Горивна помпа Bosch 040 в е46 323ci - поставена

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Горивна помпа Bosch 040 в е46 323ci - поставена

Мнение от Djelebov » 13 Апр 2015, 15:41

Здравейте, колеги,

Сменям си помпата и слагам бош 040. Усетих се как да я фиксирам стабилно въпреки, че е доста по дебела от оригиналната, но за следващата стъпка реших първо да попитам:
Щуцерът на помпата стърчи доста нависоко и мисля, че е почти невъзможно да се сложи маркуч...дори и да успея да натикам помпата здрава в резервоара :mhihi: , маркучът май ще опира отгоре.
-Единият вариант е да изместя цялата помпа възможно най-ниско - имам мегдан, защото тая помпа няма цедка отдолу като оригиналната, но май ше стане много custom работата...
-Другият вариант е да развия щуцера на помпата и да сложа някакъв друг, къс или като коляно,...

Друго нещо, което ми направи впечатление е, че изходът на помпата (въпросният щуцер) завършва със ситна резба, а не като нормален (за мен) щуцер, на който да нахлузя маркуч и да го стегна със скоба?!

Приемам акъли всякакви :dunno:

Bosch 040.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Djelebov на 14 Апр 2015, 20:24, променена общо 2 пъти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Bosch 040 в е46 323ci

Мнение от Djelebov » 13 Апр 2015, 18:08

Появи ми се идея в главата и свалих помпата 11-12мм надолу. Сега долната й част е на нивото, на което беше цедката на оригиналната помпа. Вече има място и за маркуч:
Изображение

Ръба на оригиналната помпа ляга на определено място в стойката. Когато ръба на 040 легне на същото място, помпата застава доста нагоре. Изшлайфах пластмасата на 6 места (с онези малките шлайфчета, които приличат на зъболекарска машинка...) и помпата легна сантиметър и нещо по-надолу:
Изображение

Преди да затегна скобите остана да сложа някаква гума тук:
Изображение

...после трябват две кабелни обувки за захранването и парче маркуч..., но днес е празник :)

Не знам обаче какво да правя с тази резба - дали да си сложа маркуча отгоре и да го стегна или да търся други варианти, друг щуцер/преходник... В близките няколко месеца все още няма да използвам по-високо налягане на помпата, така че просто искам да я свържа вместо оригиналната...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Bosch 040 в е46 323ci

Мнение от Djelebov » 14 Апр 2015, 19:02

Помпата е сложена и дори работи :shock:

След като взех 10мм маркуч, двете кабелни обувки и 4 гайки (2 по 6мм и 2 5мм) ситуацията изглеждаше така:
Изображение

Не ми хареса, че маркучът почти се опира в пластмасата отгоре, което значи, че когато помпата се постави ще оприра, за това отидох при стругаря да направи щуцера така както ми трябва - за скоба за маркуч. Той май беше пиян и след като ми прецака щуцера ми направи нов:

Изображение

..и помпата придоби този вид:
Изображение

С доста мъки влезе в резервоара и после запалих :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Горивна помпа Bosch 040 в е46 323ci - поставена

Мнение от TukBaTa » 15 Апр 2015, 7:25

този който е оригинален на 040 само щуцер ли е или има и клапан в него... да не е колата да спре да пали топла?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Горивна помпа Bosch 040 в е46 323ci - поставена

Мнение от Djelebov » 15 Апр 2015, 8:13

TukBaTa написа:този който е оригинален на 040 само щуцер ли е или има и клапан в него... да не е колата да спре да пали топла?


С клапан е, отгоре в резбата, но понеже стругаря го съсипа (на два пъти му изхвърча от струга), ще пробвам да сложа външен клапан точно на изхода на резервоара (горе извън резервоара), защото вътре на тая завъртяна тръбичка ми се струва невъзможно. Ако има проблеми, ще търся оригинален щуцер и ще отида при друг стругар. Идеята беше оригиналния да се преправи горе-долу така:
DSC_0043.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook