Компресор за M54B30

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София

Компресор за M54B30

Мнение от enrageD » 22 Дек 2014, 0:11

Здравейте, колеги,

Имам една Е46-ца, която гори много масло и след смяна на всичко останало потенциално проблемно се изолира до маслообирателни сегменти, т.е. основен ремонт на двигателя. И като така и така ще се прави се замислих за компресор комплект, нещо като това, но на по-ниска цена ако се намери: http://store.activeautowerke.com/collec ... 2-complete.

Питах в един сервиз, там ме разубедиха, защото двигателят бил алуминиев и нямало да издържи ако колата е за ежедневна употреба. От друга страна тия комплекти съм чувал, че доста хора са ги инсталирали и все пак не са правени за пистови коли. Аз правя по 6-7 хил. км на година и ако това нещо изкара 4-5 години ще съм много доволен. Не ми се минава на следващо поколение, което си има турбиниране по принцип и там двигателите са по-издръжливи на такива неща, защото не ми харесва как изглеждат БМВ-тата след смяната на дизайна.

Молбата ми е да чуя вашите мнения и препоръки за сервиз, в който биха се ангажирали с подобна работа. Предварително благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: Компресор за M54B30

Мнение от edimen » 23 Дек 2014, 10:54

Здравей колега. Само малко глътка въздух и нещата от друга гледна точка, наистина ли ще дадеш 9-10к лева за 1 компресор кит и още сигурно поне 2-3к за монатж дино и тн. По-добре търси swap към S54 или някакъв по-бюджетен тунинг.
Разгледай тази тема http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=884584 има доста интересни неща.

Аз скоро ще взимам m54, като мисля да го карам атмосферно с олекотени ролки, cold air intake, читав изпускателен колектор, както и ремап. Мисля, че ако добавиш един олекотен маховик и NOS, към системата хем колата ще ти е по-здрава, хем ще ти дойде доста по-евтино.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Компресор за M54B30

Мнение от Rainbow » 01 Яну 2015, 20:25

edimen написа:Здравей колега. Само малко глътка въздух и нещата от друга гледна точка, наистина ли ще дадеш 9-10к лева за 1 компресор кит и още сигурно поне 2-3к за монатж дино и тн. По-добре търси swap към S54 или някакъв по-бюджетен тунинг.
Разгледай тази тема http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=884584 има доста интересни неща.

Аз скоро ще взимам m54, като мисля да го карам атмосферно с олекотени ролки, cold air intake, читав изпускателен колектор, както и ремап. Мисля, че ако добавиш един олекотен маховик и NOS, към системата хем колата ще ти е по-здрава, хем ще ти дойде доста по-евтино.


Имай предвид, че последните неща, които си изредил, доста хора ги имат вече (без NOS :mhihi: ) и може да се търси още засилване, колега :)

И на мен ми е интересно какво ще се каже по темата, като молбата ми е да не се гледат цените от сайтове, а да се приеме, че такъв кит с монтажа и remap ще са към 5-6к лева, монтирани. Просто мнения за този двигател и компресорите - в САЩ доста хора има с тях все пак ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: Компресор за M54B30

Мнение от edimen » 03 Яну 2015, 11:27

Щом ги имаш колега, сподели мнения/времена, има ли разлика как ги усещаш подобренията, би било полезно! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Компресор за M54B30

Мнение от Rainbow » 03 Яну 2015, 12:27

Ами добре са модовете, колата е доста пъргава. Ролки и маховик не съм сменял аз, но не виждам и много смисъл за мен (доста по-добри ъпгрейди са шпер и окачване).

Времена не мога да ти дам, но подозирам, че си ходи към 6 секунди 0-100 примерно.

И все пак да не разводняваме темата в тази посока, а да си остане за компресори, ако някой има опит с тях, че почвам да се чудя дали има такъв в България на този мотор :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Компресор за M54B30

Мнение от maxpower » 03 Яну 2015, 21:25

Щом има на м52б28tu няма причина да не може да се направи и този с такъв.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook