О-ринг: Как? Къде?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

О-ринг: Как? Къде?

Мнение от TukBaTa » 21 Ное 2014, 12:07

Здравейте, колеги, един въпрос към хората с повече опит:

Кажете препоръчителни размери на канала и дебелина/материал на телта?

Също така, къде в София могат да го направят добре, за да не стане реклама това може и на лично, двигател е разглобен и искам да го направя преди да почна да го събирам и то не с някакви пригодени инструменти, а на фреза както си трябва :)

предварително мерси за отговорите

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от Bavarcho » 21 Ное 2014, 12:19

ето ти човека viewtopic.php?f=63&t=373973
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от zhivkojujo » 21 Ное 2014, 13:40

Аз използвах медна тел с диаметър 0.8мм. Занесох блока в цех за шлайфане на глави и там ми направиха каналите, ама ме нямаше на място така че не видях какво представлява ножа с който са рязали. След това огъвах медната тел по буталото за да придобие форма и я отрязвам така че след като се постави в канала да се съедини плътно, без да има разстояние. За да се фиксира точно може да се използва малко лепило. После лекичко с гумено чукче си я набиваш плътно в канала. Ето резултата:

Изображение
Изображение
Изображение

Пфф, то пък една снимка нямам с тел в каналите. Уволнявам фотографа :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от TukBaTa » 25 Ное 2014, 15:17

точно това искам и аз :)
ще говоря с Иво тези и ще видим... ако/като стане ще кача снимки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от ico318 » 25 Ное 2014, 15:51

zhivkojujo написа:Аз използвах медна тел
Сигурен ли си,че телта е медна или прилича само по цвят?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от zhivkojujo » 25 Ное 2014, 16:01

Сякаш е медна. Поне за такава я купих :) Става и със стоманена. Не е от такова голямо значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от AVGO » 29 Ное 2014, 0:09

Лудия ще ти свърши добра работа, ако му се занимава.Иначе вземаш тел от телоподаващо 0.8мм.Правиш канал 0.4 и останалото стърчи.Както каза колегата с лепилце и чукче стават работите.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от TOM » 29 Ное 2014, 9:05

Ринговането от снимките по-горе няма да стане много сполучливо, на М42 и М50 трябва да се направи с по-голям диаметър, защото металния пръстен на гарнитурата не е с абсолютно кръгла форма. Има "очички" които леко излизат извън диаметъра, точно там телта остава видима и едвам докосва пръстена на гарнитурата. Точно на това място се загубва се ефекта от уплътняването и задържането от приплъзване.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от zhivkojujo » 29 Ное 2014, 14:08

Не може да се отвори диаметъра на ринга повече от това. Всъщност може, но с около 0,2 - 0,25 мм, което не променя нещата. Времето ще покаже дали държи стабилно така. Метала на гарнитурата на м42 е слят между цилиндрите и поне на око, телта плътно опираше навсякъде.

Това ли имаш предвид ?
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от TOM » 29 Ное 2014, 15:48

От това което ти си направил, може още малко докато се допрат плътно. Което е повече от 0,25 и има значение. За един колега нямаше значение и после можеше да си издърпа телта през клапаните ;) Ама карай така, ако няма екстремни натоварвания, трябва да държи.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от zhivkojujo » 29 Ное 2014, 17:50

Възможно е, но при мен металния кръг на гарнитурата е доста дебел и телта ляга плътно по средата навсякъде. Да не би да има различни видове гарнитури ? Сигурно 10 пъти гледах къде ляга гарнитурата и по нея съм правил О-ринга.
Такава ми е гарнитурата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от AVGO » 30 Ное 2014, 3:28

От тези, които съм виждал, различните марки правят различни гарнитури :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: О-ринг: Как? Къде?

Мнение от TOM » 30 Ное 2014, 9:35

Но мястото на вдлъбнатините си е едно и също.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook