

In_Memoriam написа:
JanTonko написа:Няма модел спирачки от т.нар Перформънс клас, които студени да имат по-добро спиране от стоковите. Карай си твойте и не се занимавай с глупости. При една рискова ситуация няма кой да те чака да ги загрявяш

Колко коли със стокови и после с перформънс клас спирачки кара, че се изказваш с такава сигурност? :roll:

По темата и аз не бих разглеждал такива китове, след като колата е далеч от моторните спортове. При по-новите модели не знам как е, но със сигурност можеш да си сглобиш чудни спирачки от нещо с по-голям двигател или BMW Performance кит :yes:


Толкова коли са ми минали през ръцете за 10 години, че си нямаш и бегла представа. И да със сигурност съм покарал дооооста повече от теб перформънс и то на всякакви коли (от Ауди легендата на Ники Златков през всякакви дребни проектчета из нашенско, през Файтона на Венци от Маднес та чак до атлетите на Диневи.
Край на предаването
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: БРЕМБО И БМВ - СЪВМЕСТИМОСТ?

Мнение от txl » 23 Апр 2015, 20:36

TurboDieselComby написа:По-добре наблегни на шофьорските си навици и умения. Ефекта ще е по-голям.

Например пази по-голяма дистанция от предния.
Тренирай си рефлекса за рязко спиране ...

и т.н. много други в нета ...


И според мен това е истината :)
Инвестирай в себе си, в твоите умения и качества.
Отдели време да попрочетеш как да се пазиш от другите участници в движението, книгите за управление на мотоциклети разглеждат такива въпроси.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook