Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от bum_bum » 09 Юли 2014, 10:34

100 тей прай6. Вчера си наредих пари по сметката да я взема, че нямах наличност :ranting: :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от Djelebov » 09 Юли 2014, 11:06

nayden написа:При условие ,че има оригинална конзола която става що трябва да се търси под вола теле . Какъв е проблема , скъпа ли е ?

http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-M3-3-2- ... 5b022ecb32


Не е скъпа, но е продадена.. и е на път за Бг :D Снощи помолих madchicken да ми я купи, но чаках да ми потвърди, че е купена преди да се похваля :) Благодаря на всички за идеите, дано темата да е полезна за други :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от nayden » 09 Юли 2014, 12:54

bum_bum написа:100 тей прай6. Вчера си наредих пари по сметката да я взема, че нямах наличност :ranting: :banghead:



Тоя продавач със сигурност има и други , просто му пиши . Аз съм вземал от него такива преди време .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от bum_bum » 09 Юли 2014, 14:53

Майтапя се. Аз потърсих в началото като каза колегата ама нали този вариант му беше скъп и за това не съм го споменавал.

Иначе нещо се запалих от темата и аз да не остана по-назад без кулер и мислех днес да го взема. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от Djelebov » 09 Юли 2014, 19:22

В началото въобще не се замислих, че е възможно s50 и s54 да имат еднакво маслено тяло и тогава, както писах в началото на темата, гледах един пълен комлект от S54 - радиатор, тръби и маслено тяло, с доставката около 430 лв... и с ясната идея, че няма да ползвам радиатора и тръбите :confused:
Това тяло от S50 с доставката трябва да дойде за под 300лв., като дойде ще разбера точно. Разликата не е малка ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.02.2008
Местоположение: русе

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от speka_rs » 16 Юли 2014, 5:41

Извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема :
Дали може да се ползва конзолата от М3 за М42 ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от Vozq_bez_pari » 16 Юли 2014, 20:26

speka_rs написа:Извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема :
Дали може да се ползва конзолата от М3 за М42 ?


He

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от KriK4eTo » 04 Авг 2014, 23:02

Преди няколко часа купих една от тук. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-M3-S5 ... 3ce4ff5b3c
Мисля цената е непобедима така че който му трябва да налазва.
Поздрави. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от bum_bum » 05 Авг 2014, 12:48

Наистина баси офертат. Напазарувах и аз един.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от bum_bum » 06 Авг 2014, 11:06

Някой ще ми поясни ли каква е работата с тия стандарти на връзките за афтърмаркет кулер. Гледам, че има JIC, AN, ORB и кви ли не още. Харесал съм си кулер, който е 10AN, какви трябва да са накрайниците към конзолата и дебелината на маркуча?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от KriK4eTo » 18 Авг 2014, 22:52

Хайде отново по темата.
Накрайниците към конзолата предполагам ще се майсторят при стругар, така, че каквито на теб са ти удачни мисля. Няколко фирми предлагат готови коплекти. ВАК, Динан и още един два производителя. Мисля всичките са АН стандарт.
Относно другите части, първо избра ли си достатъчно голям кулер за твойте нужди? Второ, ако да той с какви връзки е? Трето има различни видове маслени пътища: с армирана оплетка(тежки), такива с платнена и тефлонов тип, който са без скоби за захват. Последните само се нахлузват върху накрайника и някак успяват да държат сериозно налягане без да изпуснат. Другите два типа се захващат с пресов накрайник. Вътрешния диаметър мисля е добре да е същия като този на тялото или съответно на изходящите накрайници. Това мисля ще рече 10,12мм утре може да премеря и ще потвърдя. Също мога да снимам, различните видове накрайници ако е нужно. Както и да е, ще ти трябва също преработен Банджо болт от М5х към М3 за Ваноса. Т.е. от Фи14мм да премине към М12 резба за новото маслено тяло.
Поздрави. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от Jordana » 19 Авг 2014, 4:32

ти трябва също преработен Банджо болт от М5х към М3 за Ваноса. Т.е. от Фи14мм да премине към М12 резба за новото маслено тяло

банджо болтове има със всякакви размери и дължини .Аз като ми трябват такъв тип връзки или елементи ходя в хидромарк че са на лесно .Правят и такова кербоване на накрайниците .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от bum_bum » 19 Авг 2014, 18:36

Тоя за ваноса не съм го още мислил че другите бая напрежение ми дадоха докато разгадая разликата между АН, БСП, метрични и разни др. стандарти.

Преходник от филтъра към 10АН май ще си взема от ВАК. По принцип ми се вижда възможно да се навие резба с изходи 10АН ама не знам дали е много удачно. Маркучите най-вероятно ще са армирани и ще ги хвана с достатъчно скоби за да не тежат на кулера или изходите на филтъра и да не се подмятат. Др вариант е Аерокуип на на Мокал.

Консултирах се тук-там с разни иностранни тунингистчета и останах с впечатлението, че имам нужда от 25 редов радиатор с 235 милиметрова матрица и -10 маркучи. Марката ще е Мокал или Сетраб, че китайците май много не ги бивало пък и да се спука тоя кулер си представям какъв яд ще бера.

Конзолата е вече тук, тия дни ще я нося на песъкоструй и ще се ориентирам за маркучите и накрайниците дали от тук да ги взимам или да ги поръчвам от някъде.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от KriK4eTo » 19 Авг 2014, 22:59

То хубаво ги има готови банджо болтовете, тук са по 40-50лв парчето. :mhihi:
Относно накрайниците към тялото на масления филтър и на мен ВАК комплекта най-ми допада дори и да е леко скъп за два накрайника, планка и болче.
Според един каталог по който аз си смятах колко голям радиатор ми трябва стига да не въртя мотора над 6500 пише, че 13 пити са достатъчни. Това е същата дебелина 235мм. Мисля и производителя е същия. Утре ще погледна отново за всеки случай.
Това са накрайниците.....
Изображение
Десния е този който сплесква маркуча с армировката, левият е за маркуча който само се нахлузва без скоби и прочие....
П.С. Би трябвало скоро да зареди снимкита.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54

Мнение от bum_bum » 19 Авг 2014, 23:12

И аз гледах разни калкулатори и сметки, 13, 16 или 19 излиза на повечето. Но те основно смятат за стрийт приложение, а като и нададеш всичката газ за 10-тина км и тия сметки не излизат. По форумите основно пишат "the bigger, the better" :mhihi:

На мен тая табличка доста ми помогна да ми се изяснят нещата кое какво е, че тия кулери ги има с всички възможни накрайници.
Изображение

Значи за ваноса ми трябва нов маркуч с едно банджо М12, което да се върже към тялото на филтъра и от другата страна М14 към колата и двете с 10АН накрая?

Има вариант да се ползва и стоковия маркуч с един преработен болт, който го продават ВАК.

This kit and our 'euro oil-filter-housing only' kit are supplied with a modified VANOS Oil Line Port so you can use your original VANOS banjo bolt. With slight modification to your stock oil system, This is truly an install-and-go kit!


Явно и трети вариант- направили са резбата на 14мм и си ползват оригиналния болт и маркуч.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook