NOS
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
отг::NOS
Po princip sum 4uval samo hubavi ne6ta . Vzeh si takuv kit no ne sum go montiral oste taka 4e sled okolo mesec ste moga da ti otgovorq .
-------------------
'95 E36 325is turbo
'92 E32 750i
'96 Lada Niva
'98 Kawasaki ZZR1100
'88 Yamaha XTz 600 Tenere supermoto
-------------------
'95 E36 325is turbo
'92 E32 750i
'96 Lada Niva
'98 Kawasaki ZZR1100
'88 Yamaha XTz 600 Tenere supermoto
отг::NOS
разгледай това адресче: http://www.nitrouswarehouse.com/
Средно цената на нитро комплект е около 500 долара в зависимост от модела, размера на бутилката, както и от типа ("dry nitro
" или "wet kit"). Нямам представа къде в страната могат да се зареждат бутилки.
___________________________
http://streetracers.hit.bg
- страница, посветена на улични състезания, тунинги и авто ентусиасти!
http://pub73.ezboard.com/bstreetraceing
Средно цената на нитро комплект е около 500 долара в зависимост от модела, размера на бутилката, както и от типа ("dry nitro
" или "wet kit"). Нямам представа къде в страната могат да се зареждат бутилки.
___________________________
http://streetracers.hit.bg
- страница, посветена на улични състезания, тунинги и авто ентусиасти!
http://pub73.ezboard.com/bstreetraceing
отг::NOS
Zna4i dokolkoto az sum zapoznat(ne mnogo),N20 ne moje da vredi,stiga da bude v granitsite na normalnoto(vsi4ki sa gledali burzi i jarostni).Predpolagam ste najasno za 3-te pri4ini da povi6ava mo6nostta.Imenno povi6enoto naljagane i temp.,neraz4eteni za takava deinost ot zavoda proivoditel moje da dovede do lo6i situatsii.V net-a ima mnogo saitova na N20 sistemi,dori ima podroben site za doit yourself kit, s tsena okolo80 paunda!,i do 100 kw gore-dolu povi6avane na mo6nostta,bez da se nalaga da se smenja benz. pompa ili drugo.A za pulneneto- v Ruse mai ima kisloroden tseh,vuv Varna su6to,daje tam sus vruski:)-v tjah 6te gi napulvat sus sigurnost.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
отг::NOS
NOS v Sofija pravjat v Serviza, koito e blizo do Tenis-Ski-Golf-Cluba v Studentski Grad. Darzhi go edin sastezatel, zabravih mu imeto, kara Lancia Delta Integrale. Chovekat e mnogo tochen, NOS-at e originalen angliiski i ti davat 12 meseca garancija. Osigurjavat palna podrazhka i serviz, pljus palnene na butilkite. Imat sistemi ot 75PS do kolkoto iskate. Opit za karta:
Studentski Grad
Serviz I I
I I I I I I
____I I________I I____________________
_______________ _____________________
I I
I I
Dianabad
Studentski Grad
Serviz I I
I I I I I I
____I I________I I____________________
_______________ _____________________
I I
I I
Dianabad
отг::NOS
Darzhi go edin sastezatel, zabravih mu imeto, kara Lancia Delta Integrale.
случайно да се казва Ники Златков
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
отг::NOS
Sluchaino da! :-)Sega se setih, varteshe mi se imeto Nikoilai, ama familijata da me beshe ubil, namashe da se setja...
отг::NOS
Сигурно ще ти обяснят на място, но ето малко предварително инфо: Нитрото представлява азотен оксид (N20). Държи се под високо налягане в алуминиеви бутилки. Именно поради високото си наляане се намира в течна форма. След пропускането му във въздухопровода (където въздуха е по-топъл, а налягането по-ниско) нотрото завира и връзката между азота и кислорода се разрушава. Тук идва мястото на малко химия, която ще прескоча за момента (ако те интересува, питай). В крайна сметка обема на въздуха, който постъпва в цилиндрите е същият, но той е по-охладен и по-плътен, което спомага за по-добро изгаряне, а от там и за повече мощност.
Относно въпроса дали може да навреди на двигателя... ами всъщност да. Всяко нещо, което не е нормално може да навреди, ако нещата не се прецизират. Смисълът е в следното, щом имаме повече кислород за горене, тогава се нуждаем и от повече гориво. Не винаги фабричната горивна система е в състояние да предостави това допълнително необходимо гориво. При липса на гориво темепратурата в горивната камера скача, а това, меко казано, не е никак полезно както за нея, така и за буталата. Именно поради тази причина много хора си слагат "stand-alone fuel management system", т.е. независима система за подаване на гориво. По този начин проблемът се решава. Двете системи (горивната и NOS) трябва да се съгласуват. Определящо е също каква "порция" нитро ще се подава - може да се настрои на различни вариянти. Моят съвет е да се вземе NOS (nitro oxyde system) със възможност за ръчно настройване (adjustable). Така може да започнеш с малки "порции" и постепенно да увеличаваш дозата, наблюдавайки поведението на двигателя.
Още един съвет, хубаво е да се провери системата на запалване - може да се нуждаете от по-добра. Високото налягане увеличава пространството при свещите. В крайна сметка, може да не се получи искра и обогатената на кислород и гориво смес да навлезе в аспухната система...
Естесвено, посъветвайте се до колко колата може да издържи на натоварването... скоростна кутия, диференцияли и т.н. Тук още веднъж напомням за "adjustable NOS".
Ами това е от мен, надявам се да съм помогнал. По-подробна информация ще публикувам скоро на долупосочената страница.
__________________________________
http://streetracers.hit.bg
- страница, посветена на улични състезания, тунинги и авто ентусиасти! (under construction)
http://pub73.ezboard.com/bstreetracing
Относно въпроса дали може да навреди на двигателя... ами всъщност да. Всяко нещо, което не е нормално може да навреди, ако нещата не се прецизират. Смисълът е в следното, щом имаме повече кислород за горене, тогава се нуждаем и от повече гориво. Не винаги фабричната горивна система е в състояние да предостави това допълнително необходимо гориво. При липса на гориво темепратурата в горивната камера скача, а това, меко казано, не е никак полезно както за нея, така и за буталата. Именно поради тази причина много хора си слагат "stand-alone fuel management system", т.е. независима система за подаване на гориво. По този начин проблемът се решава. Двете системи (горивната и NOS) трябва да се съгласуват. Определящо е също каква "порция" нитро ще се подава - може да се настрои на различни вариянти. Моят съвет е да се вземе NOS (nitro oxyde system) със възможност за ръчно настройване (adjustable). Така може да започнеш с малки "порции" и постепенно да увеличаваш дозата, наблюдавайки поведението на двигателя.
Още един съвет, хубаво е да се провери системата на запалване - може да се нуждаете от по-добра. Високото налягане увеличава пространството при свещите. В крайна сметка, може да не се получи искра и обогатената на кислород и гориво смес да навлезе в аспухната система...
Естесвено, посъветвайте се до колко колата може да издържи на натоварването... скоростна кутия, диференцияли и т.н. Тук още веднъж напомням за "adjustable NOS".
Ами това е от мен, надявам се да съм помогнал. По-подробна информация ще публикувам скоро на долупосочената страница.
__________________________________
http://streetracers.hit.bg
- страница, посветена на улични състезания, тунинги и авто ентусиасти! (under construction)
http://pub73.ezboard.com/bstreetracing
отг::NOS
Znam go miastoto , choveka dage ima 2 Lanchi edna chervena i edna cherna... ama neznaeh che slaagt NOS....
E30 318iS '91
E30 318iS '91
отг::NOS
В крайна сметка обема на въздуха, който постъпва в цилиндрите е същият, но той е по-охладен и по-плътен, което спомага за по-добро изгаряне, а от там и за повече мощност.
Смисълът е в следното, щом имаме повече кислород за горене, тогава се нуждаем и от повече гориво.
Tuka neshto ne shvashtam... V edno i sashto kolichestvo vazduh ima razlichno kolichestvo kislorod. Taka li?? Ili po-sgasten e taka li?
E30 318iS '91
отг::NOS
Ne burka6, kolite sa na sobstwenika na garaja tam - Daniel.
Mejdu drugoto ima poru4ani niakoloko NOS s-mi.
koito ako ne se luja sa na sklad. Otiwa6 dawa6 para :-) i kara6...
Mejdu drugoto ima poru4ani niakoloko NOS s-mi.
koito ako ne se luja sa na sklad. Otiwa6 dawa6 para :-) i kara6...
отг::NOS
Na praktika wyzduhyt e po-sgasten. Promenena e masata, no ne i obema. Eto tuk sum obqsnil neshtata malko po-podrobno.
http://streetracers.hit.bg/tuning/n.htm
_________________________________________
http://streetracers.hit.bg
- страница, посветена на улични състезания, тунинги и авто ентусиасти! (under construction)
http://pub73.ezboard.com/bstreetracing
http://streetracers.hit.bg/tuning/n.htm
_________________________________________
http://streetracers.hit.bg
- страница, посветена на улични състезания, тунинги и авто ентусиасти! (under construction)
http://pub73.ezboard.com/bstreetracing
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани