Презаваряване на купе

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Презаваряване на купе

Мнение от немо » 05 Юли 2014, 21:20

Чувал съм за "презаваряване",но не ми е съвсем ясно за какво става въпрос.
Доколкото съм разбрал,презаваряване е направа на допълнителни заваръчни точки извън ОЕМ-ските такива.
Това помагало за "вкоравяване" на купето.??
Има ли някакви елементарни правила,по които се извършва тая дейност?
Снимки и споделен опит биха били полезни!
Благодаря :angel:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Презаваряване на купе

Мнение от M10 » 06 Юли 2014, 1:12

Потърси темата на Алекс матрикс по дрифтингите :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.10.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: магистратура

Re: Презаваряване на купе

Мнение от vladi_totev » 06 Юли 2014, 10:49

Здравей колега, имаме една тема в раздел Е36 за усилване на определени точки на купето дано тя да ти свърши работа...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=354273

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Презаваряване на купе

Мнение от KriK4eTo » 04 Авг 2014, 22:47

Като покараш на писта с твърдо окачване ще усетиш разликата, която е че купето оживява и омеква. Т.е. точковите заварки започват да се движат. Презаварява се където по купето се застъпват листовете ламарина. Важно е да се правят гредите и възловите места, като в коша и около захватите на окачването. Заварява се на шевове по 2-3см дължина и на 2-3см разстояние от всеки шев. При заваряване със MIG или по БГ стил ЦО, е желателно да не се заваряват съседни шевове преди предходния да е охладил. Това поради прегряването и измятане на материала ако не се спазва правилото. При заваряване с TIG или Аргоново заваряване не мисля, че има предходните проблеми. Това е в основни линии. Както някой е писал по-горе в на Алекс темата предполагам ще е описано доста по-подобро което е типично в негов стил.
Поздрави. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Презаваряване на купе

Мнение от немо » 05 Авг 2014, 14:43

Благодаря KriK4eTo,мисля,че ми се изясни :bchug:
Не става въпрос за бегачка,а за стара кола.За 30 год. експлоатация купето "омеква",та ако презаваряването е начин да се "стегне"...има смисъл.
По мое мнение с TIG също трябва да се внимава,при заваряване металът се нагрява до топене без значение от метода.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Презаваряване на купе

Мнение от KriK4eTo » 18 Авг 2014, 23:20

Моля, ако купето е карано със стандартната твърдост на пружини или ресйори не би трябвало да има проблем със заварките му. Понякога е специфично какво е самото купе. В смисъл БМВ и немските са много здрави. Японките са много тънки, а италианските са някак кекави в мойте очи.
С ТИГ метала не се награвя, по скоро допълнителния материал се разтапя върху заваряваната повърхност. Като цяло е доста по-прецизно стига да има добър опит заварчика.
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook